IranPaper ارسال شده در 8 بهمن، 1399 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 8 بهمن، 1399 درخواست مقاله Link or Title: Effects of proficiency differences and patterns of pair interaction on second language learning: Collaborative dialogue between adult ESL learnersDOI: https://doi.org/10. 1177/136216880607074599Author:Journal or Ebook Name:Volume, Issue, Year and Pages: توضیحات: Watanabe, Y., & Swain, M. (2007). لینک به دیدگاه
RE2017 ارسال شده در 8 بهمن، 1399 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 8 بهمن، 1399 محتوای مخفی شده شما قادر خواهید بود محتوای مخفی شده را مشاهده نمایید، در صورتی که 1 پاسخ در این موضوع ارسال نمایید. لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.