ashk

سالور
  • تعداد ارسال ها

    9,664
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    68

ashk آخرین باز در روز مرداد 2 ۱۴۰۱ برنده شده

ashk یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

درباره ashk

  • تاریخ تولد ۲۹ بهمن ۱۳۶۲

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    Not Telling

اطلاعات دانشگاهی

  • دانشگاه
    .
  • رشته
    .
  • گرایش
    .

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های ashk

فوق حرفه ای

فوق حرفه ای (6/6)

2.6k

اعتبار در سایت

  1. ashk

    درخواست مقاله

    درخواست دانلود مقاله با مشخصات زیر: Title: High-capacity hydrogel polymer composite adsorbent for nitrate and phosphate removal from water Author: Journal or Ebook Name: Volume, Issue, Year and Pages: Link: DOI: 10.2175/193864717821494222 توضیحات:
  2. ashk

    gift account for ashk

    سپاسگزارم
  3. سلام حل بیش از 1800 مقاله در سه سال اخیر و از آخرین باری که درخواست اکانت هدیه شد.
  4. سلام بیش از 200 درخواست حل شد.
  5. Dear administrator I solve more than 170 request
  6. Dear administrator I resolve over 180 request Please check my activity for donating an account Sincerely yours
  7. ashk

    shared - dmu.ac.uk

    @niktaz69 Please check it
  8. ashk

    njit.edu

    Dear @niktaz69 Please check it It seem expired
  9. ادمین عزیز سلام بیش از 170 حل درخواست انجام شد پیام خصوصی نیز ارسال گردید پاینده باشید
  10. @salam21 تامین کتاب 600 امتیاز برای سالور دارد چنانچه 1000 امتیاز هدیه نیز در نظر گرفته شود معادل قیمتی 1600 امتیاز، حدودا 40 هزار تومان است تیم مدیریتی می تواند در مورد سقف امتیاز هدیه تصمیم گیری نماید تا مبادا ساز و کارهای سلیقه ای اخلال در نظم انجمن ایجاد کند و موجب افزایش قیمت ها شود
  11. درود در مورد دسترسی های خاص و کامل، نظیر ebook central که تلویحا به آن اشاره نمودید تا کنون کسی این اکانت را ریپلای نکرده است، در نتیجه دسترسی به کتاب ها از طریق اکانت دانشگاههای خاصی مقدور است. از طرفی @niktaz69 عزیز برای پسورد بهترین دانشگاهها کمتر از 10000 امتیاز در نظر گرفته اند. حالا نکته اینجاست که حضرتعالی میفرمایید ممکن است اکانت بسوزد. پیشنهاد بنده به شما این است که همان اکانت را با تعیین قیمت از جانب مدیران انجمن به افرادی که کتاب را نیاز دارند بفروشید، به این صورت هم فرد به کتاب مورد نظر دست می یابد و هم اگر در نگهداری اکانت دقت نماید دسترسی های دیگری نیز خواهد داشت. تنها تفاوت سالورهایی که قیمت گزاف تعیین می کنند در دانستن این نکته است که مثلا فلان دانشگاه به فلان کتاب دسترسی دارد و حال برای همین نکته، قیمت ها را افزایش می دهند و کار خارق العاده ای انجام نمی دهند. چه بسا که هر فرد دیگری اگر بداند از طریق کدام اکانت دسترسی به کتاب وجود دارد به راحتی می تواند آنرا تامین کند. 5000 امتیاز هدیه معادل تامین 70 مقاله است، شما فکر می کنید این میان مقاله ای اصلا وجود ندارد که تامین کننده قیمت گزاف برای آن تامین نماید؟ تعیین قیمت گزاف از اساس کار نادرستی است. به مدیران پیشنهاد می کنم سقفی تا 1000 امتیاز برای آن تامین کنند و در اینصورت اگر فردی فرضا 100000 امتیاز داشته باشد و در تامین منابع امتناع کند پس از 10 ریپلای اکانت، امتیازش به اتمام می رسد و مجبور است مطابق قوانین به جمع آوری امتیاز اقدام نماید تا بتواند ریپلای دیگری داشته باشد اما اگر این موضوع ادامه پیدا کند تمام ساز و کار انجمن را تحت شعاع قرار خواهد داد.