دانلود اتوماتیک از یوتیوب


ارسال های توصیه شده

سلام بر همگی

برای همه پیش اومده که برای یاد گرفتن یک نرم افزار جدید سراغ یوتیوب میریم. من خودم وقتی بخوام یک نرم افزار جدید رو یاد بگیرم یک ویدیو پربازدید توی یوتیوب پیدا میکنم و بعدش میرم تمام ویدیوهایی که اون شخص آپلود کننده در ارتباط با اون نرم افزار گذاشته رو دانلود میکنم، برای دیدن تمام ویدیوهایی که اون شخص توی یوتیوب آپلود کرده، کافیه که روی اسمش بزنید تا وارد کانال طرف توی یوتیوب بشید. 

بعضی مواقع خود شخص هم ویدیوهاش رو دسته بندی میکنه و به اصطلاح چند تا playlist از ویدیوهاش میسازه که لیست اونها هم از داخل کانالش قابل دیدن هست. اما مشکل بعدی اینه که شاید تعداد ویدیوهایی که شما نیاز دارید دانلود کنید خیلی زیاد باشه، اگر بخواید تک تک برید اونها رو خودتون دانلود کنید وقت زیادی ازتون میگیره. یک سری نرم افزار هستن که توی این موارد میتونن کمک زیادی بکنن، مثلا من خودم از 4k video downloader استفاده میکنم. این برنامه  لینک کانال یا playlist رو میگیره و تمام ویدیوهای داخل کانال یا playlistای که آدرسش رو داده اید دانلود میکنه. علاوه بر این که لینک کانال و playlist رو قبول میکنه، شما میتونید لینک تمام ویدیوهایی که می خواید رو داخل یک فایل txt بگذارید و اون فایل رو به این برنامه بدید تا همه فیلم هاش رو دانلود کنه.

این برنامه برای مدیریت حجم اینترنت هم خیلی خوبه به خاطر این که میتونید از ابتدای وقتی که اینترنت شما رایگان میشه(مثلا ساعت ۲ شب)‌این برنامه رو باز کنید که خودش تا صبح به ترتیب ویدیوهایی که بهش دادید رو دانلود کنه.

به یک نکته توجه کنید که اگه از ف*ی*ل*ت*ر شکنی استفاده میکنید که فقط محتوایی که از BROWSER عبور میکنه رو رفع ف*یل*تر میکنه، این برنامه کار نمیکنه و باید تنظیمات اون  ف*ی*ل*ت*ر شکن رو تغییر بدید که این برنامه کار کنه. مثلا p*s*i*p*h*o*n به صورت پیش فرض فقط محتوای browser رو رفع ف*ی*ل*ت*ر میکنه برای این که بتونید از این برنامه استفاده کنید باید برید توی 

Setting>Transport Mode

و اونجا گزینه  Use L2TP... رو فعال کنید.

 

در نهایت اینم لینک برنامه، فقط حتما از نسخه های کرک شده استفاده کنید چون خیلی از قابلیت هاش توی نسخه رایگانش نیست

https://downloadly.ir/software/internet/4k-video-downloader/

ویرایش شده توسط majidghodus
عنوانم نامناسب بود
لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.