ختم سری دوم قرآن در گروه


ارسال های توصیه شده

 

دعاي ختم قرآن کریم:


 هر دعايي را مي توان براي ختم قرآن كريم خواند. در منابع روايي دعاهاي بسياري براي ختم قرآن كريم آمده كه متن آن ها بسيار به هم نزديك است. در اين نوشتار به چند نمونه از آن اشاره مي شود:


«عاصم» يكي از قرّاء سبعه از « رزين جُبَيش» نقل مي كندكه قرآن كريم را در مسجد كوفه از اوّل تا آخر براي اميرالمؤمنين علي ـ عليه السّلام ـ قرائت كردم، حضرت پس از تمام شدن آن به من فرمود: اي زرين! هنگامي كه قرآن کریم را ختم كردي اين دعا را بخوان: زيرا حبيب من رسول خدا ـ صلّي الله عليه و آله ـ دستور داد، هنگام ختم قرآن کریم، خدا را اين گونه ندا كنم:


« اَللّهمَّ إنّي اَسئلُكَ إجناتَ المُخبتينَ، وَ اِخلاصَ المُوقنينَ، وَ مُرافَقَة الابرارِ، وَ اِستحقاقَ حقائقِ الايمانِ، وَ الغَنيمَةَ مِن كُلّ بِرّ، وَ السَّلامَةَ مِن كُلِ اِثمٍ وَ وُجُوبَ رَحمَتِكَ، وَ عَزائمَ مَغفَرَتِكَ، وَ الفُوزَ بِالجَنَّة وَ النَّجاةَ مِنَ النّارِ؛ پروردگارا ! از تو فروتني خاشعين و اخلاص اهل يقين را مي خواهم، دوستي و رفاقت خوبان، و رسيدن به حقايق ايمان را مي طلبم. غنيمت بردن از هر كار نيكي و پيراستگي از هر گناه را، فرود آمدن رحمتت را، آمرزش گناهان را، دستيابي به بهشت و نجات از آتش جهنّم را از تو درخواست دارم


 


پس از ختم موفق سری اول قرآن در انجمن با مدیریت آقای ذوالکفل، اینک با حول و قوه‌ی الهی ختم سری دوم قرآن  در انجمن با مدیریت آقای رضا به پایان رسید در اینجا جا دارد که از تمامی عزیزانی که انجمن را حمایت کردند و در ختم قرآن این سری شرکت کردند کمال تشکر را داشته باشم؛ باشد که این کار حسنه در انجمن توسط مدیران دیگر ادامه یابد.


اسامی دوستانی که در ختم سری دوم قرآن شرکت داشتند به شرح زیر است:


 


1) رضا


 


2)alborz


 


3)ذوالکفل


 


4)whisper sky


 


5) ادریس


 


6)mehrdadazary


 


7) لینی


 


8)گلی


 


9) jezhvan


 


10)saeidehamedan


 


11)Mansure


 


12)Darab.H


 


13)یونس


 


14)محسن.


 


امید است که این حرکت خداپسندانه به صورت یک رسم جدا نشدنی در گروه باقی بماند و  هر سری ختم قرآن توسط یکی از دوستان پیگیری شده و ثواب آن شامل حال تمامی اعضا باشد.


لینک به دیدگاه

با سلام و تبریک عید قربانی کردن منیت ها

از محسن عزیز بابت تاپیک

و از تمامی دوستان شرکت کننده در ختم کمال تشکر رو دارم

امیدوارم همگی موفق و سلامت باشید

@};-  @};-

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.