معرفی سایتهایی برای دانلود کتابهای علمی رایگان


ارسال های توصیه شده

دسترسی به منابع علمی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بسیار مهم و ضروری می باشد. در ادامه مطلب تعدادی از این سایت ها معرفی می گردد.

مطالعه و مراجعه به این سایت‌ها مطمئنا، دغدغه فکری شما کاهش خواهد داد.

1-   سایت ebookee

 

"ای بوک" یک موتور جستجوی بسیار قوی کتاب در همه زمینه‌ها است. یک منبع مناسب برای دانلود کتاب‌های علمی مورد نیاز شما. همچنین این سایت دارای مجله و روزنامه و سایر نشریات سرگرم کننده و بازی است. شما می‌توانید با عضویت در این سایت به راحتی به منابعی که می‌خواهید دسترسی داشته باشید و همچنین از آخرین اطلاعات بروز شده سایت توسط ایمیل آگاهی یابید.

 

http://ebookee.org

 

2- سایت کتاب‌های رایگان Free Book Spot

 

این سایت منابع رایگان آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد. با عضویت در این سایت به راحتی می‌توانید به منابع عملی مورد نیاز خود دست یابید. این سایت یک بخش جستجو  با عنوان کتاب، نویسنده، زبان و حتی شماره شابک یا ISBN دارد.

 

در این سایت،امکان دانلود کتاب در مباحثی نظیر برنامه نویسی، مهندسی، موضوعات علمی، داستانی و ... دارید. همچنین این سایت لینک‌های بسیار به سایت‌های مرتبط علمی دارد.

 

http://www.freebookspot.es

 

3- دانلود رایگان کتاب‌های الکترونیکی e-books Download Free

 

در این سایت شما می‌توانید، بهترین‌ترین کتابهای علمی و غیره را به صورت رایگان، دانلود کنید. این سایت ادعا دارد که کاربران می‌توانند بدون هیچ مشکلی هر کتابی را که می‌خواهند در این سایت جستجود کرده و به راحتی دانلود کنند.

 

http://www.ebooksdownloadfree.com

 

4- کتاب‌های الکترونیکی رایگان  Free-eBooks

 

همانگونه که از نام و عنوان‌های این سایت‌ها آشکار است، این سایت‌ها عموما، کتاب‌های الکترونیک و آنلاین رایگان در اخیار کاربران و دانشجویان قرار می‌دهند. در این سایت علاوه بر یافتن کتب مختلف، شما قادر به دانلود مجله‌های معروف حهان نیز خواهید بود. در صفحه اول این سایت آمده است که تنها با یک عضویت ساده از دانلود کتاب‌های رایگان و بروز و جدید این سایت در همه زمینه‌های علمی، تخیلی، داستانی، درسی و... لذت ببرید.

 

http://www.free-ebooks.net

 

5-  گالری پی‌دی‌اف  PDF Gallery

 

صفحه اول این سایت آمده است که؛ با تشکر از بازدید شما، پی‌دی‌اف گالری یک مجموعه دستچین شده از منابع رایگان "پی دی افی" برای معماران و طراحان است. شما می‌توانید، از لیست منابع، پوستر، گزارش، کتابهای الکترونیک، سخنرانیها و ... به راحتی بهره برداری کنید. مسئولان این سایت تلاش می‌کنند که هر هفته مطالب را بروز کرده و مطالب تازه‌ای به آن اضافه کنند.

 

http://www.pdfgallery.net

 

منابع علمی

 

6-  کتاب‌های کامپیوتری Free Computer Books

 

در این سایت می‌توانید کتاب‌های مختلف کامپیوتری، شبکه اینترنتی، موبایل و... را جستجو کرده و دانلود کنید. دسته بندی ایده آل این سایت یک مزیت خوب برای کاربران است.

 

این سایت علاوه بر داشتن ۱۲ بخش اصلی، شامل ۱۵۰ زیر دسته مختلف است که برای یافتن کتاب مورد نظرتان بسیار راهنمای خوبی خواهند بود. این سایت اجازه دانلود مجلات به نام،  آی تی را هم به شما می‌دهد.

 

http://freecomputerbooks.com

 

7-  فهرست راهنمای کتابهای آنلاین  E-Books Directory

 

صفحه اول این سایت نوشته است؛ خوش‌آمدید. ما در اینجا، دقیقا 7826 کتاب‌های رایگان آنلاین در 634 دسته داریم. به عبارتی این سایت حاوی لیست بزرگی از کتاب‌های رایگان در موضوعات مختلف است. موضوعاتی چون؛ مهندسی، بازی‌های ذهنی و هوش، هنر و عکاسی، بیوگرافی‌ها، فیزیک، ریاضیات و...

 

http://www.e-booksdirectory.com

 

8-  سایت بوک بوت Book-Bot

 

"هزاران کتاب را رایگان بخوانید." این شعار سایت است. همچنین در این سایت آمده است که ما 14571  کتاب و مواردی در ارتباط با آنها داریم.  برخی از این کتاب‌ها بسیار شهرت دارند. اگر شما می‌دانید به دنبال چه می‌گردید، کافی است به بخش جستجوی ما در بالای صفحه مراجعه کنید در غیر اینصورت می توانید به راحتی بر اساس  فهرست نویسنده‌ها یا عناوین، کتاب مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین این سایت دارای لینک‌های مفیدی به سایت‌های مرتبط چون آمازون و... دارد.

 

http://www.book-bot.com

 

9- سایت کتاب گلاتون book glutton

 

سایت کتاب گلاتون شما را به درون کتاب‌های دیجیتال متصل می‌کند. شما از هر سایت اجتماعی می‌توانید به این سایت متصل شده و با کتاب‌ها و افرادی که در این سایت عضو هستند، ارتباط داشته، بحث،گفتگو و تبادل نظر کنید. در این سایت شما می‌توانید کتابخوانی گروهی و همزمان با دوستانتان داشته و در هر فصل آن با هم چت کنید. شما می‌توانید در هر بخش از کتاب نظرتان را به صورت مکتوب بر روی همان بخش نوشته و با دوستانتان به اشتراک گذاشته و پاسخ دریافت کنید. این سایت بیشتر یک انجمن کتاب‌خوانی آنلاین است.

 

http://www.bookglutton.com

 

10-   سایت کتاب‌های آفریقا Africana books

سایت کتاب‌های آفریقا یک سایت فعال در ارائه مجموعه گسترده‌ای از کتاب‌های 200 سال پیش تا کنون درباره قاره آفریقا، آفریقای جنوبی و ... است. لیست کتاب‌ها در سمت راست صفحه قرار دارد که با یک جستجوی ساده می‌توانید به متون آنها دست یابید. هر گونه اطلاعاتی در باره قاره، کشور، مردم، جغرافیا، فرهنگ و... آفریقا را در این سایت بدست خواهید آورد. حتی شما می‌توانید مطلب و کتاب مورد نظر خود را توسط ایمیل از وب‌مستر این سایت بخواهید. آنها طی دو هفته به شما پاسخ خواهند داد.

 

http://www.africanabooks.com

 

11-  سایت کتابخانه. ای. اس. سی. ای Asce library

 

این سایت مربوط به کتاب‌های مهندسی عمران و راه و ساختمان است. بخش جستجوی این سایت شما را سریعتر از آنچه که فکر می‌کنید به هدفتان می‌رساند. این سایت علاوه بر کتاب‌ها و مجلات آنلاین شما را با استانداردهای جهانی در زمینه کاریتان و پروژه‌های در حال ساخت و آخرین پروژه‌های در حال بررسی یا تمام شده آشنا می‌سازد. برای استفاده از مقالات و سایر امکانات روز دنیا، کافی است در این سایت عضو شوید.

 

http://ascelibrary.org

 

12- سایتکتاب‌های تکنولوژی روز Free Tech Books

 

این سایت  کتاب‌های آنلاین رایگان در زمینه علوم کامپیوتر، مهندسی، برنامه نویسی، کتابهای درسی، جزوه و... است که همه آنها از نظر قانونی آزادانه در دسترس شما قرار گرفته است. در این سایت، تنها با اشاره به یک کتاب، شما به خود کتاب، متن، سند و مدارک، حاشیه‌ها و یا یادداشت‌های مربوط به آن دسترسی خواهید داشت.

 

http://www.freetechbooks.com

 
لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.