بهبود روند پاسخگویی در مراکز تلفن


ارسال های توصیه شده

با توجه به گسترش ارتباط های تلفنی و راحت بودن برقراری این ارتباط بین افراد پاسخگویی به تلفن در شرکتها جنبه ی مهمی پیدا کرده است و بسیار اهمیت دارد. شرکتهای توسعه دهنده خدمات ارتباطی مانند پاناسونیک نیاز کاربران را تحلیل و بررسی کردند و تمرکز خود را در طراحی روشی گذاشتند که این شیوه ی پاسخگویی به تماس ها در شرکتها به بهترین روش انجام شود.

اولین راه پیشرفت در این زمینه تولید دستگاه سانترال بود که این دستگاه ها متناسب با اندازه شرکت قابل استفاده بود. به این معنی که شرکت های بزرگ و کوچک متناسب با خطوط و کاربران تلفن خود دستگاه سانترال را تهیه می کنند و برنامه های مورد نظر را در این مرکز تلفن پیاده سازی می کنند.

همانطور که مشخص است همیشه اولین ها بهترین ها نیستند و پاناسونیک با ارتقا دستگاه سانترال های خود تمام تلاش خود را در برآورده کردن خواسته کاربران انجام داد و در این زمینه هم موفق شد و دستگاه سانترال KX-TES824 و KX-TEM824 متناسب برای سازمان های کوچک و برای سازمان های بزرگ دستگاه های KX-TDA100 و KX-TDA100D و KX-TDA200 و KX-TDA600 و KX-TDA620 و برای شرکتهای که در مکانهای مختلف قرار دارند یا برای ارتباط داستن شعب مختلف یک سازمان دستگاه سانترال KX-TDE100 و KX-TDE200 و KX-TDE600 و KX-TDE620 را با بهترین امکانات طراحی کرده که توانسته با تولید این مراکز تلفن یکپارچه نام خود را در صدر فروش دستگاه ارتباطی جهان جای دهد. این کال سنتر ها با توجه به نیاز های کاربران قابل برنامه ریزی و تنظیم می باشد اما پاناسونیک با تولید این دستگاه ها، بهینه سازی ارتباطات تلفنی را متوقف نکرد و هرلحظه در تلاش برای طراحی روشی برای بهبود و ارتقا این دستگاه ها است.

یکی از اساسی ترین نیازهای هر سازمان بخش روابط عمومی و پاسخگویی به تماس هاست و در بیشتر سازمان ها برای انجام این وظیفه از نیروی انسانی استفاده می کنند، اما پاناسونیک با طراحی برنامه ای قابل نصب بر روی تمام دستگاه های سانترال شیوه ی پاسخگویی نوینی در سازمان ها معرفی کرد که باعث بهبود روند پاسخگویی شد که مورد استقبال زیادی قرار گرفت. این سیستم تحت عنوان سیستم دیزا وارد بازار شد. این ابزاری برای پاسخگویی مستقیم به تماس گیرنده برای دریافت اطلاعات از یک مرکز اطلاع رسانی می باشد. با مجهز شدن سازمان به سیستم دیزا، ارباب رجوع می تواند با تماس با سازمان به صورت صوتی اطلاعات لازم را دریافت کند و یا با مرحله ای کردن راهنمایی تماس ها، تماس گیرنده را با ساده ترین روش به مقصد مورد نظر ارتباط دهد و یا با استفاده از برنامه های مانند UDC تماس های دریافتی را مدیریت و به صورت یکسانی در بین کاربران پخش و توزیع نماید. این برنامه ها می تواند به صورت همزمان در دستگاه سانترال نصب و برنامه ریزی شود.

پاناسونیک هم چنین برنامه هایی مانند محدود کردن زمان مکالمه، تنظیم حالت های روز، شب و نهار برای نوع و نحوه پذیرش تماس یا اختصاص دادن صندوق صوتی برای هر فرد، برقراری تماس اینترنتی،ثبت مشخصات اطلاعات تماس گیرنده در نرم افزار سانترال، تنظیم گروه برای داخلی ها برای سرعت بخشیدن به روند پاسخ گویی تماس ها، برقراری تماس های چند نفره(مکالمه کنفرانسی)، برنامه هایی برای بهبود سیستم پردازش صدا و یا برنامه های کاربردی برای بهبود روند پاسخگویی با محدود یا دادن آزادی لازم به هر کاربر تلفن.

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.