انتشار پوسترهای تبلیغاتی ‌نجفی از سوی هوادارانش+عکس


mohsenhoo

ارسال های توصیه شده

به گزارش مشرق به نقل از فاطر، تبلیغات انتخاباتی محمدعلی نجفی کاندیدای اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم با انتشار پوسترهای تبلیغاتی به صورت غیررسمی کلید خورد.

5070df485a48e_1.jpg

 

 

پیش‌تر گزارش شده بود که اصلاح‌طلبان برای کاندیداتوری محمدعلی نجفی در انتخابات آتی ریاست جمهوری به اجماع رسیده‌اند.

 

طبق این گزارش، طیف نزدیک به عبدالله نوری، حزب کارگزاران سازندگی و طیف منتسب به سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران در آخرین رایزنی‌های خود تا این لحظه، محمدعلی نجفی وزیر اسبق آموزش و پرورش را بهترین گزینه برای نامزدی انتخابات پیش‌رو از جانب اصلاح‌طلبان دانسته‌ و بر حمایت از وی اجماع کرده‌اند.

 

چندی پیش نشریه اصلاح‌طلب «آسمان»، در گزارشی با عنوان «اصلاح‌طلبان وارد انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند»، از محمدعلی نجفی به‌عنوان ‌گزینه مطرح این جریان برای انتخابات سال آینده نام برده و تأکید کرده بود که ‌ نجفی در مقایسه با دیگر کاندیداهای احتمالی چهره مقبول‌تر و احتمالاً رای‌آورتری خواهد داشت.

 

البته آقای نجفی چندی پیش با «فارس» گفت‌وگو کرده و کاندیداتوری خود در انتخابات آتی را شایعه و «گمانه‌زنی دوستان و رسانه‌ها» دانسته و تأکید کرده بود: «‌فعلاً قصد ندارم بیایم و هیچ فکری نکرده‌ام.»

5070df85f2283_2.jpg

 

 

تماس‌های خبرنگار با محمدعلی نجفی بی‌نتیجه مانده و دفتر وی به ما اعلام کرده که آقای نجفی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ مصاحبه نمی‌کند.

 

محمدعلی نجفی جزو بنیانگذاران حزب کارگزاران سازندگی از احزاب نزدیک به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص نظام به حساب می‌آید.

 

نجفی که هم‌اکنون در ‌شورای شهر تهران عضویت دارد، از سال ۱۳۶۰ الی ۱۳۶۴ وزیر فرهنگ و آموزش عالی و ‌در دولت موسوم به سازندگی نیز وزیر آموزش و پرورش بود که در دولت اول سیدمحمد خاتمی به ریاست سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

 

او در ایام پیش از انتخابات دور نهم ریاست جمهوری هم به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی مطرح بود اما این احتمال هیچ‌گاه به واقعیت نزدیک نشد.

 

نجفی در سال ۱۳۸۵ توانست به همراه ۳ اصلاح‌طلب دیگر به شورای ۱۵ نفره شهر تهران راه پیدا کند.

 

پی نوشت:

خود نجفی هنوز موضع گیری نکرده اما از گزینه هایی است که همیشه قبل از انتخابات، نامشون برای حضور روی زبان های سیاسیون میفته.

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.