IranPaper ارسال شده در 14 مرداد، 1401 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مرداد، 1401 درخواست مقاله یا یک فصل کتابLink or Title: Deep learning model based on expectation-confirmation theory to predict customer satisfaction in hospitality serviceDOI: Deep learning model based on expectation-confirmation theory to predict customer satisfaction in hospitality serviceAuthor:Journal or Ebook Name:Volume, Issue, Year and Pages:توضیحات: لینک به دیدگاه
VITOPILO ارسال شده در 14 مرداد، 1401 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مرداد، 1401 محتوای مخفی شده شما قادر خواهید بود محتوای مخفی شده را مشاهده نمایید، در صورتی که 1 پاسخ در این موضوع ارسال نمایید. لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.