• 0

تقدیر پایانامه


Unknown

سوال

سلام خدمت دوستان گرامی

میخواستم بپرسم کسی متنی برای تقدیر و تشکر در صفحات اولیه پایانامه داره؟

ممنون میشم از دوستان ی همفکری کنن @};-  @};-

لینک به دیدگاه

11 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال های توصیه شده

  • 0

تقدیم به مهربان فرشتگانی که:


لحظات ناب باور بودن، لذت و غرور دانستن،


جسارت خواستن، عظمت رسیدن


و تمام تجربه ‌های یکتا و زیبای زندگیم،


مدیون حضور سبز آنهاست...


تقدیم به خانواده عزیزم...


که وجودشان همواره شادی بخش و صفایشان مایه آرامش من است.


===================================================


 


تقدیر و تشکر


 


سپاس و ستایش  خداوندی را سزاست که   کسوت  هستی  را بر  اندام موزون آفرینش بپوشانید و تجلیات  قدرت  لایتزالی را در مظاهر و آثار طبیعت  نمایان  گردانید. بار الها! من  با یاد تو، به  تو تقرّب  می‌جویم  و تو را به   پیشگاه  تو شفیع  می‌آورم و از تو خواستارم، به کرمت، مرا به  خودت  نزدیک  گردانی  و یاد خود را به من  الهام   کنی  و بر من  رحمت  آوری  و به  آنچه   بهره  و نصیب  من  ساخته‌ای، خشنودم  قرار دهی  و در همه  حال  به  فروتنی‌ام واداری.


 پس شایسته است که از استاد بزرگوارم دکتر................که در طی این مدت همواره راهنمایی­های بی­دریغشان رهنمون راهم بوده است، تشکر و قدردانی خالصانه نمایم.


از دکتر .............که افتخار کسب فیض در محضر ایشان را داشتم و مشاورت امر پایان‌نامه‌ام را بر عهده گرفتند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.


از دکتر .................... و دکتر ..................... که زحمت داوری این پایان‌نامه را متقبل و با رهنمودهای ارزشمندشان مرا یاری نمودند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.


از دکتر ......................که زحمت نظارت دفاع جلسه این پایان‌نامه را متقبل و با رهنمودهای ارزشمندشان مرا یاری نمودند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.


در نهایت از کلیه دوستان و دانشجویان عزیزی که در انجام اين تحقيق مرا مساعدت نمودند، تشكر و قدرداني مي­نمايم.


ویرایش شده توسط سیمرغ
هدیه ناقابل از رضا +100
لینک به دیدگاه
  • 0

 


 


 


این متن تقدیم پایان نامه ی خودمه


 


اگر شايسته باشد  تقديم به


                                                                                       پدر و مادرم...


آنان­که موهايشان سپيد شد تا من روسپيد شوم...



ویرایش شده توسط سیمرغ
هدیه ناقابل از رضا +100
لینک به دیدگاه
  • 0

اینم متن تقدیر

 

 

 

 

اکنون که با استعانت از لطف الهي نگارش و تدوين اين پايان نامه به پايان رسيده است،  بر خود لازم مي­دانم از خانواده­ي مهربانم و کلّيه‌ي اساتيد و دوستان عزيزم که بهترين مشوّقان و همراهان من بودند، تشکّر و قدرداني نمايم.

 

در ابتدا از پدر ومادر عزيز و فداکارم، که هر موفقّيّتي که تا به امروز  بدان رسيده­ام را مديون زحمات بي­دريغ آن­ها مي­دانم، با تمام وجود تشکرمي­کنم و به خاطر نعمت وجودشان سجده­ي شکر به درگاه ايزد منّان به جا مي­آورم.

 

از برادران و خواهران مهربانم که بهترين الگوي زندگي من بوده­اند و همواره  از حمايت و لطف آن­ها بهره­مند بوده­ام، تشکّر مي­نمايم.

 

هم­چنين بر خود لازم مي­دانم از استاد راهنماي محترم، جناب آقاي دکتر ...... که در طي اين دوره از راهنمايي‌هاي ارزنده­ي  و تجارب ايشان بهره مند گرديدم، و از هيچ گونه کمکي دريغ نکردند و با صبر و حوصله در تمامي مراحل انجام اين پايان نامه در

 

کنارم بودند، صميمانه تشکّر و سپاسگزاري نمايم.

