شبکه جهانی پرسپولیس TV راه‌اندازی شد


Tunnel

ارسال های توصیه شده

شبکه تلویزیونی پرسپولیس در سایه اقدامات مدیر عامل باشگاه پرسپولیس راه‌اندازی شد.

 

IMG15134739.jpg

 

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: از مدت‌ها پیش و با الگوبرداری از باشگاه‌های مطرح خارجی بویژه تیم‌های بزرگ اروپایی و به منظور درآمدزایی، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تجارت بین‌الملل، پوشش اخبار و رویدادهای باشگاه پرسپولیس و ارائه خدمات ویژه به هواداران برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی پرسپولیس مطالعه و برنامه‌ریزی کرده و اقدامات اجرایی را در دستور کار قرار دادیم و خوشحالم که امروز اعلام نمایم شبکه جهانی و بین‌المللی پرسپولیس TVراه‌اندازی شده و برنامه‌های آن به زودی پخش می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شرکت پرسپولیس TVتاسیس شده و به ثبت رسیده است و تمامی اقدامات لازم برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی پرسپولیس انجام شده است. باشگاه پرسپولیس با مشارکت باشگاه راه آهن و در پی توافقنامه‌ای که به امضاء رسیده، این اقدام را انجام داده و اگر از مدت‌ها پیش روی هاتبرد جستجو می‌کردید، می‌توانستید از راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی آگاه شوید. برخی اقدامات مربوطه باقی مانده بود که آنها را نیز انجام داده‌ایم و امروز رسما راه‌اندازی شبکه پرسپولیس TVرا اعلامی می‌کنیم.

 

وی افزود: به هر حال از این طریق می‌توان فضایی ایجاد کرد که برنامه‌های اقتصادی و ویژه‌ای را به سمع و نظر هواداران رساند. پخش گفتگوهای ویژه و اختصاصی از مدیران، مربیان و ورزشکاران پرسپولیس، برنامه‌های کارشناسی، تصاویر اختصاصی از تمرینات و اردوها، گفتگو با پیشکسوتان و هواداران از جمله برنامه‌هایی است که مسوولان شبکه تلویزیونی پرسپولیس در حال تهیه این برنامه‌ها هستند تا این شبکه با قدرت و جذابیت هر چه تمامتر کارش را آغاز نماید.

 

محمد رویانیان گفت: مدیر این شبکه نیز انتخاب شده و آقای رضا رشیدپور از مجریان با سابقه سیما ما را در این زمینه همراهی خواهند کرد. می‌توانیم از این طریق خدمتی دیگر به هواداران ارائه کرده و برای درآمدزایی نیز تمهیداتی اندیشیده‌ایم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

مدیر عامل پرسپولیس از پخش برنامه‌های پرسپولیس TVدر آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در فاز اول روزی دو ساعت برنامه پخش می‌شود و به زودی طبق قرارداد منعقده برنامه‌های پرسپولیس TVبه روزی 9 ساعت افزایش خواهد یافت.

 

رویانیان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی به منظور ارائه خدمات ویژه به ایرانیان مقیم خارج از کشور و دوستداران پرسپولیس که از تیم محبوبشان فرسنگ‌ها فاصله دارند، انجام شده و برنامه‌های این شبکه صرفا ورزشی و مختص پرسپولیس خواهد بود و می‌تواند در معرفی فرهنگ ایرانیان بویژه مسائل اخلاقی حاکم بر ورزش ایران تاثیرگذار بوده و فواید و خروجی‌های بسیاری داشته باشد.

 

شبکه پرسپولیس TVروی هاتبرد، فرکانس 11137، سیمبل ریت 27500، اف ای سی 4/3 قابل دریافت است و در حال حاضر نشان (لوگو) در این شبکه نمایش داده می‌شود.

منبع: http://mehrnews.com/detail/News/2080499

لینک به دیدگاه

رضا رشیدپور از همکاری با تلویزیون پرسپولیس عذرخواهی کرد

 

 

رضا رشیدپور مجری نام آشنای تلویزیون که قرار بود با تلویزیون پرسپولیس TV همکاری کند به دلیل مشغله آموزشی از فعالیت با این شبکه عذرخواهی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، رشیدپور در بیانیه ای از هواداران و سران باشگاه پرسپولیس برای انتخاب او تشکر و به دلیل فراهم نشدن شرایط همکاری با این باشگاه از همه آنها عذرخواهی کرد. متن بیانیه رشیدپور که در صفحه اجتماعی شخصی اش منتشر شده به این شرح است:

هموطنان بزرگوار ، دوستداران پر نشاط عرصه فوتبال و اهالی محترم رسانه:

ضمن سپاس و تقدیر از لطف و محبت شما در طول 24 ساعت گذشته به استحضار می رساند با توجه به مشغله ی فراوان آموزشی و همچنین نیاز به زمان مناسب برای تکمیل تحصیلات عالیه، توفیق همکاری با شبکه جهانی پرسپولیس به صورت مدیریت و یا مجری گری از اینجانب سلب و امیدوارم در فرصت مناسب تری بتوانم خدمتگزار شما سروران گرانمایه باشم. لازم است از حسن اعتماد و بزرگواری مدیران محترم باشگاه و طرفداران پر شور پرسپولیس قدردانی و تشکر نمایم.

با احترام - رضا رشیدپور

2 تیر ماه 1392

منبع: http://mehrnews.com/detail/News/2082627

لینک به دیدگاه

با عرض معذرت از اینکه پولهای کلان کشور برای فوتبالیها خرج میشه حالم بهم میخوره الخصوص اونایی ک توی لیگ هستن و پول های هنگفتی بصورت مفت براشون واریز میشه واقعا تاسف داره

لینک به دیدگاه

"از مدت‌ها پیش و با الگوبرداری از باشگاه‌های مطرح خارجی بویژه تیم‌های بزرگ اروپایی و به منظور درآمدزایی، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تجارت بین‌الملل..... "

از فوتبال خارجی فقط حاشیه هاشو یاد گرفتن،.... اونم نمیتونن درست اجرا کنند...فوتبالتونم فوتبال نیست،قویتر از قرص خوابه... :))

خیلی جالبه...مثل اینکه واسه هدر دادن پول بیت المال حالا حالاها جا دارند... هنوز باید واسه ماشینای چند صد میلیونی وارداتی دست تو جیب ملت بکنن =D>

لینک به دیدگاه

"از مدت‌ها پیش و با الگوبرداری از باشگاه‌های مطرح خارجی بویژه تیم‌های بزرگ اروپایی و به منظور درآمدزایی، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تجارت بین‌الملل..... "

از فوتبال خارجی فقط حاشیه هاشو یاد گرفتن،.... اونم نمیتونن درست اجرا کنند...فوتبالتونم فوتبال نیست،قویتر از قرص خوابه... :))

خیلی جالبه...مثل اینکه واسه هدر دادن پول بیت المال حالا حالاها جا دارند... هنوز باید واسه ماشینای چند صد میلیونی وارداتی دست تو جیب ملت بکنن =D>

 

کاملاً موافقم

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.