خداحافظی بی سر و صدای آقای بازیگر مشهور از دنیای بازیگری!


ارسال های توصیه شده

   

be9d83fba6.jpg روزنامه جوان نوشت:

 

«پرویز پرستویی» بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران از دنیای بازیگری کناره گیری کرد.

 

پرستویی که سابقه ایفای نقش در فیلم ها و سریال های مختلفی همچون: آژانس شیشه ای، آشپزباشی، سیزده 59، موج مرده، آدم برفی، سریال امام علی(ع)، کتاب قانون، دوئل، مارمولک را دارد؛ مدتی است از دنیای بازیگری کناره گیری کرده و این روزها در روستای زادگاه خود مشغول به زندگی است.

 

پرستویی اهل روستایی در حوالی همدان است. این بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون پس از کناره گیری از بازیگری این روزها در روستای پدری خود مشغول کشاورزی است و زندگی جدیدی را در پیش گرفته است.

 

تاکنون کارگردان های زیادی تلاش کرده اند تا او را دوباره به دنیای بازیگری بازگردانند، اما پرستویی که از لحاظ روحی آمادگی حضور مجدد در سینما را ندارد به تمامی این پیشنهادها پاسخ منفی داده است. نکته جالب توجه این است که پرستویی حتی حاضر به ایفای نقش در پروژه «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا نیز نشده است.

 

پرستویی تاکنون پنج تجربه همکاری با حاتمی کیا داشته و بهترین نقش های خود را نیز در آثار این کارگردان ایفا کرده است، اما به دلیل شرایط خاص خود حاضر نشده در این فیلم ایفای نقش کند و طبق شنیده ها، پیشنهاد 600 میلیون تومانی این پروژه برای ایفای نقش شهید چمران نیز سبب نشده تا پرستویی از تصمیم خود منصرف شود.

 

فیلم های «خرس» و «من و زیبا» آخرین آثاری است که پرستویی در آنها ایفای نقش کرده و در جشنواره فیلم فجر نمایش سال گذشته نمایش داده شده است.

 

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.