معرفي نيمار به 60 هزار بارسايي در نوکمپ


Tunnel

ارسال های توصیه شده

نيمار در نوکمپ در حالي که 60 هزار تماشاگر را در خود داشت به هواداران بارسلونا معرفي شد. اوگفت :من يکي از خوشبخت‌ترين بازيکنان جهان هستم؛ چرا که در کنار مسي بازي مي‌کنم.

 

 

 

نيمار سرانجام پس از کش و قوس‌هاي زياد به بارسلونا پيوست تا همبازي ليونل مسي ستاره محبوب کاتالونيا در نوکمپ شود.

 

به گزارش ايسنا ، ستاره سانتوس و تيم ملي فوتبال برزيل با حضور در نوکمپ به هواداران بارسلونا معرفي شد.

 

ژوزه ماريا بارتومئو نايب رييس بارسلونا در نشست خبري معرفي نيمار گفت: سرانجام موفق شديم با 57 ميليون يورو نيمار را به خدمت بگيريم. رقم فسخ قرارداد او 190 ميليون يورو است. جذب اين ستاره برزيلي اصلا آسان نبود. خوشبختانه موفق شديم بدون هيچ‌گونه زد و بندي او را جذب کنيم. باشگاه‌هاي ديگري هم خواهان جذب نيمار بودند اما او ترجيح داد براي بارسلونا بازي کند. پيشنهاد بارسلونا پايين‌تر از ديگر تيم‌ها بود. نيمار دوست داشت براي بارسلونا بازي کند و اين مايه خوشحالي ماست.

 

نيمار که از بهترين بازيکنان حال حاضر فوتبال برزيل و از اميدهاي درخشش سلسائو در جام جهاني برزيل به شمار مي‌آيد در نشست معارفه خود گفت: قلبم با بارسلونا بود. پول باعث انتخابم نبود. دوست داشتم شانس حضور در کنار مسي، ژاوي و اينيستا را از دست ندهم. به همين خاطر بارسلونا را انتخاب کردم.

 

اين ستاره‌ي برزيلي درباره‌ي پيشنهاد وسوسه‌انگيز رئال مادريد به او گفت: پول چيز خوبي است اما خوشبختي مهم‌تر است. رئال مادريد باشگاه بزرگي است و من براي آن احترام قائل هستم اما به جايي رفتم که قلبم دوست داشت.

 

در مراسم معارفه نيمار در نوکمپ 59 هزار و 500 تماشاگر حضور داشتند. بسياري از تماشاگران در حالي که عکس نيمار بر روي پيراهنشان بود نام اين مهاجم برزيلي را صدا زدند.

 

او درباره‌ي حضور اين تماشاگران پرشور در نوکمپ گفت: امروز روز بزرگي براي من است. بسيار بر خودم فشار مي‌آورم تا گريه نکنم. روياي بچه کوچکي به تحقق پيوست. احساس وصف‌ناپذيري دارم. من يکي از خوشبخت‌ترين بازيکنان جهان هستم؛ چرا که در کنار مسي بازي مي‌کنم. اين براي من افتخار است. اميدوارم بتوانم به او کمک کنم تا هم‌چنان مرد اول فوتبال جهان باشد. از زمان درخشش رونالدينيو در نوکمپ جرقه‌هاي عشق به بارسلونا در من به وجود آمد. رونالدينيو الگوي اصلي من است.اطمينان دارم که خيلي سريع به بازي در بارسلونا و ليگ قهرمانان اروپا عادت مي کنم.

 

منبع: http://www.varzesh3.com/news.do?itemid=1011583&title=%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%8A_%D9%86%D9%8A%D9%85%D8%A7%D8%B1_%D8%A8%D9%87_60_%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1_%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D9%8A_%D8%AF%D8%B1_%D9%86%D9%88%DA%A9%D9%85%D9%BE

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.