شرم آورترین صحنه‌های تاریخ جام‌جهانی


ارسال های توصیه شده

 

به زعم بسیاری از مردم ورزش دوست جهان، فوتبال را می توان یکی از زیباترین و جذاب ترین ورزشهای جهان نامید آن هم به خاطر غیرقابل پیش بینی بودن و هیجان ناشی از آن. 
از دل همین ورزش جذاب ستارگان بزرگی به تاریخ معرفی شده اند که تا سالها الگوی بسیاری از بازیکنان فوتبال در سرتاسر جهان بوده اند؛ بازیکنانی چون پله، مارادونا، پلاتینی، گارینشا، سوکراتس، باتیستوتا، روسی، یاشین، اوزبیو، بابی چارلتون، رونالدو، روماریو، ریوالدو، کریستیانو رونالدو، مسی، زلاتان ایبراهیموویچ و ... ده ها ستاره دیگر.
اما در همین ورزش زیبا و پرطرفدار گاهی لحظات زشت و مشمئز کننده ای رقم می خورد که تا ابد در ذهن هواداران خواهد ماند؛ بسیاری از این حرکات و لحظات شرم آور در معتبرترین آوردگاه فوتبال یعنی جام جهانی فوتبال رقم خورده است و برخی بازیکنان با وجود محبوبیت از لحاظ فنی از نظر اخلاقی موجب تاسف هواداران خود شده اند.

مشرق در گزارش زیر به بررسی برخی از صحنه های شرم‌آور تاریخ جام‌های جهانی پرداخته است:

1. گل با دست دیه‌گو مارادونا : آرژانتین - انگلیس؛ یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی 1986

22 ژوئن سال 1986 روزی است که 2 گل معروف دیه گو مارادونا مقابل تیم ملی انگلیس در جام جهانی به ثمر رسید؛ یکی زیباترین گل جام جهانی که از میانه میدان و با دریبل بیشتر بازیکنان انگلستان به ثمر رسید و دیگری گل معروف به "دست خدا"! (فیلم این دو گل زیبا)
465021_237.jpg 
 

در آن دیدار که در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در ورزشگاه آزتک مکزیکو سیتی برگزار شد، مارادونا با دست توپ را از بالای سر پیتر شیلتون، دروازه بان مشهور سه شیرها عبور داد و یک گل تاریخی را به ثمر رساند. گلی که مارادونا هرگز بابت آن اظهار پشیمانی نکرد و آن را دست خدا نامید و اعلام کرد با این گل انتقام حمله انگلیسی ها به جزایر مالویناس در سال 1982 و کشته شدن 650 سرباز آرژانتینی را گرفته است.
 
2. پاس گل با دست تیری‌آنری : فرانسه - ایرلند؛ مقدماتی جام‌جهانی 2010

تیم ملی فوتبال ایرلند فاصله‌ای تا صعود به جام‌جهانی سال 2010 آفریقای جنوبی نداشت، اما این کشور بریتانیایی با بدشانسی محض روبه‌رو شد: دومین اشتباه فاحش داوری در تاریخ فوتبال. این​بار دیگر خبری از مارادونا نبود، حالا پای تیری آنری در میان بود که پس از این بازی بخش زیادی از محبوبیت خود را از دست داد.
465022_717.jpg

در شرایطی که در دیدار فرانسه و ایرلند همه چیز به نفع ایرلندی‌ها پیش می‌رفت و این تیم یک بر صفر جلو بود، یک ضربه آزاد همه چیز را به هم ریخت. پس از این‌که ضربه آزاد به طرف دروازه ایرلندی‌ها شوت شد آنری عجیب‌ترین و بی‌شرمانه‌ترین پاس گل تاریخ فوتبال را داد. این مهاجم سابق تیم ملی فوتبال فرانسه برای این‌که توپ را به هم‌تیمی‌ خود ویلیام گالاس پاس بدهد، دو بار توپ را با دست کنترل کرد تا ویلیام گالاس با توپی که با دست به او پاس داده شده بود، با ضربه سر گل تساوی فرانسه را بزند. آنری پس از این دیدار ابتدا سرسختی وقیحانه‌ای از خود نشان داد و اظهار کرد​ مقصر نبوده تا خشم ایرلندی‌ها را بیشتر کند، اما سرانجام اعتراف کرد ​ اشتباه کرده، ولی مقصر اصلی داور است که خطای او را نادیده گرفته است! به هر حال پس از این دیدار روزنامه سان انگلیس تیتر زد: "دست شیطان باز هم کارساز شد!" 


