IranPaper ارسال شده در 26 خرداد گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 26 خرداد درخواست مقاله یا یک فصل کتابLink or Title: Complementary effects of CRM and social media on customer co-creation and sales performance in B2B firms: The role of salesperson self-determination needsDOI: Complementary effects of CRM and social media on customer co-creation and sales performance in B2B firms: The role of salesperson self-determination needsAuthor:Journal or Ebook Name:Volume, Issue, Year and Pages:توضیحات: لینک به دیدگاه
aa1343 ارسال شده در 26 خرداد گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 26 خرداد 6 ساعت قبل، IranPaper گفته است: درخواست مقاله یا یک فصل کتاب Link or Title: Complementary effects of CRM and social media on customer co-creation and sales performance in B2B firms: The role of salesperson self-determination needs DOI: Complementary effects of CRM and social media on customer co-creation and sales performance in B2B firms: The role of salesperson self-determination needs Author: Journal or Ebook Name: Volume, Issue, Year and Pages: توضیحات: محتوای مخفی شده شما قادر خواهید بود محتوای مخفی شده را مشاهده نمایید، در صورتی که 1 پاسخ در این موضوع ارسال نمایید. لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.