booker

همکار بخش پسورد
  • تعداد ارسال ها

    2,569
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    35

booker آخرین باز در روز تیر 11 ۱۳۹۷ برنده شده

booker یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

2 دنبال کننده

درباره booker

  • تاریخ تولد ۲۰ مهر ۷۷۵

اطلاعات دانشگاهی

  • دانشگاه
    University
  • رشته
    Math
  • گرایش
    ...

آخرین بازدید کنندگان نمایه

3,356 بازدید کننده نمایه

دستاورد های booker

  1. booker

    usyd.edu.au - for booker

    متشکرم
  2. booker

    uwo.ca

    I need an account from uwo.ca Please  Thanks in advance 
  3. booker

    warwick.ac.uk

    I need an account from warwick.ac.uk Please  Thanks in advance 
  4. booker

    mcgill.ca

    I need an account from mcgill.ca Please  Thanks in advance 
  5. booker

    usyd.edu.au

    I need an account from usyd.edu.au Please  Thanks in advance 
  6. booker

    چاپ pdf عین کتاب؟

    سلام. بله در تهران خیابان انقلاب ابتدای خیابان ابوریحان جنب انتشارات حکمت (روبروی انتشارات سمت) این کار را انجام میدهند.
  7. بد نیست به نزدیکترین دانشگاه آزاد رفته و به کتابفروش آنجا کتاب خود را سفارش بدید چون تعاملات آنها با هم بیشتره
  8. http://azad.ac.ir/fa/news/6610/محل-پخش-و-فروش-کتب-منتشره-دانشگاه-آزاد-اسلامی-واحد-تهران-جنوب گوگل هم چیز خوبیه
  9. سلام با دفتر فروش تماس بگیرید بفرمایید پس از واریز مبلغ، کتاب را برای شما ارسال کنند. http://www.ketab.org.ir/PublisherView.aspx?Publisherid=45663 یا بپرسید کدام کتابفروشی های تهران کتابهای شما را می فروشند. یا دانشجویی از آن دانشگاه را پیدا کنید که در رفت و آمد است. حداکثر خودتان تشریف ببرید. احنمالاً از میدان نوبنیاد تهران تاکسی برای رودهن وجود دارد (کمتر از یک ساعت فاصله است).
  10. سلام دوست عزیز 1- اعتبار این سایت به خودی خود قابل بحث نیست چون صرفاً مثل یک انجمن علمی صرفاً امکانی برای گردهم آمدن پژوهشگران فراهم کرده است و اعتبار هریک از مقالات نویسندگان به مجلاتی است که آن مقالات را منتشر کرده اند و در ارجاع دهی علمی باید به آن مجلات ارجاع داد نه به این انجمن. رفرنس علمی مقالات را هم با توجه به شماره DOI که معمولاً ذیل هر مقاله آمده است می توان پیدا کرد. تمام مقالات علمی ابتدا در یک مجله علمی یا کنفرانس منتشر شده اند و سپس در انجمن هایی مثل این معرفی می شوند. برخی از منابع را می توان یافت و اندکی از منابع قابل شناخت نیستند چون در مجلات نایاب یا کنفرانس های کم اعتبار منتشر شده اند. با این حال جستجوی عنوان مقاله در اینترنت می تواند راهنمای خوبی باشد. 2- جستجو در این سایت با توجه به منوی بالای سایت صورت می گیرد. نتیجه اولین جستجوی شما به صورت خودکار مربوط به توضیحاتی است که هریک از اعضا درباره خود نوشته اند (Researchers). اگر از منوی همان صفحه، بخش Projects را انتخاب کنید، جستجو در پروژه های علمی صورت می گیرد و اگر Publications را انتخاب کنید در بخش عناوین مقالات و مجلات جستجو خواهد شد و همین گونه در بقیه موارد. 3- ایمیل زدن به نویسنده همیشه یکی از راه های دسترسی به مقاله است که بسته به شخصیت نویسنده و اجازه مجله برای انتشار آن مقاله، امکان دسترسی شما فراهم می شود.