3. حرکت غیر‌ورزشی هارالد شوماخر : آلمان غربی - فرانسه ؛ نیمه‌نهایی جام‌جهانی 1982

بازی کلاسیک نیمه‌نهایی جام‌جهانی 1982 اسپانیا بین فرانسه و آلمان غربی، یکی از زیباترین بازی‌های تاریخ جام‌های جهانی از آب درآمد. در آن بازی پلاتینی با نبوغ بالایش هر چه در توان داشت رو کرد. اوج خلاقیت او در ارسال پاسی دقیق برای هم‌تیمی‌اش پاتریک باتیستون بود که موجب تک به تک شدن او با تونی شوماخر، دروازه‌بان جنجالی و بزرگ ژرمن‌ها شد. باتیستون می‌توانست کار را تمام کند ولی شوماخر پیش‌دستی کرد و با زدن یک ضربه سنگین به بازیکن فرانسوی، همه را یاد "چاک نوریس"، رزمی‌کار بزرگ اروپایی و بازیگر فیلم‌های حادثه‌ای انداخت:
465019_906.jpg

شوماخر از دورازه بیرون آمد و در حالی که هنوز چند متری با هم فاصله داشتند باتیستون به توپ ضربه زد و ضربه اش به بیرون رفت ولی شوماخر به شکل ناجوانمردانه و بسیار خشنی بر روی سر بازیکن فرانسوی پرید و باتیستون سه تا از دندانهایش شکست و به حالت اغما فرو رفت. میشل پلاتینی در مود این صحنه گفته بود" من به شدت ترسیده بودم چون باتیستون اصلا حرکت نمی کرد و فکر کردم که او مرده است." 

بعد از این صحنه باتیستون را به بیمارستان منتقل می کنند و ازهمه جالب تر این که واکنش داور مسابقه در قبال این حرکت اعلام ضربه دروازه بوده است بدون این که کارتی هم به شوماخر بدهد! 
بعدها تمامی کارشناسان داوری بدون شک حکم به اخراج شوماخر بعنوان کمترین جریمه ممکن می دادند ولی عدالت رعایت نشد و فرانسه آن بازی را در حالی که 3-1 از آلمان غربی جلو بود 3-3 مساوی کرد و با ضربات پنالتی که شوماخر در آن نقش کلیدی داشت آن بازی را به آلمان واگذار کرد تا فرانسه با ستاره‌های بزرگی مثل پلاتینی، آلن ژیرس، ژان تیگانا و لویی فرناندز چشم به راه یک جام‌جهانی دیگر باشد. ایتالیا در فینال مقابل آلمان قرار گرفت و این تیم را 3-1 شکست داد و قهرمان شد. 
 

4. ضربه سر زین الدین زیدان : فرانسه - ایتالیا ؛ فینال جام‌جهانی 2006

شبی که فرانسه در فینال جام جهانی به ایتالیا باخت، تلخ ترین شب زندگی زیدان بود. او از زمین اخراج شد و تیمش هم به ایتالیا باخت.
در 9 جولای 2006 بازی فینال بین فرانسه و ایتالیا برگزار شد و زیدان نیز به عنوان کاپیتان فرانسه به میدان آمد. این آخرین بازی تاریخ زندگی ورزشی او بود. او در دقیقهٔ 7 از روی نقطهٔ پنالتی برای فرانسه گل زد تا به همراه پله، واوا و پل بریتنر یکی از چهار بازیکنی باشد که تا کنون  در دو فینال جام جهانی گل زده‌اند. بازی در وقت معمولی با گلهای زیدان و ماتراتزی 1-1 مساوی شد و کار به وقت اضافه کشید. نزدیک بود زیدان در وقت اضافهٔ اول با ضربهٔ سر دروازه را باز کند اما بوفون ضربهٔ او را مهار کرد. 
 
465017_663.jpg

دقیقهٔ 110 این بازی به یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های تاریخ فوتبال در جهان بدل شد. مارکو ماتراتزی مدافع تیم‌ملی ایتالیا درگیری لفظی با زیدان کاپیتان و بازی‌ساز فرانسوی‌ها پیدا کرد و زیدان هم در جواب او با سر ضربه سنگینی را به سینه ماتراتزی وارد کرد. داور بازی، هوراشیو الیزوندو، این صحنه را ندیده بود اما لوئیس مدینا کانتالخو، داور چهارم، صحنه را گزارش کرد تا زیدان با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد، این حرکت در بازی خداحافظی زیدان اتفاق افتاد و پایانی تلخ برای فوتبال یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بود. در نتیجه زیزو در ضربات پنالتی شرکت نداشت و فرانسه در غیاب او و پاتریک ویرا (که مصدوم و تعویض شده بود) با نتیجهٔ 5-3 مغلوب شد.
 
