اختراع جالب دو مادر


Injaneb

ارسال های توصیه شده

دو مادر با ایده خلاقانه خود کیفی طراحی کرده اند که «جای کودک» است و براحتی روی دیوار منزل، سرویس بهداشتی یا فروشگاه نصب شده و آزادی عمل را برای انجام کارهای مختلف توسط مادر فراهم می کند. بسیاری از مادران هنگامی که فرزند خود را در آغوش گرفته اند، برای تعویض لباس یا پوشیدن کفش، استفاده از سرویس بهداشتی یا هنگام خرید نیازمند کمک دیگران هستند.

طرح خلاقانه کیف «جای کودک» توسط دو مادر که هر کدام صاحب چهار و شش فرزند هستند، ارائه شده است که ضمن فراهم کردن یک محل مناسب و ایمن برای قرار دادن کودک، دستان مادر را برای انجام کارهای مختلف آزاد می گذارد.

این وسیله کاربردی که شباهت زیادی به «آغوش کودک» (وسیله حمل کودک در بغل) دارد، بوسیله قلاب های فلزی بسیار محکمی به دیوار متصل شده و کودک درون آن جای می گیرد.

اختراع جالب دو مادر: کودک خود را آویزان کنید + عکس

محفظه کیف مانند BabyKeeper Basic از دو قلاب فلزی، بندهای کششی بسیار مقاوم و محفظه ای برای قرار گرفتن کودک تشکیل شده است که برای نوزادان شش تا 18 ماه با حداکثر وزن 15 کیلوگرم مناسب است.

این وسیله علاوه بر قابلیت نصب بر روی دیوار منزل، در سرویس های بهداشتی یا فروشگاه ها قابل استفاده بوده و با قیمت 40 دلار به بازار عرضه شده.

 

ff4f1991cb.jpg

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.