اطلاع و پرداخت خلافی خودرو به ساده ترین شکل ممکن !


ارسال های توصیه شده

كشف این راز، كار دفاتر پلیس +‌10 را از سكه می‌اندازد؛ حالا تقریبا كمتر شهروندی است كه نداند برای مطلع شدن از میزان جریمه‌های رانندگی‌شان فقط كافی است كد 17 رقمی ای كه پشت كارت خودرو به صورت عمودی درج شده را به شماره 30005151 پیامك كند تا در كوتاه‌ترین زمان مبلغ و تعداد جریمه برایش ارسال شود.

 

اما شاید كمتر كسی راز ادامه این قضیه را كشف كرده باشد! ماجرا از این قرار است كه وقتی با ارسال كد 17 رقمی پشت كارت خودرو از مبلغ جریمه رانندگی‌تان مطلع شدید و هیچ اعتراضی هم به آن ندارید و تصمیم گرفته‌اید كه مانند یك شهروند قانونمدار در اولین فرصت جریمه‌تان را پرداخت كنید، خوب است بدانید كه برای گرفتن پرینت خلافی و پرداخت جریمه لازم نیست به دفاتر پلیس + 10 مراجعه كنید.

 

برای پرداخت هم فقط كافی است همان كاری را كه برای اطلاع از تعداد و مبلغ جریمه رانندگی‌تان انجام دادید دوباره تكرار كنید، ولی این بار یك ستاره (*) هم به آخر كد 17 رقمی پشت كارت خودرو اضافه كنید و آن را به شماره 30005151 پیامك كنید.

 

تعجب نكنید، حالا شناسه قبض و شناسه پرداخت هم برایتان ارسال می‌شود كه می‌توانید براحتی از طریق دستگاه خودپرداز بانك‌ها یا به صورت اینترنتی جریمه‌تان را پرداخت كنید.

 

به این ترتیب هم قبض جریمه‌تان را قبل از این‌كه دوبرابر شود پرداخت كرده‌اید، هم وقت‌تان در شلوغی دفاتر پلیس + 10 هدر نرفته است و هم برای پرداخت قبض جریمه مجبور نشده‌اید با انجام یك سفر درون‌شهری اضافی، شما هم سهمی در ترافیك و آلودگی هوا داشته باشید.

 

khalafi.jpg

 

هرچند این كار اقدام مثبتی در راستای كاهش سفرهای درون‌شهری، جلوگیری از افزایش ترافیك و آلودگی هوا و از همه مهم‌تر صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان است، خوب است پلیس راهور درباره این‌كه رانندگان می‌توانند با كمك این روش جریمه‌های خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پلیس + 10 پرداخت كنند.

http://www.rozanehonline.com

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.