ارسال های توصیه شده

برای استفاده از امکانات مرکز تلفن پاناسونیک باید از تلفنی مخصوص استفاده نمود. هر تلفنی قابلیت های خاص خود را دارد که مناسب برای افرادی با سطح کاری مخصوص به خود هستند. هر فردی با توجه به میزان تماس ها و حجم تماس هایی که دارند باید از گوشی که مناسب این افراد باشد استفاده نماید. سیستم های سانترال و تلفن هایی که به این مرکز تلفن متصل می شوند به دو دسته بزرگ آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی می شوند که سری دیجیتال زیر مجموعه های خاص خود را دارد. برای فهم آسان تر سیستم دیجیتال و آنالوگ ابتدا به شرح کوتاهی در مورد این دو سیستم می پردازیم.

سیستم آنالوگ

در این سیستم امواج به صورت کاملا اولیه خود ارسال و دریافت می شود. در سیستم های مخابراتی به این معنا است که خطوط شهری و داخلی از طریق سیستم آنالوگ و از طریق صوت انجام می گیرد. این توع از سیگنال ها شبیه یک موج است که در زمانهای مختلف شرایط خاص خود را دارد. کار اصلی این سیگنال تبدیل صوت به پالس است.

سیستم دیجیتال

این سیستم امواج به صورت اعداد صفر و یک تعداد صفر و یک تبدیل می شوند. کار اصلی این سیستم شکستن سیگنال صوت (سیستم آنالوگ) و تبدیل آن به اعداد است. سیستم دیجیتال به دلیل ویژگی که دارد به صورت خطی است. این خطی بودن به دلیل دو حالتی بودن آن است. این سیستم به علت ساختار محکمی که دارد قادر است هر خطایی که در هنگام ارسال و دریافت مواجه می شود اصلاح کند و این امر سبب بهبود وضوح صدا در سیستم های ارتباطی می شود.

حال با توجه به توضیحات فوق می توان نتیجه گرفت که تلفن آنالوگ از سری سیستم های ارتباطی ساده ای هستند که برای ارسال سیگنال از صوت استفاده می کنند. این تلفن ها اغلب ویژگی هایی محدود دارند. تلفن دیجیتال نیز محصولی پیشرفته به حساب می آید. کیفیت صدای بی نظیر طراحی شده در این تلفن ها باعث شده تا حتی در شلوغ ترین محیط ها بتوان صدایی مناسب را دریافت کرد و شتید. فناوری بکاررفته در این گوشی ها باعث جلوگیری از خستگی گوش و سردرد می شود. این پیشرفت و وجود این ویژگی ها در معمولی ترین گوشی های سری دیجیتال به کار رفته است که سبب افزایش سیر صعودی فروش این محصولات می شود.

برتری تلفن دیجیتال بر تلفن آنالوگ

- طراحی شیک با قابلیت تنظیم صفحه نمایشگر و نور
- جلوگیری از سر درد در مکالمه های طولانی
- امکان مدیریت و مشاهده خطوط
- سهولت در انتقال مکالمه
- امکان برقراری مکالمه کنفرانسی
- امکان برنامه ریزی تلفن و یا دستگاه از طریق گوشی
- امکان ارتباط راحت به صندوق صوتی شخصی
- کلید میانبر تماسی برای برقراری مکالمه در کوتاه ترین زمان
- امکان تنظیم گوشی در حالت عدم دریافت تماس (DND)
- امکان تنظیم گوشی در حالت انتقال تماس به داخلی دیگر یا به صورت خودکار (FWD)


منبع : آموزش سانترال، تعمیر سانترال، نصب سانترال، سانترال پاناسونیک

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.