465053_437.jpg 
 
5. گل به خودی آندرس اسکوبار : آمریکا - کلمبیا ؛ مرحله گروهی جام‌جهانی 1994

اسکوبار مدافع تیم ملی کلمبیا روی یک حرکت ناخواسته توپ را وارد دروازه خودی کرد و نقش زیادی در شکست 2 بر یک کلمبیا مقابل آمریکا و حذف از رقابت‌های جام‌جهانی داشت. وقتی اسکوبار به کلمبیا بازگشت توسط فردی که روی شرط‌بندی مبلغ هنگفتی را به دلیل شکست کلمبیا باخته بود به ضرب 12 گلوله کشته شد تا یکی از غمبارترین لحظات تاریخ فوتبال رقم بخورد.

465018_317.jpg 
 
6. تمارض کثیف ریوالدو : برزیل - ترکیه ؛ مرحله گروهی جام‌جهانی 2002
باز هم جام‌جهانی و باز هم ثبت شدن یکی ​ دیگر از وحشتناک‌ترین اشتباهات داوری دنیا. البته این​بار حقه کثیف بهترین بازیکن جهان این اشتباه را رقم زد. در دیدار دو تیم ترکیه و برزیل در مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی، برزیل صاحب ضربه کرنر شد. ریوالدو ـ بهترین بازیکن پیشین فوتبال جهان‌ ـ‌ به نقطه کرنر رفت تا زننده ضربه کرنر باشد. او در حالی که تا کمر خم شده بود منتظر دریافت توپ از سوی بازیکنان شد. هاکان اولسان، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ترکیه به طرف توپ رفت و توپ را خیلی آرام به طرف ریوالدو پرتاب کرد و توپ به زانوی ریوالدو خورد اما این مهاجم تکنیکی برزیلی ناگهان خود را روی زمین انداخت و به شکلی اغراق‌آمیز و کاملا واضح به خود پیچید. او به شکلی فیلم بازی کرد تا داور کنار زمین مجاب شود هاکان اولسان از قصد توپ را به صورت ریوالدو کوبانده است!
465020_978.jpg
 
او نتیجه‌گیری خود را به داور وسط گزارش داد تا این داور هم با نشان دادن کارت قرمز به اولسان نگونبخت به کار او در زمین مسابقه پایان دهد. اگر اشتباه مسلم داوری در این دیدار وجود نداشت شاید نتیجه دیگری به غیر از پیروزی 2 بر یک برزیل در این دیدار رقم می‌خورد. از این حرکت ریوالدو به عنوان خیره‌کننده‌ترین نمایش تمارض در تاریخ فوتبال دنیا یاد می‌شود. هر چند کار ریوالدو به اخراج بازیکن ترکیه‌ای منجر شد، اما فیفا چند روز بعد او را به دلیل تمارض به پرداخت 5180 دلار جریمه محکوم کرد.
 
7. اعتراض کویتی‌ها: فرانسه - کویت؛ مرحله گروهی جام‌جهانی 1982

 تصمیم جنجالی داور روس میراسلاو استوپار در تاریخ رقابت ها ماندگار شد.در جام جهانی 1982 فرانسه با نتیجه سه بر یک از كویت پیش بود كه گل چهارم هم به ثمر رسید.بازیكنان كویت مدعی بودند سوت داور را شنیده اند و بازی را متوقف كرده اند.رییس فدراسیون كویت فهد وارد زمین شد! و به شدت به این تصمیم اعتراض كرد و پس از این اعتراضات داور گل را مردود اعلام كرد.فرانسه دقیقه نود بار دیگر گل زد تا عدد چهار برابر تعداد گل هایش ثبت شود و حاصل این  اعتراضات چیزی جر آبروی از دست رفته داور و 8 هزار پوند جریمه برای فهد نبود.
 
465047_100.jpg

8. رسوایی دوپینگ مارادونا: آرژانتین - یونان؛ مرحله گروهی جام‌جهانی 1994

مارادونا که بعد از به ثمر رساندن گل مقابل یونان به طرز عجیبی خوشحالی‌اش را ابراز کرد و مقابل دوربین‌های تلویزیونی فریاد زد در پایان بازی به طور تصادفی مورد آزمایش دوپینگ قرار گرفت که در پایان مشخص شد او 5 نوع ماده ممنوعه را قبل از بازی استفاده کرده است. مارادونا بعد از این بازی از رقابت‌های جام‌جهانی اخراج شد.
465050_160.jpg

9. تساوی شرم آور دو همسایه: آلمان غربی - اتریش؛ مرحله گروهی جام‌جهانی 1982

هیچ بازی در تاریخ جام جهانی مشمئز کننده تر از دیدار آلمان و اتریش در جام جهانی 1982 نبوده است. برد یک بر صفر آلمان دو همسایه را به مرحله بعد می رساند و الجزایر حذف می شد.آلمان طی ده دقیقه به گل اول خود رسید و پس از آن هر دو تیم بازی را با پیاده روی ادامه دادند.هواداران حاضر در ورزشگاه اعتراض خود را با هو کردن بازیکنان نشان دادند و یک هوادار آلمانی پرچم کشور خودش را آتش زد. بازی به پایان رسید و اعتراض الجزایر به تبانی صورت گرفته رد شد. از آن سال به بعد بازی آخر مرحله گروهی همزمان برگزار شد.
 
465051_718.jpg 
 
10. لجبازی آنتونیو راتین: انگلیس - آرژانتین؛ یک چهارم نهایی جام‌جهانی 1966

کاپیتان تیم‌ملی آرژانتین بعد از اینکه با کارت قرمز داور مواجه شد زمین بازی را ترک نکرد. 8 دقیقه بعد وقتی تمام بازیکنان قصد داشتند به همراه او زمین را ترک کنند در نهایت راتین تصمیم گرفت به سمت رختکن برود. انگلیس در پایان این بازی را با تک‌گل جف هورست با پیروزی پشت‌سر گذاشت.
 
465048_435.jpg 
 
11. هندبال لوئیس سوآرز: اروگوئه - غنا؛ یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 

 سوارز با گرفتن توپی که صد در صد گل می شد از روی خط دروازه آن هم در دقیقه 120 مانع صعود غنا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی 2010 شد!
ماراتن فوتبال بین تیم های غنا و اروگوئه یکی از خاطره انگیزترین دیدارهای جام نوزدهم را رقم زد. در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، تیم اروگوئه در حالی در ضربات پنالتی به برتری رسید که غنا در دقیقه 120 فرصتی طلایی برای پیروزی داشت. لوئیس سوآرز توپی را که مستقیم وارد دروازه می شد به شکل یک هندبالیست از روی خط برگرداند و از زمین اخراج شد اما جیان آساموا نتوانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند و اروگوئه در ضربات پنالتی 5-3 به برتری رسید تا تیم های آفریقایی برای حضور در جمع 4 تیم پایانی حداقل 4 سال دیگر منتظر بمانند.
465045_877.jpg
اسکار تابارز سرمربی اروگوئه در نشست خبری بعد از بازی گفت: حس عجیبی دارم. اصلا گفتنی نیست. زیبایی فوتبال همین است، یک لحظه اوج امید و شادمانی و لحظه ای بعد یاس و نومیدی. نمی دانم چرا عده ای می‌خواهند پیروزی ما را کم رنگ جلوه دهند. این که ما با تقلب غنا را شکست دادیم واقعا بی‌انصافی است. حرکت سوآرز یک ریسک بود که خوشبختانه جواب داد. ما باید مدیون او باشیم. حرکت سوآرز غیرارادی بود. او وقتی دید توپ دارد وارد دروازه می شود بر حسب غریزه توپ را با دست زد. پنالتی گرفته شد، سوآرز اخراج شد، بازی بعدی را هم از دست داد. این کافی نیست؟!
 
12. اعتصاب بازيكنان فرانسه: جام جهانی 2010

پیش از آخرین بازی فرانسه در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی که با تیم میزبان بازی داشتند بازيكنان تیم ملی فرانسه حاضر نشدند زير نظر ريموند دومنک تمرين كنند. آنها در واكنش به اخراج نيكولاس آنلكا بازيكني كه به سرمربي تيم ملي توهين كرده بود و نیز در واكنش به تصميم فدراسيون فوتبال فرانسه مبني بر بازگرداندن آنلكا به فرانسه این تصمیم را گرفتند. خروس ها از 3 ديدار خود در گروه اول رقابتها  تنها یک امتياز کسب کردند و با فضاحت حذف شدند!

