Darab.H

کاربر رسمی
  • تعداد ارسال ها

    77
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

Darab.H آخرین باز در روز مرداد 16 ۱۳۹۵ برنده شده

Darab.H یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

درباره Darab.H

  • تاریخ تولد تعیین نشده

اطلاعات دانشگاهی

  • دانشگاه
    خواجه نصیرالدین طوسی
  • رشته
    ریاضیات
  • گرایش
    کاربردی

آخرین بازدید کنندگان نمایه

823 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Darab.H

  1. سلام و خسته نباشید. لطفا فعال سازی VIP سطح 1 مدت یک ماه. تشکر
  2. خیلی عالی، تا الان ندیده بودم این فیلم هارو. ایشون کتابی هم به همین نام برنامه نویسی شی گرا با C++ دارن که به علاقه مندان توصیه میشه. از اساتید خوب و برجسته دانشگاه خواجه نصیر هستن.
  3. Darab.H

    Univ of Alaska Fairbanks (uaf.edu)

    انشالله که کار می کنه! :(]]
  4. من نمی دونم که چرا کسب درآمد باید اشکال داشته باشه؟ کدوم مجموعه ای تونسته بدون Credit و منبابع مالی خوب به جایی برسه که اینجا بتونه؟ من خواهشم از مدیران اینجا این هست که بیان و وارد بحث بشن. بیایید رودربایستی رو کنار بذاریم دوستان، وقتی مجموعه ای می تونه سرویس برتر ارائه بده که گردش مالی خوب داشته باشه، وقتی می تونه از کاربرانش پشتیبانی کنه، که منابع خوب برای اینکار داشته باشه، انتظار دارید با دست خالی چه کاری انجام داد؟ بعضی دوستان جوری صحبت می کنند که انگار این انجمن در راستای رضای خدا صورت گرفته و قراره با صدقه اداره بشه! من به شخصه بایکی از دوستان بحث های طولانی داشتم که ایشون معتقد بود پولی که از این مسیر درمیاد مشکل داره، بنده اما قبول نداشتم این صحبت رو. حداقل چیزی که هست پول این مسیر باید در راستای اعتلای همین مسیر باشه و هیچ اشکالی هم نداره. فرضا من که می خوام اکانت بزنم، میرم با درآمد حاصل از همین جا یک Host خوب یک سیستم قوی، یک تیم حرفه ای تشکیل میدم و کار می کنم، اون وقت چه سرویسی میشه ارائه داد؟ آیا قبول دارید که خیلی قوی تر خواهد بود؟ پس اولا رشد درآمد انجمن هیچ اشکالی نداره، (مگر اینکه مدیران بیان و با صراحت بگن که نه همه چی اینجا واسه رضای خداست که من پیشنهاد می کنم در همون لحظه هم همه اکانت ها و پلن های تجاری مثل VIP رو ملغی کرده و رایگان اعلام کنند)، بنده هم ابایی ندارم که با صراحت این رو بیان کنم. دوم اینکه بله با یادگیری و توانمندسازی موافقم، نظر من هم همین توامند سازی بوده و هست، اون مدیران هر بخش قرار نیست که تا ابد مدیر بمونن. قراره مدام چرخه ای در کار باشه که اتفاقا افراد توانمندتر و با استعدادتر بیان بالاتر. نکته مهم که باید توجه کنید اینه که خیلی از بچه ها در دوران تحصیلات تکمیلی شون میان به این سمت و بعد از اون اگر هیات علمی نباشن خیلی فاصله می گیرن از این فضا. چرا اون افرادی که قوی هستند و می تونند اثری مهم داشته باشن رو از دست بدیم؟ در دوران تحصیلشون ازشون به عنوان مدیر استفاده بشه و انتقال تجربه بشه. برعکس اون چیزی که فکر می کنید ایده من نه تنها حلقه بسته ایجاد نمی کنه، بلکه چرخه انتقال تجربه درست می کنه. ببینید من بارها تاکید کردم بر اینکه این ایده باید برنامه ریزی کامل و دقیق براش صورت بگیره تا به ثمر بشینه. راستی من در نظراتم تند و صریح صحبت کردم اما هیچ وقت از دایره ادب خارج نشدم. بهتره یک بار دیگه متن های ارسالی رو مرور کنید. من اصلا با شخص کار ندارم، این تفکر هست که مورد نقد هست. وگرنه شخصیت هر شخصی محترمه. من گفتم این تفکر که بگیم اکانت دائمی داره میاد، سطحی نگرانه ست ولی دوستان در جواب گفتن برو بنگاه انقلاب درآمد کسب کن ای دور از عاقلانه نگر، ای سره را از ناسره تشخیص ندهنده! مشکل همه ما اینجاست که نمی تونیم عقیده مخالف رو تحمل کنیم و وقتی جوابی نداریم چی بهتر از فحش دادن.
  5. البته بحث و گفتگو برای رسیدن به راه حل بسیار مفیده، و همه افراد موفق هم ذهنشون رو باز می ذارن برای شنیدن حرف های تازه! و اما اینکه دوستانی هستند که زحمت می کشند و بی منت اکانت می گذارند، بله هستند، اما مشکل تفکر شما اینه که فکر می کنید این دوستان مثلا گوگل رو میارن بالا و برای شما اکانت درمیارن! شما تا بحال اکانت یا پسورد زدید؟ من مطمئنم که نزدید! چون اگر یکبار اینکار رو کرده بودید، پیچیدگی، زمان بر بودن و هر لحظه سخت تر شدن این فرایند رو می دونستید. من اتفاقا می خواستم چند روز پیش یک پستی ارسال کنم و بگم کم کم باید با بعضی دانشگاه ها خداحافظی کنیم! شما می دونید پسورد و احراز هویت دو سطحی چیه؟! می دونید برای وارد شدن به بعضی اکانت ها علاوه بر یوزر و پسورد یک کد موقت هم وجود داره که در همون لحظه ورود به اکانت، به موبایلتون ارسال میشه تا هویت شما به طور کامل احراز کنه؟ دوست خوبم بدون آگاهی از مساله ای اینقدر سطحی نظر ندید که دوستانی هستند و چشمه ای که جوشانه! البته مدیران آب مملکت ما هم همین تفکر شما رو داشتن که امروز به وضعی رسیدیم که کمپین برای قطره آب درست می کنن! شما نباید اطلاعات به قول خودتون "داده پایگاه" (پایگاه داده) شخص خودتون رو با اطلاعات سایر دوستان مقایسه کنید. شاید برای شما فقط پایگاه های کتابی مثل Ebrary و EBL و ... موجود باشه اما به شخصه من، یک اکانت مثلا دانشگاه California برام یک دنیای بی پایان هست! حیف و صد حیف که نمیشه بیشتر باز کرد! وگرنه حرف مگو زیاد داریم. عذرخواهی می کنم اگر تندی کردم، ولی فکر می کنم یک تشری نیاز بود! که دوستان عزیز اکانت ها جای سعی و خطا نیست! به زحمت بسیار زیادی به دست میاد.