tmb_91

کاربر حرفه ای
  • تعداد ارسال ها

    1,421
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    17

تمامی مطالب نوشته شده توسط tmb_91

  1. سلام دوست عزیز ببخشید مزاحم میشم ، از دوستانی که میشناسم الان کسی انلاین نیست که بهشون بگم..

    من یک مقاله میخام که از سای هاب هم نتونستم دریافتش کنم..

    میشه اگر وقت دارید لطف کنید و برام چک کنید..

    ممنون میشم..

    http://ejournals.swu.ac.th/index.php/pharm/article/view/9994

    1. tmb_91

      tmb_91

      مرسی دانلودش کردم...زحمت نکشید...متشکرم..

  2. tmb_91

    ProQuest

  3. tmb_91

    آزمون msrt

    سلام بر شما و همه دوستان اگر کسی میتونه لطفا در مورد آزمون msrt بنده رو راهنمایی کنه با تشکر..
  4. tmb_91

    قالب اسلاید

    http://s3.picofile.com/file/8199826092/23%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B1.pptx.html به نظر خودم چون زمینش سفید و سادست خوبه و حضار هم چشماشون اذیت نمیشه..
  5. تقدیم به مهربان فرشتگانی که: لحظات ناب باور بودن، لذت و غرور دانستن، جسارت خواستن، عظمت رسیدن و تمام تجربه ‌های یکتا و زیبای زندگیم، مدیون حضور سبز آنهاست... تقدیم به خانواده عزیزم... که وجودشان همواره شادی بخش و صفایشان مایه آرامش من است. =================================================== تقدیر و تشکر سپاس و ستایش خداوندی را سزاست که کسوت هستی را بر اندام موزون آفرینش بپوشانید و تجلیات قدرت لایتزالی را در مظاهر و آثار طبیعت نمایان گردانید. بار الها! من با یاد تو، به تو تقرّب می‌جویم و تو را به پیشگاه تو شفیع می‌آورم و از تو خواستارم، به کرمت، مرا به خودت نزدیک گردانی و یاد خود را به من الهام کنی و بر من رحمت آوری و به آنچه بهره و نصیب من ساخته‌ای، خشنودم قرار دهی و در همه حال به فروتنی‌ام واداری. پس شایسته است که از استاد بزرگوارم دکتر................که در طی این مدت همواره راهنمایی­های بی­دریغشان رهنمون راهم بوده است، تشکر و قدردانی خالصانه نمایم. از دکتر .............که افتخار کسب فیض در محضر ایشان را داشتم و مشاورت امر پایان‌نامه‌ام را بر عهده گرفتند، کمال تشکر و قدردانی را دارم. از دکتر .................... و دکتر ..................... که زحمت داوری این پایان‌نامه را متقبل و با رهنمودهای ارزشمندشان مرا یاری نمودند، تشکر و قدردانی می‌نمایم. از دکتر ......................که زحمت نظارت دفاع جلسه این پایان‌نامه را متقبل و با رهنمودهای ارزشمندشان مرا یاری نمودند، تشکر و قدردانی می‌نمایم. در نهایت از کلیه دوستان و دانشجویان عزیزی که در انجام اين تحقيق مرا مساعدت نمودند، تشكر و قدرداني مي­نمايم.
  6. سلام بر همه دوستان شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواید پارتیشن بندی سیستمتون رو از نو انجام بدید، خود ویندوز این امکان رو داره ولی محدودیت هایی وجود داره، یا مواردی وجود داره که وقتی میخواید ویندوز رو عوض کنید ولی نمیتونید هیچکدوم از درایو ها رو حذف یا اضافه کنید که این به علت تغییر درایوهای سیستم و تبدیل شدن به dynamic هست و برای اینکه این مشکل حل بشه باید از نرم افزار های خاصی استفاده کنید تا اون رو به basic تغییر بدین، در هر صورت به تجربه شخص خودم بهترین نرم افزار برای حل این مشکل نرم افزاری هست که توی لینک زیر گذاشتم، فقط کافیه نصب و ریجستر بشه و بعدش با یک کلیک درایو تون رو از dynamic به basic تغییر بدین تا مشکلتون حل بشه... http://soft98.ir/software/partition/1288-MiniTool-Partition-Wizard.html
  7. بله خب برای من فرق داره دوست دارم سمت راست باشه، میبینی داداش کید این سرافراز خان من رو اذیت میکنه
  8. ممنون داداش کید، بله همون موقع یکم باهاش کار کردم و درست شد، خیلی خیلی ممنون، برقا رفت و نتونستم بگم درست شد..
  9. منظورم متن نوشته شده درون کامنت نیست، این رو بلدم چطور تغییر بدم ، خود کامنت از سمت راست میره سمت چپ...
  10. ممنون دوستان، ترک چنچ رو که توی ورد میدونین کجاست، منظورم پاورقی نیست، وقتی یک کامنت رو به متن اضافه میکنم، مثلا یک سوالی رو در مورد یک پاراگراف توی نیو کامنت مینویسم، اینها سمت راست بوده میرن سمت چپ، حالا میخوام مثل اولش بشه و بره سمت راست که نمیدونم چکار کنم.. مرسی..
  11. با سلام خدمت همه دوستان بنده ویندوزم رو عوض کردم، ولی وقتی دوباره ورد رو نصب کردم، متوجه شدم تمام کامنت ها و تغییرات ایجاد شده قبلی که در سمت راست بودن، به سمت چپ منتقل شدن و چون مطالب فارسی هست یکم سخته برم سمت چپ کامنت بزارم، کسی میدونه مشکل کجاست؟ متشکرم..
  12. ممنونم دوستان، من فایل فیلم و زیرنویس رو ادغام کردم و یک فایل هست، توی لب تابم هم نشون میده ، اما این گیرنده دیجیتال رو نمیدونم شاید ایراد از این باشه و فرمت خاصی رو نشون بده، دنبال همین هستم که اگر کسی تجربه ای داره بگه...
  13. tmb_91

    نمایش زیر نویس در تلویزیونLG

    سلام و ادب خدمت همه دوستان من میخوام فیلم همراه زیرنویس رو توی تلویزیون تماشا کنم چون روی سیستم دوست ندارم، زیرنویس توی سیستم نشون داده میشه ولی وقتی میریزم روی فلش و روی دستگاه گیرنده میزارم نشون داده نمیشه، کسی اطلاعی داره مشکل چیه ؟ ممنونم..
  14. ممنونم آخه من داشتم یک چکیده مقاله رو نگاه میکردم، نوشته بود که log in کنم و وارد بشم تا بتونم کل صفحه رو ببینم.. بازم ممنون که زحمت کشیدید..
  15. سلام بر همه دوستان عزیز.. من میخوام توی این سایت ثبت نام کنم امما نمیدونم از کجا انجام بدم. کسی میدونه ثبت نامش چطور هست.. ممنون.. https://srs.usu.edu/...-and-retention/
  16. tmb_91

    درخواست نرم افزار pdf

    سلام خیلی ممنونم نرم افزار ای زیادی استفاده کردم که فارسی رو وارونه نشون میداد ولی این یکی درست بود، خدا خیرتون بده... راستی من ندیدم کرک داشته باشه، یعنی رایگان هستش یا آزمایشیه؟
  17. سلام و احترام بر همه دوستان انجمن، خواهشمندم اگر کسی نحوه ساختن پوستر در نرم افزار Publication all Headers رو بلده و یا فیلم و فایل آموزشی در این رابطه داره قرار بده، با تشکر..