Nii Sama

کاربر رسمی
  • تعداد ارسال ها

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. پسندیدن
    Nii Sama به ART امتیاز داد در گرفتن تاییدیه از ژورنال ها برای استفاده از تصاویر   
    سلام
    برای استفاده از تصاویر مقالات در مقاله خود و رعایت قانون کپی رایت چطور میتوان از يورنال مربوطه تاییدیه گرفت؟ در ریوایز مقاله ادیتور درخواست کرده است که تاییدیه تمامی تصاویر ارسال شود، لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم.
  2. پسندیدن
    Nii Sama به pencil امتیاز داد در گرفتن تاییدیه از ژورنال ها برای استفاده از تصاویر   
    سلام
    به نویسنده مقاله پیام بدید. معمولا ناشر ها هم این مورد رو بر عهده نویسنده میگذارن.
  3. پسندیدن
    Nii Sama به booker امتیاز داد در چگونگی دسترسی به کتاب های Springer   
    سلام
    تا جایی که من می‌دونم اشپرینگر لینک بخش آکادمیک اشپرینگره؛ یعنی بخشی که کتابها و مجلات قابل دسترس و خواندن و دانلود هستند. در سایت اصلی اشپرینگر، کتابها بصورت پرینتی قابل فروش و ارسال هستند اما لینک کتابها و مجلاتی که قابل دانلود هستند نیز گذاشته شده و به صفحات اشپرینگر لینک هدایت می‌شود. اکانت‌های من هم مستقیماً به اشپرینگر لینک مربوطند. البته اختلاف کتاب‌های قابل فروش (258,604) با قابل دانلود (240,888) زیاد نیست. شاید برخی کتابها هنوز ایبوک نشده باشند.
  4. پسندیدن
    Nii Sama به WwW امتیاز داد در چگونگی دسترسی به کتاب های Springer   
    سلام
    springer.com، سایت اصلی انتشارات اشپرینگر است که شما میتونید کتب عرضه شده در اون (نسخه eBook، SoftCover یا HardCover) رو فقط به صورت ارزی (از طریق پیپال، ویزا کارت، مستر کارت و ...) خریداری کنید یعنی از طریق اکانت دانشگاهی شما نمیتونید به کتب الکترونیک springer.com دسترسی داشته باشید.
    اما link.sringer.com، پلتفرم اصلی ارائه محصولات علمی انتشارات اشپرینگر، بایومد سنترال، Adis، Palgrave Macmillan و Apress می باشد که مجموعاً در برگیرنده بیش از ۱۱ میلیون انواع مختلف مدارک علمی است که از این تعداد، بیش از 240 هزار اون کتب الکترونیک هستند. در link.springer.com، هم امکان خرید ارزی کتب الکترونیک وجود داره (لینک میده به همون springer.com برای خرید ارزی) و هم امکان دسترسی دانشگاهی به کتب فراهم شده که شما با اکانت دانشگاهی/سازمانی/مستقیم دارای دسترسی به مجموعه link.springer.com میتونید به کتبش به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید و اونها را دانلود یا به صورت آنلاین مطالعه کنید.
    مثال:
    کتاب زیر هم در springer.com موجوده و هم link.springer.com:
    http://www.springer.com/us/book/9781484221488
    در springer.com، شما فقط میتونید نسخه الکترونیکی (eBook) یا نسخه چاپی (SoftCover) را به صورت ارزی خریداری کنید و اکانت دانشگاهی هیچ گونه دسترسی بهتون نمیده.
    https://link.springer.com/book/10.1007/978-1-4842-2149-5
    در link.springer.com، علاوه بر امکان فوق یعنی خرید ارزی، شما از طریق اکانت دانشگاهی/شخصی دارای دسترسی به اشپرینگر لینک، میتونید به صورت رایگان به کتاب دسترسی و دانلود یا آنلاین مطالعه کنید.