حاشیه‌های بازگشت احمدی‌ نژاد به نارمک!


Tunnel

ارسال های توصیه شده

یکی از خانم‌های محله نارمک که با گوشه روسری خود اشک‌هایش را پاک می‌کرد، خطاب به احمدی‌ نژاد ‌گفت: ۴ سال دیگر باید بیایی.

 

 

%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%20%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF.jpg

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از فارس، محمود احمدی‌ نژاد، رئیس‌ جمهوری سابق کشورمان پس از مراسم تنفیذ و تحویل کلید پاستور به ‌حجت‌الاسلام روحانی به منزل خود در خیابان نارمک تهران بازگشت.

* اسفندیار رحیم مشایی، غلامحسین الهام،‌ مرتضی تمدن، شیخان و خورشیدی،‌ احمدی‌ نژاد را همراهی می‌کردند.

* وقتی مردم محله نارمک برای سلامتی احمد‌ی‌ نژاد صلوات می‌فرستادند،‌ وی از آنها خواست که صلواتی برای همه ملت ایران بفرستند.

*همزمان با ورود احمدی‌نژاد، ‌بوی اسپند سراسر کوچه را پرکرد و همسایگان گوسفندی در حین ورود رئیس‌ جمهوری سابق جلوی پایش قربانی کردند.

*یکی از خانم‌های محله نارمک که با گوشه روسری خود اشک‌هایش را پاک می‌کرد، خطاب به احمدی‌ نژاد می‌گفت «4 سال دیگر باید بیایی.»

* احمدی‌نژاد چند دقیقه‌ای ایستاده در بین مردم محله خود سخنرانی و از آنها به علت این که با زبان روزه به استقبالش آمدند، قدردانی کرد.

* یکایک همسایگان در حالی که برخی گریه می‌کردند، احمدی‌ نژاد را در آغوش گرفته و از او تشکر می‌کردند.

* حلقه مردم تا انتهای کوچه و پلاک 10 رئیس‌ جمهوری سابق را همراهی می کرد و شماری از آنها هم خواستار عکس یادگاری با وی بودند. احمدی‌نژاد نیز با لبخند همه را دست پر بازگرداند.

* سربازی که خیلی به احمدی‌ نژاد ابراز علاقه می‌کرد، گفت، من از پاستور و به عشق شما تا اینجا آمده‌ام.

* احمدی‌ نژاد نیز در سخنان کوتاهی در میان همسایگان منزل خود ضمن تشکر از آنها گفت: شما بزرگواری کردید و برادر کوچک خود را مورد لطف قرار دادید همانطور که در 8 ساله گذشته همراه و پشتیبان ما بودید.

رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان این که راضی نبودم در عصر ماه مبارک رمضان برای استقبال از بنده به زحمت بیفتید، افزود: من افتخار می‌کنم که در خدمت شما هستم و خوشحالم که از این به بعد بیشتر یکدیگر را می‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهم که خیر و لطف و زیبایی را بر شما و ملت ایران نازل کند و امیدوارم دل‌های شما شاد، خانواده‌هایتان گرم و تن‌ شما سالم باشد.

 

منبع: http://irinn.ir/news/23900/%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%E2%80%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D8%B1%D9%85%DA%A9!

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.