راننده این پیکان سالم از ماشین خارج شد


کیوان

ارسال های توصیه شده

راننده یک خودروی پیکان که روز گذشته به دره ای در محور ارتباطی "مارگون" به "لوداب" در استان کهگیلویه و بویراحمد سقوط کرد به صورت معزه آسایی نجات یافت.

هیچ کس فکر نمی کرد که راننده خودرویی که به ته دره سقوط کرده است اکنون زنده باشد. همه افرادی که در بالای کوه ایستاده اند و به پایین دره نگاه می کنند این جمله را زمزمه می کنند که "حتما راننده و یا سایر سرنشینان این خودرو جان داده اند."

8c735ebb3f.jpg

خودرو کاملا مچاله شده و از بالا که نگاه می کنی مشخص نیست که چه خودرویی به ته دره افتاده است تنها می توان از لاستیک های آن تشخیص داد که پیکان است.

اما ماجرا را می توان از دوستان راننده و کسانی که اینک به لاشه های خودرو نگاه می کنند، شنید. حافظ زرین معلم بخش "لوداب" همچون همیشه از یاسوج به راه می افتد تا به در کلاس درس حاضر شود.

بخش لوداب در 100 کیلومتری این شهر قرار دارد و برای رفتن به آن باید از جاده های تنگ و پر پیچ و خم و غیر استاندارد محور مارگون به لوداب گذشت.

fb441706bd.jpg

محوری که از کوه ها و دره های زیادی می گذرد و فاقد هیچ علائم راهنمایی و رانندگی نیست و به رغم وجود پرتگاه ها و دره های عمیق گاردریل نیز ندارد. این روزها برف نیز این جاده را تنگ تر از گذشته کرده تا هر لحظه خطر مرگ جان عابران آن را تهدید کند.

یکی از خطرناکترین نقاط این جاده، "پوزه تیزآب" است که تاکنون جان چندین مسافر این جاده را گرفته است.

زرین هم در این نقطه دچار حادثه شد و به ته دره سقوط کرد. با این حال هیچ نیروی پلیس راهوری در این محور وجود ندارد که علت حادثه را از آن پرسید اما آنگونه که مشخص است، علت حادثه و سقوط خودرو به دره، عدم توانایی راننده کنترل خودرو بوده است.

6e0d3ecbee.jpg

این معلم تنها راکب این خودرو بوده و پس از آنکه به ته دره سقوط می کند به صورت معجزه آسایی نجات می یابد و خود را به کنار جاده می رساند تا بوسیله دوستانش به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یابد.

حالا وضعیت عمومی حافظ زرین رضایت بخش است و باید شکرگذار خداوند باشد که زندگی دوباره به او بخشید.

7cecfff7a7.jpg

یکی از افرادی که شاهد این حادثه و حوادث دیگری بوده با حسرت می گوید: تا کی ما باید شاهد کشته شدن مردم این دیار در این جاده باشیم.

وی می افزاید: مسئولین حداقل این محور را قدری عریض کنند و ایمن سازی کنند.

در حالی مردم این بخش مجبورند هر روز از این محور به مرکز استان و بخش ها و روستاهای همجوار سفر کنند که بیش از یک دهه است که جاده ملی پاتاوه به دهدشت که از کنار لوداب می گذرد در دست احداث است و هنوز تمام نشده است.

 

منبع : سيمرغ

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.