booker

همکار بخش پسورد
  • تعداد ارسال ها

    2,569
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    35

پست ها ارسال شده توسط booker

  1. سلام

    با دفتر فروش تماس بگیرید بفرمایید پس از واریز مبلغ، کتاب را برای شما ارسال کنند.

    http://www.ketab.org.ir/PublisherView.aspx?Publisherid=45663

    یا بپرسید کدام کتابفروشی های تهران کتابهای شما را می فروشند.

    یا دانشجویی از آن دانشگاه را پیدا کنید که در رفت و آمد است.

    حداکثر خودتان تشریف ببرید. احنمالاً از میدان نوبنیاد تهران تاکسی برای رودهن وجود دارد (کمتر از یک ساعت فاصله است).

  2. سلام دوست عزیز

    1- اعتبار این سایت به خودی خود قابل بحث نیست چون صرفاً مثل یک انجمن علمی صرفاً امکانی برای گردهم آمدن پژوهشگران فراهم کرده است و اعتبار هریک از مقالات نویسندگان به مجلاتی است که آن مقالات را منتشر کرده اند و در ارجاع دهی علمی باید به آن مجلات ارجاع داد نه به این انجمن. رفرنس علمی مقالات را هم با توجه به شماره DOI که معمولاً ذیل هر مقاله آمده است می توان پیدا کرد. تمام مقالات علمی ابتدا در یک مجله علمی یا کنفرانس منتشر شده اند و سپس در انجمن هایی مثل این معرفی می شوند. برخی از منابع را می توان یافت و اندکی از منابع قابل شناخت نیستند چون در مجلات نایاب یا کنفرانس های کم اعتبار منتشر شده اند. با این حال جستجوی عنوان مقاله در اینترنت می تواند راهنمای خوبی باشد.

    2- جستجو در این سایت با توجه به منوی بالای سایت صورت می گیرد. نتیجه اولین جستجوی شما به صورت خودکار مربوط به توضیحاتی است که هریک از اعضا درباره خود نوشته اند (Researchers). اگر از منوی همان صفحه، بخش Projects را انتخاب کنید، جستجو در پروژه های علمی صورت می گیرد و اگر Publications را انتخاب کنید در بخش عناوین مقالات و مجلات جستجو خواهد شد و همین گونه در بقیه موارد.

    3- ایمیل زدن به نویسنده همیشه یکی از راه های دسترسی به مقاله است که بسته به شخصیت نویسنده و اجازه مجله برای انتشار آن مقاله، امکان دسترسی شما فراهم می شود.

  3. سلام دوست عزیز.

    به انجمن خوش آمدید. اتفاقاً سوالات خود را باید همین جا مطرح کنید.

    دسترسی به کتابهای آمازون از سه طریق ممکن است. بخشی از آنها در سایتهای دریافت کتاب رایگان موجود است (در این انجمن چند راهنما برای این سایتها موجود است). بخشی دیگر از کتابها بوسیله اکانت های دانشگاهی قابل دسترس است (تعدادی از این این اکانت ها بصورت رایگان در انجمن قرار دارد و برای دریافت تعدادی دیگر، باید امتیاز داشته باشید). بخش دیگری از این کتابها از راههای تخصصی تر قابل دسترس است و تعدادی از کتابهای آمازون فقط قابل خرید بوده و دسترسی به آنها تقریباً ناممکن است. لذا اکانت مستقیم برای همه کتابهای آمازون وجود ندارد.

     

  4. سلام

    این دانشگاه را برای دسترسی به وردساینتیفیک لازم داشتم. با تشخیص خودتان یکی دو اکانت دسترسی بالا به این دیتابیس رو لطف کنید. البته اگه اکانت دانشگاه های سنگاپور قابل استفاده هستند، میشه از اونا هم استفاده کرد. از زوریخ هم که نشد استفاده کنیم.

    ممنون