465043_999.jpg

13. بزرگترین معمای تاریخ فوتبال؛ تبانی آرژانتین و پرو: جام جهانی 1978
به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آرژانتین در راه قهرمانی در جام جهانی 1978 در دور دوم مسابقات که به صورت گروهی برگزار می شد با 6 گل تیم پرو - كه یكی از تیمهای برتر جهان در آن زمان به شمار می رفت - را درهم كوبید و با این نتیجه با تفاضل گل بالاتر از برزیل به دیدار پایانی راه یافت. تیم آرژانتین برای رسیدن به دیدار پایانی به پیروزی با تفاضل بیش از 4 گل نیاز داشت. این نتیجه مشكوك به تبانی در حالی به دست آمد كه حكومت آرژانتین به ریاست خورخه ویدلا با دخالت سیاسی و تبانی با
لینک به دیدگاه
11. هندبال لوئیس سوآرز: اروگوئه - غنا؛ یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 

 سوارز با گرفتن توپی که صد در صد گل می شد از روی خط دروازه آن هم در دقیقه 120 مانع صعود غنا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی 2010 شد!
ماراتن فوتبال بین تیم های غنا و اروگوئه یکی از خاطره انگیزترین دیدارهای جام نوزدهم را رقم زد. در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، تیم اروگوئه در حالی در ضربات پنالتی به برتری رسید که غنا در دقیقه 120 فرصتی طلایی برای پیروزی داشت. لوئیس سوآرز توپی را که مستقیم وارد دروازه می شد به شکل یک هندبالیست از روی خط برگرداند و از زمین اخراج شد اما جیان آساموا نتوانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند و اروگوئه در ضربات پنالتی 5-3 به برتری رسید تا تیم های آفریقایی برای حضور در جمع 4 تیم پایانی حداقل 4 سال دیگر منتظر بمانند.
465045_877.jpg

اسکار تابارز سرمربی اروگوئه در نشست خبری بعد از بازی گفت: حس عجیبی دارم. اصلا گفتنی نیست. زیبایی فوتبال همین است، یک لحظه اوج امید و شادمانی و لحظه ای بعد یاس و نومیدی. نمی دانم چرا عده ای می‌خواهند پیروزی ما را کم رنگ جلوه دهند. این که ما با تقلب غنا را شکست دادیم واقعا بی‌انصافی است. حرکت سوآرز یک ریسک بود که خوشبختانه جواب داد. ما باید مدیون او باشیم. حرکت سوآرز غیرارادی بود. او وقتی دید توپ دارد وارد دروازه می شود بر حسب غریزه توپ را با دست زد. پنالتی گرفته شد، سوآرز اخراج شد، بازی بعدی را هم از دست داد. این کافی نیست؟!

 

 

 

خطاش گرفته شد دیگه با چی مشکل دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لینک به دیدگاه

. گل با دست دیه‌گو مارادونا : آرژانتین - انگلیس؛ یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی 1986

22 ژوئن سال 1986 روزی است که 2 گل معروف دیه گو مارادونا مقابل تیم ملی انگلیس در جام جهانی به ثمر رسید؛ یکی زیباترین گل جام جهانی که از میانه میدان و با دریبل بیشتر بازیکنان انگلستان به ثمر رسید و دیگری گل معروف به "دست خدا"! (فیلم این دو گل زیبا)

465021_237.jpg 
 

در آن دیدار که در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در ورزشگاه آزتک مکزیکو سیتی برگزار شد، مارادونا با دست توپ را از بالای سر پیتر شیلتون، دروازه بان مشهور سه شیرها عبور داد و یک گل تاریخی را به ثمر رساند. گلی که مارادونا هرگز بابت آن اظهار پشیمانی نکرد و آن را دست خدا نامید و اعلام کرد با این گل انتقام حمله انگلیسی ها به جزایر مالویناس در سال 1982 و کشته شدن 650 سرباز آرژانتینی را گرفته است.
لینک به دیدگاه

465021_237.jpg 

 

مارادونا حقشون بود

چزا یکی باید 200 تا بهشون میزنی این اجانب آدمش کش ........

