ertebat. ارسال شده در 14 مرداد، 1393 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 14 مرداد، 1393 دستگاه سانترال قابلیت تعریف و جداسازی شیفت های کاری را با یکدیگر دارد که در هنگام تعریف این شیفت کاری به راحتی می توان تنظیمات خود را پیاده سازی کنند واین ویژگی را اغلب شرکت هایی که مجهز به دستگاه سانترال هستند به وضوح می توان دید . این موضوع از این جهت بیان شد که توسط تلفن سانترال می توان هر کدام از این شیفت های کاری را مشاهده کرد و با استفاده از نرم افزار سانترال و یا تلفن مدیریتی خاص تنظیمات را تغییر داد .اما چگونه این اطلاعات را مشاهده کنیم ؟در تلفن های دیجیتال و تحت شبکه اطلاعات به صورت 3 دسته قابل تنطیم بدون صفحه نمایشگر به تصویر کشیده می شوند . که شامل موارد زیر است :1.اطلاعات تاریخ و ساعت و روز هفته ( تاریخ میلادی است )2.نام کاربر استفاده کننده از تلفن سانترال ( در صورت ثبت نام شخص ) به همراه شماره داخلی فرد3.نمایش فعال بودن هر یک از شیفت های کاریهر یک از این اطلاعات با استفاده از فشردن کلید info ( کلید زیر صفحه نمایش ) و یا کلید transfer به راحتی قابل مشاهده است . هم چنین لازم به ذکر است که در صورت بروز هرگونه اشکالی در هر کدام از اطلاعات به نمایش گذاشته شده می توان آن ها را اصلاح نمود که این امر از طریق ورود به حالت برنامه ریزی امکان پذیر است . لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری