موزه روسی شهر سنت پترزبورگ


ارسال های توصیه شده

 

موزه دولتی روسی از بزرگترین موزه های روسیه و اولین موزه هنر روسی است . این موزه غنی یکی از برترین جاذبه های سنت پترزبورگ است که ساخت آن در سال 1895 میلادی آغاز شد و در تاریخ 7 مارس 1898 میلادی به طور رسمی به روی عموم بازگشایی شد . لازم به ذکر است دستور تاسیس این موزه توسط امپراتور نیکولاس دوم به عنوان یادبودی برای پدرش ، نیکولاس سوم صادر شد . آثار به نمایش در آمده در State Russian Museum Saint Petersburg از آثار کاخ زمستانی ، کاخ گاتچینا، کاخ الکساندر ، موزه آرمیتاژ سنت پترزبورگ ، آکادمی هنر و همچنین مجموعه های خصوصی اهدا شده به موزه می باشند .

موزه های برتر در سنت پترزبورگ

در مجموع موزه دولتی روسیه در سنت پترزبورگ 400 هزار اثر زیبا و جذاب را به نمایش گذاشته که دیدن آن ها برای گردشگران تور سنت پترزبورگ جالب خواهد بود . همانگونه که بیان شد این موزه به هنر روسی اختصاص یافته و آثار موجود در آن مربوط به تمام مکاتب اصلی هنر روسی از قرن دهم تا بیست و یکم می باشد . در واقع موزه روسی سنت پترزبورگ یک کلکسیون و گنجینه ارزشمند از آثار هنری ، فرهنگی و آموزشی می باشد .

موزه دولتی روسی در سنت پترزبورگ

آثار موجود در موزه روسی سنت پترزبورگ روسیه

موزه روسی یکی از معروف ترین و برترین موزه های سنت پترزبورگ است که در مرکز تاریخی این شهر واقع شده است . در این موزه 400 هزار اثر ارزشمند به نمایش در آمده که از جمله آن ها می توان به صنایع دستی سنتی سرزمین تزارها ، نقاشی های قدیمی روسی ، تابلوهای نقاشی در سبک های مختلف ، مجسمه ها ، طراحی ها ، آثار چاپی ، نسخه های کپی شده از نقاشی های دیواری ، تمثال هایی از حضرت عیسی و حضرت مریم و ... اشاره نمود . با اینکه تمامی بخش ها و آثار موجود در این موزه ارزشمند می باشند اما به گردشگران عزیز تور سنت پترزبورگ توصیه می گردد مجموعه آثار باستانی کهن روسیه را از دست ندهند . این کلکسیون به تنهایی بیش از 18 هزار اثر دارد .

موزه های دیدنی سن پترزبورپ

 

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.