سرشار از امید باش


samane98

ارسال های توصیه شده

52262612a79bd_1568.jpg

 

«آنتونی رابینز» در كتاب «یادداشت‌های یك دوست» می‌نویسد:

دوست من «دابلیو میچل» در یك حادثه وحشتناك موتورسیكلت دو سوم بدنش سوخت. هنگامی كه در بیمارستان بستری بود تصمیم گرفت به هر قیمتی كه شده، راهی برای كمك به اطرافیان خود پیدا كند، صورت او چنان سوخته بود كه شناخته نمی‌شد. میچل اعتقاد داشت كه لبخندش می‌تواند دنیای دیگران را روشن كند و چنین شد. او معتقد بود كه می‌تواند موجب شادمانی دیگران شود، به درد‌ دل مردم گوش كند و به آنان آرامش ببخشد و چنین كرد. چند سال بعد حادثه دیگری برایش اتفاق افتاد. در یك سانحه‌ی هوایی از كمر به پایین فلج شد.

آیا امید خود را از دست داد؟ خیر… بلكه توجه او به پرستار زیبایی كه در بیمارستان خدمت می‌كرد جلب شد. از خود پرسید: “چگونه می‌توانم دل او را به دست آورم؟”

دوستانش او را ابله خواندند. شاید در دل خود حرف آنها را تصدیق می‌كرد، با وجود این هرگز از رؤیاهای خود دست برنداشت. دابلیو میچل آینده خود را در كنار این زن بسیار تابناك می‌دید. بنابراین از فنون جلب توجه و هوش و شوخ‌طبعی، روح آزاده، و شخصیت پویای خود برای جلب توجه او كمك گرفت و سرانجام با وی ازدواج كرد.

بیشتر مردم اگر در شرایط او باشند برای رسیدن به چنین هدفی كمترین تلاشی هم نمی‌كنند، اما او بخت خود را آزمود و زندگیش برای همیشه تغییر كرد.

پس تعلل نكنیم و بدانیم كه ما بهترین افراد برای داشتن یك زندگی عالی هستیم. بنابراین نباید خود را محدود كنیم. با خودتان دوست شوید، بابت اتفاق‌هایی كه در گذشته رخ داده خود را مجازات نكنید بلكه خود را از مشکلات برگیرید و به راه‌حل‌ها فكر كنید. اهداف و آرزوهای خود را در برگه سفیدی بنویسید و برای آن‌ها زمان معین كنید. باور كنید اگر روزی دوبار در جای آرامی بنشینید و چند دقیقه‌ای به هدفتان فكر كنید حتماً به آنها دست می‌یابید. لذت، غرور، هیجان ناشی از رسیدن به آرزوها را احساس كنید و در صفحه ذهن خود جزئیات شگفت‌انگیز آن موفقیت را به چشم ببینید و به گوش بشنوید. لازم نیست تنها به خودتان فكر كنید بلكه كسان دیگری را هم كه در زندگیتان نقشی دارند در نظر بگیرید. اگر دلیل كافی برای نیل به هدف‌های خود داشته باشید واقعاً می‌توانید هر كاری را در این جهان انجام دهید.

لینک به دیدگاه

اهداف و آرزوهای خود را در برگه سفیدی بنویسید و برای آن‌ها زمان معین كنید. باور كنید اگر روزی دوبار در جای آرامی بنشینید و چند دقیقه‌ای به هدفتان فكر كنید حتماً به آنها دست می‌یابید. لذت، غرور، هیجان ناشی از رسیدن به آرزوها را احساس كنید و در صفحه ذهن خود جزئیات شگفت‌انگیز آن موفقیت را به چشم ببینید و به گوش بشنوید. لازم نیست تنها به خودتان فكر كنید بلكه كسان دیگری را هم كه در زندگیتان نقشی دارند در نظر بگیرید. اگر دلیل كافی برای نیل به هدف‌های خود داشته باشید واقعاً می‌توانید هر كاری را در این جهان انجام دهید.

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.