لینک به دیدگاه
4. ضربه سر زین الدین زیدان : فرانسه - ایتالیا ؛ فینال جام‌جهانی 2006

شبی که فرانسه در فینال جام جهانی به ایتالیا باخت، تلخ ترین شب زندگی زیدان بود. او از زمین اخراج شد و تیمش هم به ایتالیا باخت.
در 9 جولای 2006 بازی فینال بین فرانسه و ایتالیا برگزار شد و زیدان نیز به عنوان کاپیتان فرانسه به میدان آمد. این آخرین بازی تاریخ زندگی ورزشی او بود. او در دقیقهٔ 7 از روی نقطهٔ پنالتی برای فرانسه گل زد تا به همراه پله، واوا و پل بریتنر یکی از چهار بازیکنی باشد که تا کنون  در دو فینال جام جهانی گل زده‌اند. بازی در وقت معمولی با گلهای زیدان و ماتراتزی 1-1 مساوی شد و کار به وقت اضافه کشید. نزدیک بود زیدان در وقت اضافهٔ اول با ضربهٔ سر دروازه را باز کند اما بوفون ضربهٔ او را مهار کرد. 
 
465017_663.jpg
 
 
یادمه در گوش زیدان یه چیزی گفت که اون اینکارو کرد 
کسی میدونه چی گفته؟
 
ولی واقعا از برد ایتالیا  و اخراج زیدان خوشحال شدم :x 
ویرایش شده توسط roze
لینک به دیدگاه

 

4. ضربه سر زین الدین زیدان : فرانسه - ایتالیا ؛ فینال جام‌جهانی 2006

 

شبی که فرانسه در فینال جام جهانی به ایتالیا باخت، تلخ ترین شب زندگی زیدان بود. او از زمین اخراج شد و تیمش هم به ایتالیا باخت.

در 9 جولای 2006 بازی فینال بین فرانسه و ایتالیا برگزار شد و زیدان نیز به عنوان کاپیتان فرانسه به میدان آمد. این آخرین بازی تاریخ زندگی ورزشی او بود. او در دقیقهٔ 7 از روی نقطهٔ پنالتی برای فرانسه گل زد تا به همراه پله، واوا و پل بریتنر یکی از چهار بازیکنی باشد که تا کنون  در دو فینال جام جهانی گل زده‌اند. بازی در وقت معمولی با گلهای زیدان و ماتراتزی 1-1 مساوی شد و کار به وقت اضافه کشید. نزدیک بود زیدان در وقت اضافهٔ اول با ضربهٔ سر دروازه را باز کند اما بوفون ضربهٔ او را مهار کرد. 

 

465017_663.jpg
 
 
یادمه در گوش زیدان یه چیزی گفت که اون اینکارو کرد 
کسی میدونه چی گفته؟
 
ولی واقعا از برد ایتالیا  و اخراج زیدان خوشحال شدم :x 

 

گفته بود میخوام پسوردهای انجمن weare رو شیر کنم :-O  X_X[-X

زیدان هم گیرتی شد گفت بگیر نالوتی تا تو باشی از این غلطای زیادی نکنی >:/:-L

اون هم ترسید فهمید طرفدارای انجمن زیاده منصرف شد از شیر پسوردهای انجمن [-X

درود بر گیرتتتتتتت زیدان =D> =D>

ویرایش شده توسط mahdiano
لینک به دیدگاه

گفته بود میخوام پسوردهای انجمن weare رو شیر کنم :-O  X_X[-X

زیدان هم گیرتی شد گفت بگیر نالوتی تا تو باشی از این غلطای زیادی نکنی >:/:-L

اون هم ترسید فهمید طرفدارای انجمن زیاده منصرف شد از شیر پسوردهای انجمن [-X

درود بر غیرت زیدان

:))

دل خجسته ات مبارک

واقعا خوشحالی :))

لینک به دیدگاه

:))

دل خجسته ات مبارک

واقعا خوشحالی :))

خجسته کیه؟

نمیشناسمشون برام حرف در نیارید

110 جنبه شوخی نداره ها میاد منو بجرم مزااحمت خجسته خانوم بازداشت میکنه هاااا

لینک به دیدگاه

خجسته کیه؟

نمیشناسمشون برام حرف در نیارید

110 جنبه شوخی نداره ها میاد منو بجرم مزااحمت خجسته خانوم بازداشت میکنه هاااا

خجسته همونیه که تو دلته دیگه :))

 بذار بگیرنت تا دیگه از زیدان دفاع نکنی :>

در ضمن زیدان از بچه های تراختور نیستا

که گیرتی بشه :>  :))

ویرایش شده توسط roze
لینک به دیدگاه

خجسته همونیه که تو دلته دیگه :))

 بذار بگیرنت تا دیگه از زیدان دفاع نکنی :>

اون فدای انجمن شد

باید فداییان انجمن رو بزرگ داشت

باید مجسمشو تو انجمن قرار بود

سمبل غیرت و تعصب نسبت به انجمن

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.