دکور مناظره تغییر می‌کند


joojoooo.2011

ارسال های توصیه شده

دکور مناظره تغییر می‌کند

mon1.jpg

کارگردان هنری مناظره‌ تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری از تغییر دکور این برنامه خبر داد و گفت: قرار است در مناظره‌ی هنری، کاندیدای سخنران مقابل هشت نامزد دیگر قرار بگیرد تا فضای چالشی برنامه بیشتر شود.

 

 

حسین فردرو در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره‌ی خبر بالا توضیح داد: با توجه به خواسته‌ی مخاطبان و کاندیداها، قرار شده است مطالب در این مناظره به صورت چیدمان تشریحی باشد و از قالب سوالات کوتاه دربیاید.

 

او علت تغییر دکور مناظره‌ها را اینگونه خواند: قصد بر این است که کاندیدای سخنران در فضایی قرار بگیرد که بتواند در مقابل سایر کاندیداها قرار بگیرد و مطالب کاندیدای سخنران از سوی سایر کاندیداها به نقد و چالش کشیده شود.

 

فردرو با اشاره به تغییر دکورها در مناظره گفت: در رنگ‌آمیزی و دکور اقدامات لازم را برای مناظره‌ی بعدی انجام داده‌ایم.

 

کارگردان هنری مناظره‌ها با بیان اینکه «در این مساله شکی نیست که مناظره‌ها مورد توجه عموم است»، گفت: مشکلی که وجود دارد در تعداد نفرات کاندیداهاست.

 

او در پایان درباره‌ی روند تغییر دکور مناظره‌ گفت: این تغییر که در گروه تولید تصویب شده است، اکنون در حال بررسی است و قرار است در جلسه‌ای به تصویب معاونت سیما و معاونت سیاسی در جلسه برسد.

 

فردرو افزود: رودررو قرار گرفتن کاندیداها به فضای چالشی مناظره کمک زیادی می‌کند. هرچه جلوتر می‌رویم اضافه شدن موضوعات مختلف، به ویژه مباحث سیاسی میان کاندیداها حساس‌تر می‌شود و تفاوت بین این افراد بیشتر دیده خواهد شد.

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.