قوانین ارسال پسورد


ارسال های توصیه شده

بخش پسورد دانشگاه های انجمن، مکانی برای بحث و تبادل نظر در مورد روش های رایگان دانلود مقالات علمی از مجلات معتبر علمی جهان همچنین کمک اعضا به یکدیگر در دانلود اینگونه مقالات می باشد. سپاس از همه دوستانی که در باز کردن گره ای از کار دوستانشان زحمت می کشند.

اگر شما هم پسوردی از دانشگاه ها دارید وتمایل دارید برای استفاده دوستانتان آنرا در سایت قرار دهید، چند نکته ذیر را مد نظر داشته باشید:

 

1. قبل از گذاشتن پسورد دانشگاه جدید، پسورد و یا یوزر آن دانشگاه را در کل انجمن جستجو کنید تا از عدم وجود این دانشگاه در سایت اطمینان حاصل کنید. لطفا حتما یوزر یا پسورد را جستجو کنید، چراکه ممکن است پسورد شما در تاپیکی دیگر تنها با نامی متفاوت آورده شده باشد.

 

2. لطفا برای عنوان پسورد خود از عبارت "پسورد دانشگاه" استفاده نمایید. بعنوان مثال: پسورد دانشگاه University of Washington (این مورد جز بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل می باشد).

 

3. اگر پسورد دانشگاهی را قرار میدهید بسیار ضروری است که کلیه مجلاتی که دانشگاه مذکور پشتیبانی می کنند را ذکر نمایید. چرا که دوستان بتوانند از طریق فرم جستجوی انجمن آنرا پیدا کنند.

  • اگر دانشگاه مذکور اشاره ای به دیتابیس تحت پوشش خود نکرده است که هیچ کاریش نمیشه کرد!!!
  • اگر به هر دلایلی ذکر دیتابیس دانشگاه مقدور نبود (مثلا طولانی بودن)، لطفا تنها چند ژورنال معروف تحت پوشش آنرا قید بفرمایید.

همچنین اگر یوزر و پسورد جدیدی برای دانشگاهی که قبلا در سایت وجود داشته است دارید، لطفا در تاپیک آن دانشگاه، پسورد جدید را قید بفرمایید، مدیران، پسورد را در صفحه اول جایگزین خواهند کرد.

 

 

ممنون از وقتی که گذاشتید... @};-

لینک به دیدگاه
  • 6 ماه بعد...

[info=قوانین ارسال IP:PORT][/info]

 

IP:PORT

 

University: Name of the University

Sample Resources: ACM- IEEE-etc note here

لینک به دیدگاه
  • 6 ماه بعد...

[info=نحوه ی برچسب گذاری در هنگام ارسال پسوردها][/info]

دو نکته ای که به تازگی دوستان در ارسال پسورد دچار مشکل می شوند و باید به آن توجه کنند را میخواهم در این پست خدمتتون عارض شم

مورد اول اینکه ،وقتی اقدام به ارسال پسورد می کنید توجه داشته باشید که پسورد هنوز در حالت تایید نشده هست و باید از طرف مدیران و اساتید تایید بشه تا در سایت منتشر بشود پس وقتی خودتون در انجمن پسوردتون را مشاهده نمی کنید نیازی نیست مجدد اقدام به ارسال پسورد بفرمایید،دلیل عدم نشر پسورد در سایت از دو حالت خارج نیست حالت اول اینکه هنوز تایید نشده ،حالت دوم پسورد ارسالی شما تکراری یا غیر فعال بوده است.

مورد دوم برچسب گذاری می باشد، که این عمل طبق شکل زیر انجام می گیرد.

 

52538bb0927b8_weare1.png

 

در قسمت 1 شکل ،برچسب ها قرار داده می شوند بعنوان مثال پسورد ارسالی ما Science direct و Springer جزو دیتابیس می باشد کافی است در این قسمت Science direct و Springer را تایپ کنیم ،فقط در هنگام تایپ دقت کنید که دو واژه جدا از هم تایپ شوند و هر کدام در یک برچسب قرار بگیرند.

در قسمت 2 هم دیتابیس را می توانید انتخاب کنید.

 

52538cd9e7a90_weare2.png

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

اساتید بخش پسورد مجازند در صورت صلاحدید، پسوردهایی که مورد نیاز انجمن و کاربرانش نیست (پسورد های دیتابیس هایی که به تعداد زیاد اکانت های آن ها در انجمن قرار داده شده و یا پسورد های دیتابیس هایی که اصلا مورد نیاز عموم کاربران نیستند) را تایید نکرده و یا با امتیاز پایینی تایید کنند.

لینک به دیدگاه
  • Ehsan ویژه شد و غیرویژه شد در موضوع
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.