adsl ارسال شده در 1 تیر، 1392 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 1 تیر، 1392 Title: Structural equation modeling (SEM) based trust analysis of Muslim consumers in the collective religion affiliation model in e-commerce Author: Afshan Azam Journal or Ebook Name: Journal of Islamic Marketing Volume, Issue, Year and Pages : 2013 Link: http://www.emeraldinsight.com/journals.htm?issn=1759-0833&volume=4&issue=2&articleid=17089870&show=abstract لینک به دیدگاه
tavoosi ارسال شده در 3 تیر، 1392 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 3 تیر، 1392 حل شد! محتوای مخفی شده شما قادر خواهید بود محتوای مخفی شده را مشاهده نمایید، در صورتی که 1 پاسخ در این موضوع ارسال نمایید. لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.