faezeh ارسال شده در 17 مهر، 1391 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 17 مهر، 1391 عنوان:Virally inspired: A review of the theory of viral stealth marketing نویسنده:Celeste Swanepoel, Ashley Lye, Robert Rugimbana مجله:Australasian Marketing Journal (AMJ), Volume 17, Issue 1, May 2009, Pages 9-15 لینک:http://www.sciencedi...441358209000044 لینک به دیدگاه
mohammad_s7201 ارسال شده در 17 مهر، 1391 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 17 مهر، 1391 claim لینک به دیدگاه
mohammad_s7201 ارسال شده در 17 مهر، 1391 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 17 مهر، 1391 http://s1.picofile.com/file/7522246020/1_s2_0_S1441358209000044_main.pdf.html لینک به دیدگاه
oracle مهمان ارسال شده در 17 مهر، 1391 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 17 مهر، 1391 Rated لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.