خداحافظی صندلی از خودرو با ایده ی ایرانی ها


to30mo

ارسال های توصیه شده

خودروي مفهومي طراحي شده توسط دو دانشجوي گروه طراحي صنعتي پرديس هنرهاي زيبا دانشگاه تهران در مسابقه بين‌المللي Interior Motives Awards 2012 در بخش بهترين طراحي فضاي داخلي‌ مفهومي، رتبه اول را کسب کرد و در بين برنده‌هاي هشت بخش مسابقه نيز عنوان طرح منتخب سال را به دست آورد.

«سياوش جعفري جوزاني» و «مينا کثيري فر» از دانشگاه تهران با طرح خودرو مفهومي Autopool در معتبرترين مسابقه بين‌المللي طراحي خودرو در بين شرکت‌کنندگاني از سراسر جهان به اين موفقيت دست يافتند.

جعفري جوزاني، در توضيح مسابقه طراحي خودرو interior motives Awards گفت: اين مسابقه هر ساله توسط نشريه انگليسي interior motives که يکي از نشريات تخصصي معتبر در اين حوزه است برگزار مي‌شود و مراسم اعلام برندگان آن نيز هر سال همزمان با نمايشگاه خودرو پاريس يا نمايشگاه خودروي فرانکفورت برگزار مي‌شود. هيات ژوري اين مسابقه که معتبرترين رقابت دانشجويي در حوزه طراحي خودرو است، همگي از سر طراحان معروف‌ترين شرکت‌هاي طراحي خودرو دنيا هستند و در واقع به نوعي المپياد جهاني طراحي خودرو شناخته مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: جوايز interior motives هر ساله در هشت بخش اعطا مي‌شود که در هر بخش سه گروه به عنوان نامزدهاي دريافت جايزه معرفي و در نهايت يک گروه موفق به دريافت جايزه مي‌شود. در نهايت از بين هشت برنده بخش‌هاي مختلف يک فرد يا گروه به عنوان برنده اصلي و دانشجوي برگزيده سال معرفي مي‌شوند. تيم ما علاوه بر جايزه بهترين طراحي مفهومي کابين (داخل خودرو) مسابقات امسال عنوان دانشجوي برگزيده سال 2012 در طراحي خودرو را هم کسب کرد.

کثيري فر هم در تکميل توضيحات جعفري جوزاني گفت: موضوع کلي مسابقه امسال، طراحي خودرويي براي آينده بود که در زمينه‌هاي مختلفي از جمله طراحي خودرو براي يک شخصيت معروف دنيا، اسطوره بعدي، جذابيت مکانيکي، يک روز از زندگي و طراحي خودرو بر اساس يک فرهنگ خاص به انتخاب خود تيم‌ها برگزار شد.

50c70fda32621_1.jpg

منبع: ایسنا

لینک به دیدگاه
  • 7 ماه بعد...

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.