کیوان ارسال شده در 26 دی، 1392 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 26 دی، 1392 بدون تردید فراری بزرگترین سوپر اسپرتساز کل تاریخ صنعت اتومبیل است. شرکتی که به آن اسب سرکش میگویند. رنگ قرمزش شهرت جهانی دارد و خودروهایی به مانند یک اثر هنری تلقی میشوند. سوال این است که مگر درون کارخانه فراری چه میگذرد؟تقریباً ۷۰ سالی از عمرش میگذرد. برندی به جای مانده از «انزو فراری» مهندس خبرهای که در دستی هم در دنیای رانندگی مسابقات سرعت داشت. او که سالها در کنار برند آلفارومئو تجربیات خوبی کسب کرده بود در سال ۱۹۴۷ توانست برند مستقل Ferrari را به نام خودش ثبت کند.طی این سالها گویی رقابت، جدال و رویایی با رقبا بخش جدایی ناپذیر بدنه فراری بوده است. به طوری که حتی در سال ۲۰۰۸ وقتی فیات ایتالیا ۸۵ درصد سهام فراری را خرید، تضمین داده شد که خللی در بخش ریسینگ ایجاد نشود. سال ۱۹۲۳ و در جریان مسابقات محلی Ravenna پس از پیروزی با مادر فرانچسکو باراکا معروفترین خلبان جنگی ایتالیا که در جنگ جهانی اول فوت کرد، آشنا شد. همان روز مجسمه کوچکی که تزئینکننده هواپیمای جنگی باراکا بود و پس از سقوط از لاشه هواپیمای جنگی وی بدست آمده بود را به عنوان یادگاری دریافت کرد. فراری در سال ۱۹۳۲ تصمیم گرفت که با قالبگیری از این مجسمه و نشان کوچک از آن به عنوان آرم و نشانه خودروهای خود در مسابقات استفاده کند که علامت اسب لوگوی فراری در واقع همان نشان است. آمار نشان میدهد این لوکس/اسپرتساز سرشناس در سال ۲۰۱۲ میلادی دقیقاً ۷ هزار و ۳۱۸ دستگاه خودرو فروخته است که درآمد ۳ میلیارد و ۲۶۹ میلیون دلاری برایش به ارمغان داشته است. انزو فراری، موسس برند Ferrari لوکا مونتزمولو، رئیس فعلی شرکت جلسه کوتاه کارکنان ارشد بیرون خط تولید خط تولید غولهای فراری، استارت میخورد فضای سبز، عضو جدانشدنی کارخانه مهندسان اغلب کهنهکار و مسن هستند خط همیشه خلوت و آرام است ابزاری ابداعی برای چرخاندن ۳۶۰ درجه خودرو اسب سرکش رامنشدنی همهجا هست چراغها تا آخرین مرحله پوشانده باقی میمانند نظارتهای دقیق به اهلش واگذار شده دربهایی که خود به اندازه یک خودرو گران هستند بخش ساخت خودروهای مسابقهای فرمول یک پایان یک شیفت کاری روباتهای فوق هوشمند هم هستند یک قلب آماده به کار ریل هوایی برای استفاده بهتر از فضا صندلیها واقعاً اینطور دوخته می شوند بعد از رنگ نباید داخل بدنه گرد و غبار وارد شود سیمکشی پیش از نصب موتور راه رفتن در خط تولید فراری یک هنر است تستهای توزیع وزن روی شاسی مدل روباز روباتهای هوشمند که خودشان مسیر را پیدا میکنند گاهی هم نباید به روباتها اطمینان کرد و کار باید دستی باشد مهندس موتور، قلب اصلی سالن باد فراری، یکی از معروفترینها در کل صنعت خودرو داشبورد تمکیل شده، آماده نصب قطعات جانبی، با کد مخصوص و در بستهبندی محافظتشده کلیه ابزار درون باکسهای مخصوص قرار میگیرند صندلیها رسیدند واشرها و لاستیکهای اتاق، برای صداگیری و ایمنی لولای دربها نصب میشوند استارت دستی موتور وقت ناهار! همهچیز بر حسب دقیقه و ثانیه حتی زیرسازی آن نیز زیباست تست درز استاندارد بدنه پیش از حمام رنگ رنگرزی به شیوه مدرن موزه معروف فراری در حیات کارخانه به منظور رفاه حال کارمندان، دربها تا آخرین لحظه نصب نمیشوند بهداشت محیط زیست قانون است تاکید تحسینبرانگیز روی رنگ قرمز نمایی دیگر از بخش خیاطی خودرو برای تست نهایی و تحویل به مشتری از درب خارج میشود کارخانه واقعاً تمیز است پوششهای نایلونی روی چراغ خطرهای عقب دوچرخه برای حمل و نقل افراد در محیط کارخانه در انتهای ریل هوایی یک ۴۵۸ Italia فرود میآید واکنش ها : Toktam_N و Younes 2 لینک به دیدگاه
Younes ارسال شده در 26 دی، 1392 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 26 دی، 1392 b-( < ما که تا اینجا با این عمری که خدا بهمون رحمت کرده از این ماشینا ندیدیم اصلا هی اینا رو هم نزارین من دارم افسردگی مزمن میگرما واکنش ها : Toktam_N و koorooshkabir 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری