ضرغامی مجری انتخاباتی شبکه سه را انتخاب کرد/ منتفی شدن اجرای شهیدی‌فرد


Tunnel

ارسال های توصیه شده

 

با انتخاب رضا ابراهیمی به عنوان مجری برنامه انتخاباتی شبکه سه سیما، حضور محمدرضا شهیدی‌فرد در این مقام منتفی شد که این تصمیم هم با نظر ضرغامی رئیس رسانه ملی بوده است.

 

IMG19184269.jpg

 

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی امروز از رضا ابراهیمی به عنوان مجری برنامه‌ انتخاباتی شبکه سه نام برده می‌شود که پیش از این شنیده‌ها حاکی از آن بود که محمدرضا شهیدی‌فرد این مسئولیت را برعهده خواهد گرفت.

ویژه‌برنامه انتخاباتی شبکه سه سیما با نام "به انتخاب شما" به پرسش جوانان از کاندیداهای ریاست جمهوری اختصاص دارد که از دوشنبه 13 خرداد ساعت 19:10 پخش خواهد شد.

در این برنامه به ترتیب محمدرضا عارف، محمد باقر قالیباف، علی ‌اکبر ولایتی، محسن رضایی، غلامعلی حداد عادل، محمد غرضی، سعید جلیلی و حسن روحانی حضور خواهند یافت و به سوالات جوانان پاسخ خواهند داد.

انتخاب رضا ابراهیمی که چهره شناخته‌شده ای در عرصه اجرا نیست و کنار زدن نامی آشنا چون محمدرضا شهیدی‌فرد، به انتخاب عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما بوده است.

تا امروز اجرای برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی با اجرای حسن عابدینی در شبکه دو بی‌حاشیه نبوده است و به ویژه دیشب در برنامه حجت‌الاسلام حسن روحانی مطالبی خطاب به مجری و انتقادهایی به سازمان صدا و سیما مطرح شد که عابدینی را به واکنش واداشت.

وی امروز در گفتگو با رسانه‌ها و درباره صحبت روحانی که به وی گفت به آنهایی که با گوشی به شما اطلاعات غلط می‌دهند گوش ندهید، اعلام کرد که کسی در گوشی با او صحبت نمی کند فقط زمان را به اعلام می‌کنند.

 

منبع: http://mehrnews.com/detail/News/2065252

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.