sarina99 ارسال شده در 6 شهریور، 1393 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 6 شهریور، 1393 باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل شرکت "بیسل" کانادا از هیچ راهی برای تبلیغ محصول جدیدش نمی گذرد و حتی حاضر است دست به کارهای بسیار عجیب هم بزند. او برای تبلیغ یک بخارشوی جدید حاضرشد غذایش را کف زمین بریزد و بخورد.شرکت بیسل بخارشوی جدیدی معرفی کرده است که می تواند نزدیک به 99 درصد از باکتری ها را در کثیف ترین سطوح از بین ببرد اما این نکته ای است که مشتریان به راحتی باور نمی کنند و نیاز به اثبات دارند. "راوی دالچند" مدیر عامل این شرکت برای اثبات این موضوع یک جلسه تبلیغاتی را در شلوغ ترین ایستگاه مترو ترتیب داد. در این جلسه که رسانه های تبلیغاتی هم دعوت شده بودند، او ابتدا زمین را کاملا با بخارشوی جدید تمیز کرد و سپس ناهارش را روی زمین ریخت و مشغول خوردن آن شد.او می خواست نشان دهد که هیچ میکروبی روی زمین باقی نمانده است که بخواهد غذای او را آلوده کند. پس از تمام شدن غذا او بخارشوی جدیدش را معرفی کرد. این درحالی است که روزانه بیش از 1000 نفر از این ایستگاه عبور می کنند و یکی از کثیف ترین نقاط تورنتو است. واکنش ها : sarfraz3 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری