درخواست Ezproxy با قدرت بالا در بخش پسوردهای قدرتمند با دسترسی بالا


Mihan

ارسال های توصیه شده

سلام٬‌با توجه به اینکه گروه VIP میتوانند دو بار در  قسمت " EZproxy, MD - بخش پسوردهای قدرتمند با دسترسی بالا " ریپلای کنند٬ میخواستم درخواست کنم که EZproxy های با قدرت بالاتری در این قسمت قرار داده شود٬ چون قسمت IP میدونید که خیلی دوام ندارد ‌و بیشتر EZproxy های مناسب در قسمت خرید و فروش و قسمتی که نیاز به امتیاز هست شر میشوند.

 

منظورم از Ezproxy با قدرت بالا٬‌ دانشگاههای امریکا٬ کانادا و استرالیا هست. Ezproxy‌ آسیایی  و اروپایی به کار نمی آیند٬ خودتون هم مشاهده کنید که به ندرت این پسوردها ریپلای میشوند٬‌ولی اگر امریکایی خوب قرار داده بشه یک ساعته همه ریپلای های تاپیک تموم میشه. لطفا به این قسمت عنایت بیشتری داشته باشید.

 

ممنون از دوستانی که زحمت میشکند.

لینک به دیدگاه

خیلی از زحمت های پسوردای قوی رو دکتر سفیر میکشن =D>  =D>  =D>  =D>

ولی قضیه شیر کردن پسوردا رو واقعا درست میگن

از طرفی میشه تعداد رپلای رو برای هر پسورد کم کرد که زیاد شیر نشن

لینک به دیدگاه

به قول مهندس نیکتاز ادمین این سایت تا الان 13 بار با اکانت های مختلف تو سایت عضو شده و بلاک شده

لینک به دیدگاه

نميدونم انگيزه اين افراد از شير كردن اين پسوردا چيه. از طرفي هزينه ميكنن كه عضو VIP بشن و به اين پسوردا دسترسي پيدا كنن و از طرف ديگه پسوردا رو بيرون شير مي كنن كه موجبات سوختن زودهنگام اين پسوردا رو فراهم ميكنه!

لینک به دیدگاه

دوست عزیز من سایت سراغ دارم هر اکانت یک ماهه رو به قیمت 190 هزار تومان به فروش میرسونه

اینا اکانت های سایت خودمونو با قیمت ناچیزی خرید میکنن و با قیمت گزافی میفروشن

 

اساتیدی مثل دکتر سفیر و مهندس نیکتاز تو ایران کم هست که تبحر لازم در بدست آوردن اکانتها داشته باشن 

واسه همین شدیدا نیازمند سایتمون هستن

لینک به دیدگاه

سلام.

بنده مایل هستم این قسمت رو بیشتر تقویت کنم اما وقتی می‌بینم اکثر اکانت‌هایی که اونجا می‌ذارم دارن بیرون شیر (share) می‌شن، خوب انگیزه هم پایین میاد.

با تشکر از زحمات مستمر آقای دکتر،

باید به دنبال راه حلی گشت که هر کس فقط یکبار امکان عضویت در انجمن رو داشته باشه. در این صورت، با بلاک شدن برای همیشه امکان عضویت رو از دست می ده.

تا عملی شدن این تمهید، پیشنهاد می کنم تنها اعضایی که 6 ماه از تاریخ عضویت شون گذشته باشه بتونن پسورد خریداری کنن (به خصوص پسورد اوریجینال). همچنین حداقل سابقه عضویت می تونه بسته به قدرت پسورد شناور باشه.

ویرایش شده توسط alborz
لینک به دیدگاه

سلام و احترام خدمت دوستان عزیز،

اول اینکه جناب سفیر توی بخش پسوردهای قدرتمند با دسترسی بالا | EZproxy, MD واقعا دست تنها هست و یک تنه داره اکانت قرار میده. کار خیلی بزرگی تا اینجا انجام داده که واقعا قابل تقدیره. به هر حال اگر بچه های انجمن میتونستن در این بخش بیشتر کمک کنند حتما جناب سفیر فرصت بیشتری پیدا می کردند و اکانتهای قویتر هم می گذاشتند. ناگفته نباشه که حتما خیلی از دوستان هستند که قصد کمک و فعالیت بیشتر در این قسمت را دارند اما یا فرصت نمی کنند و یا از توان شان خارج است یا ...

دوم اینکه خداییش هیچ انجمنی برای اعضای وی آی پی و حتی مدیران خود آنقدر سنگ تمام نگذاشته که اینجا گذاشته شده. اکانتهای باکیفیتی در قسمت پسوردهای قدرتمند با دسترسی بالا | EZproxy, MD قرار داده شده که  به راحتی بیشتر از 95 درصد نیازهای اساسی بچه ها رو برطرف میکنه. از نظر من اکانتهایی که جناب سفیر و بعضا دوستان دیگر زحمت میکشند و در این بخش قرار می دهند فراتر از حد این قسمت هم می باشد.

سوم اینکه شِیر پسورد دیگه یه چیز عادی هست که همه انجمن های این چنینی و همه پسوردگذاران اورجینال با اون سر و کار دارند. همانطور که اکانت از انجمن های دیگر اینجا شیر میشود برعکس اون هم باید اتفاق بیافتد و اگرنه که نمیشه یا خیلی سخت میشه. به هر حال این طور که مشخصه و همه میبینیم درصد بسیار زیادی از بچه ها اینجا توی کار شِیرینگ نیستند و اکانت برای نیاز شخصی دارند فقط تعداد محدودی شِیر کننده داریم که همیشه هم هستند (به قول بچه ها گفتنی معتاد این کار شدند) و نمیشه کاریشون کرد. در اینجا برای جلوگیری از شیر پسورد کارهای خوب و جالبی صورت گرفته است اگر بخواهیم برای جلوگیری از شِیر پسورد خیلی هم حساسیت نشان بدهیم و قضیه را سخت کنیم از اونطرف کمک به افراد نیازمند واقعی اکانت کمتر صورت خواهد گرفت.

 

لینک به دیدگاه

هنگامی که عرضه بیشتر از تقاضا باشد، درک صحیحی از کیفیت محصول عرضه شده وجود ندارد، اما هنگامی که عرضه کمتر از تقاضا باشد همگان در بدست آوردن آن محصول در صف انتظارند.

در انجمن، بازوی عرضه ی پسوردهای قدرتمند قوت بیشتری یافته است. نتیجتا افراد ارزش محصول ارائه شده را ممکن است آنطور که باید نشناسند.

از طرفی، قسمت vip انجمن بسان یک قلعه ی چشم نوازی جلوه می کند که شیر کننده سعی دارد قلعه را فتح نماید. اگر موجودی این قلعه کمتر شود و بسیاری از آی پی ها و...  از خزانه ی آن کم شود و به فراخور نیاز روزانه ی اعضاء و با در نظر گرفتن تعداد اعضاء در این بخش آی پی و ... قرار داده شود، طبعا مشکلاتی از این دست نیز کمتر خواهد شد.

 

لینک به دیدگاه

سلام٬‌ممنون از همه٬‌بهرحال امیدوارم که با همین پیشنهادات٬‌ مثل  قرار دادن محدودیت میزان عضویت و یا ایمیل آکادمیک و یا ثابت کردن اینکه محقق هستیم٬  این مشکلات رفع شود.

 

من خودم اگر دو سه تا EZproxy با دسترسی خوب داشته باشم و چند تا IP امریکایی که بتونم از EZproxy با IP آمریکایی استفاده کنم٬‌دیگر ریپلای بیشتری نمی کنم٬ چون نیازم رفع میشه. الان یه لیست IP دارم که خیلی هاشون کار نمیکنه.

 

البته با معروف کردن و معرفی این سایت هم میشه جلوی رشد بقیه سایت ها را گرفت٬ مثلا همین  موارد تشویق کاربران به invite و یا تبلیغ در فروم های پر بازدید.

