اولین هدیه‌ازدواج فرزادحسنی و آزاده نامداری /عکس


ارسال های توصیه شده

فرزاد حسني و آزاده نامداری که پنجشنبه گذشته در جماران به عقد یکدیگر درآمدند اولین هدیه ازدواجشان را از نوه امام گرفتند. سید حسن خمینی که خطبه عقد این زوج مجری را می خواند دیوان اشعار امام را امضا و به عنوان هدیه عقد به آنها اهدا کرد.

 

مجله مهر: فرزاد حسنی و آزاده نامداری حدود یک ماه و نیم قبل خبر ازدواجشان را اعلام کرده بودند ششم تیرماه در جماران حاضر شدند تا سید حسن خمینی خطبه عقدشان را جاری کند. در این مراسم، سيدحسن خميني وكالت آزاده نامداري را به عهده داشت و حاج آقا رحماني وكيل فرزاد حسني بود.

سید حسن خمینی برای فرزاد حسنی و آزاده نامداری این طور دعا کرد: «انشالله كه خداوند اين ازدواج را براي اين دو جوان امروز ما مبارك گرداند و درهاي رحمت و خير و بركت خود را به روي اين خانواده تازه شكل گرفته باز كند. انشالله خداوند دل هاي اين دو جوان را روز به روز به هم با محبت تر قرار دهد و صفا و صميميت را بزرگ ترين سرمايه زندگي آقا فرزاد و آزاده خانم نمايد. انشالله خداوند محبت پيامبر (ص) و اهل بيتش را سرمايه هميشگي اين خانواده گرداند و اين ازدواج را باعث اتمام رحمت، اكمال نعمت و وسعت رزق قرار دهد. انشالله خداوند فرزند صالحي به ايشان عطا كند كه نور چشم خود و خانواده هايشان باشد و سربازان خوبي براي امام زمان باشند. اميدوارم اين ازدواج طولاني و همچنين زندگي توام با خلوص نصيب شان كند.»

IMG11333284.jpg"

IMG11333139.jpg

 

 

منبع: http://webzine.mehrnews.com/FullStory/News/?NewsId=3442

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...
  • 3 ماه بعد...

دو تا تقریبا دائما ممنونع التصویر و حاشیه ای بچشون چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

خدا رحم کنه 8-} 8-} :-?:-?

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.