تصویر از روح یک کودک


Injaneb

ارسال های توصیه شده

j1gucm2f84fewm39hnlq.jpg

 

زوج انگلیسی از دوربین مدار بسته محوطه خانه شان شیء عجیبی دیده اند که روی ماشین آنها پریده و با ایجاد رعب و وحشت زندگی آنها را مختل کرده و می گویند آن روح یک طفل است.

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، زوج انگلیسی دوربین مدار بسته ای را در بیرون از خانه خود نصب کرده بودند که شب هنگام تصویری را بر روی آن مشاهده می کنند که بسرعت ظاهر شده و نشان از یک واقعه ماوراء الطبیعه و وحشتناک دارد . این تصویر یک نور خیره کننده که حالت کروی داشته و شبیه به روح بچه ای بوده را نشان می دهد که شنلی با کلاه پوشیده و بطور وحشیانه به روی اتومبیل این زوج می پرد و باعث ایجاد رعب و وحشت در آنها می شود.

 

 

این زوج بنام های "لیزا رایلی" 44 ساله و شوهرش "فیل رایلی" 51 ساله، بنا به گفته خود شاهد روح کودکی بودند که از بالای حصار پریده و پرواز کنان وارد پارکینگ شده و باسرعت از ماشین آنان بالارفته است و بعد سریعا درخیابان ناپدید می شود.بنا به گزارش "دیلی میل" در همان لحظه یکی از همسایه ها اظهار داشت که یک چیز نورانی را دیده که از باغچه او فرار کرده و بعد از آن اشیاء و لوازم آرایشیش گم شده است.

 

 

در نهایت این زوج معتقدند که به دنبال دلایل منطقی این پدیده می گردند ولی با این حال بررسی های مختلف صورت گرفته از تصاویر گرفته شده با دوربین موید این است که هیچ نوع کلک یا حقه ای در بوجود آوردن آن نقشی نداشته است و همه چیز درست می باشد.آنها در پایان گفتند که اگر آن موجود دارای جرم و وزن باشد بایستی اثری از او مانند تو رفتگی سقف ماشین یا یک نشانه ای از او بایستی وجود داشته باشد ولی کلیه تلاشهای ما برای پیدا کردن این شواهد به در بسته خورده و هیچ نشانه فیزیکی از وی برجای نمانده است که همگی این شواهد دال بر روح بودن آن دارد.

 

 

تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد و دو فرزند این خانواده از ترس این روح در شرایط بدی از لحاظ روحی و روانی قرار دارند.

لینک به دیدگاه

ههه دل که داره ولی بچش بدردش نمیخوره شاید اگ ی دختر جوون بود بیشتر بهش میخورد :))

 

واسه مامان یا ابجیش قرض گرفته :))

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.