لینک به دیدگاه

متاسفانه یکی از ویژگیهای بد اغلب هموطنان ایرانی اینه که قدر چیزایی که ارزان و ساده به دست میاد را نمیدونن و فکر میکنن اگه برای یه چیزی کلی هزینه زمانی و مالی صرف کنند ارزشمنده. اول از همه هم روی صحبتم با خودم هست. :(]]@};-

رفتم تو این سایتی که دکتر فرمودن:  یعنی این جملش آدمو دیوونه میکنه:

3 سال فعالیت با کیفیت ما نشان اعتبار ماست

 

واقعا که بعضیا خیلی .....

 

b-( b-( b-(

ویرایش شده توسط *kid
لینک به دیدگاه

واقعا کاری که دکتر سفیر داره برای انجمن انجام میده بسیار ارزشمنده @};-  و حتی تصور اینکه دکتر سفیر و دکتر سفیرها دیگه توی انجمن نباشن برای من به شخصه دردناکه :(]]

امیدوارم با اعمال محدودیت های بیشتر ، مسئله share کردن پسوردها هم کمتر بشه

لینک به دیدگاه

ادمین این سایت با یوزر molai53 اومدن و سه اکانت دیگه خریدن و رفتن. پس به ما حق بدین که پسوردهای قوی رو تو قسمت VIP نذاریم.

لینک به دیدگاه

یک راه ممکنه این باشه که برای عضویت در قسمت VIP (و فقط همین بخش) اعضا باید تصویر کارت دانشجویی یا آکادمیک خود را برای اهراز هویت به ادمین تسلیم کنند

ولی

مشکل این هستش که بسیاری به خصوص در کشور ما با شرایط خاصش نمی خوان شناخته بشن 

بنابراین ممکنه این پیشنهاد سایت رو از نیازمندان واقعی خالی کنه

 

به نظرم آقا سعید حرف خوبی زد که اگر زیاد حساس بشیم و زیاد محدود کنیم اون موقع نیازمندان واقعی رو هم محروم می کنیم

لینک به دیدگاه

ادمین این سایت با یوزر molai53 اومدن و سه اکانت دیگه خریدن و رفتن. پس به ما حق بدین که پسوردهای قوی رو تو قسمت VIP نذاریم.

هر عملی را عکس العملی است (قانون سوم نیوتن).

برای اینکه چشمش در بیاد لطفا اساتید یا مدیران دو تا دانشگاهی رو که مربوط به من میشه یعنی:

 

McMaster University - EZ - STAFF Account - #2

و

 

Otterbein University - EZ - #5

 را با توجه به اینکه هنوز شخص دیگری ریپلای نکرده در قسمت رایگان 200 یا 500 امتیازی یا هر چی که خودتون مایل هستید برای عموم قرار دهید

سپاسگزارم @};-

ویرایش شده توسط سفیر
500+
لینک به دیدگاه

همین کار سعید باعث افزایش استفاده از اکانت شده و زودتر میسوزه از اون طرف شخص خریدار از سایت فوق اکانتش زود از بین رفته و اعتبار سایتشون خیلی کم میشه

 

ما باید تا جایی که میتونیم تبلیغات بکنیم که افراد نیازمند به این پسوردا تو سایت خودمون عضو بشن و تو دام این دلال ها نیوفتن

 

اینجا کلی اکانت رایگان هست که بقیه بر میدارن و تو سایت خودشون به فروش میرسونن

 

من همینجا آمادگی خودم رو برای تبلیغات اعلام میکنم

 

اگه مدیریت اجازه بدن تا تبلیغات رو شروع کنیم

لینک به دیدگاه

با سلام به همه دوستان

در تایید فرمایش دوستان باید بگم که افرادی مثل جناب دکتر سفیر و جناب مهندس نیکتاز واقعا نعمتی برای دانشجویان و پژوهشگران ایرانی هستن بنابراین باید

به هر نحو جلوی سوء استفاده از زحمات ایشان گرفته شود 

همونطور که دوستان فرمودند شیر کردن پسوردها از قدیم وجود داشته و از موقعی که من یادم میاد(از سال 83 تاکنون) ایرانیها توی این کار بودند و اصلان از همین جا شروع کردن و کم کم از چینیها کار رو یاد گرفتن ولی فرقی که الان با اون زمانها داره اینه که حساسیت دانشگاهها به لو رفتن پسوردهاشون خیلی بیشتر شده مثلا یادم میاد یه زمانی دانشگاه نیوکاسل با پسورد new/new بیش از یکسال شیر شده بود و کار می کرد!!

یه نکته ای که به نظر من در اینجا اهمیت داره اینه که برخی میان پسوردها رو از اینجا به نرخ دانشجویی می خرن و بعدش اون رو توی بازار آزاد میفروشن!! 

اما بدتر از اون ااینه که بعضی به خاطر تجربه کم ارزش هر پسورد رو نمیدونن مثلا طرف با پسورد دانشگاه تگزاس  میره از اشپرینگر مقاله می گیره  این کار مثله اینه که آدم با لامبورگینی بره مسافر کشی!!

بنابراین همانطور که دوستان فرمودند باید با توجه به سابقه عضویت و سطح تحصیلی اعضا اجازه استفاده از پسوردها ارزشمند داده بشه

روش دیگه ای که به نظر من میتونه مفید باشه نگهداری و رصد مشخصات کارت بانکی اعضایی هست که پسوردهای خاص رو خریداری میکنند

پیشنهاد من به دوستان اینه که قسمت Vip  رو بیخیال شن و پسوردهاشون رو از قسمت خرید و فروش تهیه کنن اینطوری ماندگاری پسوردها هم خیلی بهتر میشه و روند کار هم واضحتر خواهد شد.

لینک به دیدگاه

یکی از بهترین و موثر ترین راه کارها واسه افزایش بازدید سایت و بالا آوردن سایت توی جستجوی گوگل لینک دادن به سایت و استفاده از کلمات کلیدی هست

بهترین گاری که میتونیم بکنیم علاوه بر تبلیغات ساختن وبلاگ با مضمون دانلود مقاله و اکانت رایگان دانشگاه هست که تو اون وبلاگ به سایت خودمون لینک میدیم و تبلیغاتشم میزنیم

 

اولین چراغشو خودم روشن کردم

اولین وبلاگو ساختم با عنوان

www.passisi.blogfa.com

لینک به دیدگاه

من هم با احراز هويت واقعي افراد حداقل در بخش وي آي پي موافقم. با توجه به اينكه اعضاي اين سايت عموما دانشجويان و اعضاي هيات علمي دانشگاهها هستند و فعاليت اين سايت هم در راستاي خدمت رساني به پژوهشگرانه بعيد ميدونم كسي مخالفتي با اين مساله داشته باشه البته مشروط براينكه اين اطلاعات محرمانه و فقط در اختيار مديران عزيز سايت باشه

لینک به دیدگاه

دومین وبلاگ تبلیغاتی سایت ساخته شد

 

www.passisi.blogfa.com

 

www.isipassword.blogfa.com

لینک به دیدگاه

با سلام

من با استدلال دوستان در مورد اینکه محدودیت زیاد ممکن است برای کاربران حقیقی ایجاد مشکل کند را قبول دارم، ولی بحث من در مورد اعمال محدودیت روی خرید پسورد بود نه سایر امکانات انجمن. به نظر من امکانات بخش پسوردهای رایگان و VIP بیشتر نیازهای کاربران را برآورده می کند و هیچ ضرورتی ندارد که پسوردهایی را که با تلاش و زحمت فراوان استادان این انجمن تهیه می شوند در اختیار افراد سودجو و حتی کاربران حقیقی اما کم تجربه قرار گیرد. پسوردهای قدرتمند و اوریجینال به نظر من باید -بی واسطه- متوجه نیازهای خاص دانشجویان ارشد، دکتری و اعضای هیئت علمی با تجربه باشد و برای تحقق این هدف باید چاره ای اندیشید.

لینک به دیدگاه
  • 4 ماه بعد...

با سلام خذمت دوستان و استاتید محترم

میشه به من بگید چرا به یه پسورد میگید اورجینال؟ یعنی منبع این پسورد خود سایت بوده؟ و از هیچ سایت چینی و ... در این انجمن share نشده؟

لینک به دیدگاه

اکانت اورجینال

اکانتی اورجینال محسوب می‌شود که اولا، به دست آوردن آن کار خود شخص ارسال کنند باشد و ثانیا، مخصوص این انجمن باشد و در انجمن‌های دیگر نباید شیر گردد.

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.