• 0

مشکل در اتصال Cisco Anyconnect


maximus781

سوال

با سلام خدمت دوستان عزیز

من مدتی میشه در اتصال با استفاده از Cisco Anyconnect دچار مشکل شدم. من تقریبا یک سال پیش لپ تاپ خریدم و ویندوز 10 نصب کردم. هر کاری کردم نتونستم با Cisco Anyconnect متصل بشم. بعد از ان چند ماه پیش ویندزم رو عوض کردم و حدود یک ماه به راحتی متصل می شد. ولی دوباره مدتیه متصل نمیشه و این خطاها رو میده:

 

از دوستان کسی راه حل این مشکل رو بلده ؟

 

 

2017-09-24_17-55-57.png

2017-09-24_17-56-14.png

ویرایش شده توسط maximus781
لینک به دیدگاه

3 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال های توصیه شده

  • 1

سلام

نسخه 4.4.03034 را از لینک زیر دانلود کنید:

 
ابتدا با استفاده از نرم افزار Uninstall Tool، نسخه قبلی رو به صورت کامل پاک کنید؛ سپس سیستم تون رو ری استارت کنید و نسخه بالا رو نصب کنید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این یکی از راه حل ها بود که در اینترنت ذکر شده بود:

به مسیر زیر برین:

Control Panel>>>Network and Internet>>>Network Connections

روی Cisco AnyConnect Secure Mobility Client Connection راست کلیک کنید و Properties رو انتخاب کنید. از قسمت :The connection uses the following items گزینه Internet Protocol Version 6 (TCP/IPv6) رو پیدا کرده و تیکش رو بردارید و OK کنید؛ و مجدد امتحان کنید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این روش رو هم امتحان کنید:

The solution for me was to disable Internet Connection Sharing (ICS).

To resolve this issue:

  1. Click the Windows Start button.
  2. Click on Control Panel.
  3. Set View by: to Category.
  4. Click on View network status and tasks under Network and Internet.
  5. Click on Change adapter settings.
  6. Look for Shared in the Status column and right-click that connection and click Properties.
  7. Click the Sharing tab.
  8. Clear the Allow other network users to connect through this computer’s Internet connection check box.
  9. Click OK.
  10. Reinstall Cisco AnyConnect.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این تاپیک در فروم پشتیانی سیسکو هم در مورد این مشکل هست. اینم مطالعه کنید:

https://supportforums.cisco.com/t5/vpn/anyconnect-mobility-client-disconnect-in-progress-please-wait/td-p/2892796

ویرایش شده توسط WwW
لینک به دیدگاه
  • 1

سلام. معمولا سیسکو نیاز به اپدیت مداوم داره. از چه ورژنی استفاده میکنید؟ بنده  ار ورژن مقابل استفاده میکنم:    cisco  any connect secure mobility client version 4.4.00243  ، احتمالا با اپدیت سیکو مشکل رفع بشه.

 

ویرایش شده توسط Sherlock3010
لینک به دیدگاه
  • 0

ورژن 3.1.1408 هستش.

یکی دو بار پیغام آپدیت داد ولی موقع نصب ارور داد و نصب نشد. در صورت امکان شما لینکی از این ورژن 4 ارسال کنید یا آپلودش کنین.

 

ممنون

 

قبلی رو کامل پاک کردم و جدید رو نصب کردم. بازم وصل نمیشه. ارور هم نمیده ولی وصل نمیشه آخرش مینویسه disconnect in progress و قطع میشه ...

 

bfi1506274094o.png

 

این کار رو انجام دادم ولی فرقی نکرد ...

برم ببینم توی این لینک که گذاشتین چی نوشته ....

 

ممنون

 

این راه حل رو از لینک شما اجرا کردم:

"

Had this problem on Client win-4.3.05017  Windows 7

Uninstalled all Cisco Anyconnect items in Control Panel / Programs and Features

Deleted the Cisco folder in: Program Files (x86)

Deleted the .cisco folder in C:\users\myprofile

Deleted the Cisco folder in  C:\users\myprofile\appdata(hidden folder)\local

Rebooted and reinstalled the client

That fixed it.

"

فعلا که وصل شده و داره به خوبی کار می کنه
خیلی ممنون ....

لینک به دیدگاه
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.