قرار دادن عکس در پس زمینه پوشه های ویندوز 7


ارسال های توصیه شده

در ویندوز 7 به سادگی می توانید یکی از تصاویر داخل یک پوشه را به عنوان آیکن آن پوشه انتخاب کنید. به این صورت که بر روی پوشه مورد نظر راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید. به شاخه آخر یعنی customize بروید. در این شاخه بر روی دکمه File Choose کلیک کنید. روی عکس دلخواه کلیک کرده و Ok را در پایین پنجره بفشارید. مشاهده می کنید که تصویر آیکن پوشه به عکس دلخواه شما تغییر کرده است. اما حالا اگر بخواهیم یک عکس را به عنوان بک گراند یک پوشه یا یک درایو قرار دهیم چه باید بکنیم.

برای قرار دادن یک عکس به عنوان بک گراند پوشه و یا درایو در ویندوز 7 ابتدا نیاز به یک نرم افزار کم حجم دارید. نرم افزار قابل حمل و کم حجم Windows 7 Folder Background Changer را از اینجا دریافت کنید. پس از دریافت برنامه بر روی آن دوبار کلیک کرده تا اجرا شود.

در محیط نرم افزار بر روی دکمه Browse کلیک کنید. پوشه مورد نظر را انتخاب کنید. پس از انتخاب پوشه و کلیک بر روی دکمه OK در پایین پنجره، بار دیگر به محیط برنامه بر می گردید. این بار گزینه دوم یعنی Change Background را کلیک کنید. بر روی یکی از عکس های موجود در کامپیوتر کلیک کنید تا به عنوان بک گراند پوشه موردنظر انتخاب شود.

برای قرار دادن یک عکس در پس زمینه یک درایو نیز به روش ذکر شده عمل کنید. در صورتی که قصد حذف یا تغییر تصویر زمینه پوشه یا درایو را داشتید کافیست در محیط برنامه، پوشه یا درایو را انتخاب کرده و گزینه Remove Background را کلیک کنید. یکی دیگر از امکانات این برنامه امکان تغییر رنگ نام پوشه یا فولدر دلخواه است. برای این کار کافیست در کادر مستطیل شکلی که با عنوان Text Color مشخص است کلیک کنید. در پنجره باز شده روی رنگ دلخواه را کلیک کرده و در پایین پنجره بر روی Ok کلیک کنید.

 

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...
  • 6 سال بعد...

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.