 

از جناب آقاي دکتر ...... که به عنوان ممحتن مدعو، قبول زحمت فرمودند و از نقطه نظرات ارزنده­ي ايشان بهره مند گرديدم، سپاسگزاري مينمايم. از اساتيد محترم جناب آقاي دکتر..... که در کميته­ي دفاع به عنوان استاد داور حضور داشتند و

 

جناب آقاي دکتر .....نماينده­ي محترم تحصيلات تکميلي، صميمانه تشکّر و قدرداني مي‌نمايم.

 

به صورت ويژه از دوست عزيزم مهندس .....کمال تشکر را دارم که در تک تک مرحل انجام اين پايان نامه از راهنمايي­هاي ارزنده ايشان استفاده کردم.

 

همچنين از تمامي دوستان عزيزم که بودن در کنارشان، زندگي را برايم لذّت بخش­تر نمود، نهايت تشکّر و قدرداني را دارم؛ در اين بين از زحمات آقايان مهندس.....، مهندس.....صميمانه سپاسگزاري مي‌نمايم.

 

در خاتمه از مسئولان آزمايشگاه مصالح ساختماني و آزمايشگاه سازه، مهندس ..... و مهندس......کمال تشکر را دارم.

ویرایش شده توسط محسن.
لینک به دیدگاه
  • 0

 متن سپاسگزاری و تقدیم به پایان نامه بنده:


 


سپاس گزاری


سپاس خدای را که سخنوران، در ستودن او بمانند و شمارندگان، شمردن نعمت های او ندانند و کوشندگان، حق او را گزاردن نتوانند. و سلام و دورد بر محمّد و خاندان پاك او، طاهران معصوم، هم آنان که وجودمان وامدار وجودشان است؛ و نفرين پيوسته بر دشمنان ايشان تا روز رستاخيز... بدون شک جایگاه و منزلت معلم، اجّل از آن است که در مقام قدردانی از زحمات بی شائبه ی او، با زبان قاصر و دست ناتوان، چیزی بنگاریم. اما از آنجایی که تجلیل از معلم، سپاس از انسانی است که هدف و غایت آفرینش را تامین می کند و سلامت امانت هایی را که به دستش سپرده اند، تضمین؛ بر حسب وظیفه و از باب " من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر اللَّه عزّ و جلّ" : از پدر و مادر عزیزم، این دو معلم بزرگوارم که همواره بر کوتاهی و درشتی من، قلم عفو کشیده و کریمانه از کنار غفلت هایم گذشته اند و در تمام عرصه های زندگی یار و یاوری بی چشم داشت برای من بوده اند؛ از استاد با‌کمالات و شایسته؛ جناب آقای دکتر ...... که در کمال سعه صدر، با حسن خلق و فروتنی، از هیچ کمکی در این عرصه بر من دریغ ننمودند و زحمت راهنمایی این پایان نامه را بر عهده گرفتند؛ از استادان صبور و مهربانم، سرکار خانم.....و سرکارخانم .... که زحمت مشاوره این پایان نامه را در حالی متقبل شدند که بدون مساعدت ایشان، این پروژه به نتیجه مطلوب نمی رسید؛ و از استادان فرزانه و دلسوز؛ سرکار خانم......و جناب آقای دکتر ...... که زحمت داوری این پایان نامه را متقبل شدند؛ همچنین از دوستان عزیز در آزمایشگاه.......دانشگاه فردوسی مشهد که طی این مدت مساعدت های لازم را در پیشبرد این طرح داشته اند کمال تشکر و قدردانی را دارم. در پایان برخود وظیفه میدانم از زحمات خالصانه جناب آقای مهندس..... در طول نگارش پایان نامه ام  قدردانی کنم، باشد که این خردترین، بخشی از زحمات آنان را سپاس گوید .    


ویرایش شده توسط سیمرغ
هدیه ناقابل از رضا +100
لینک به دیدگاه
  • 0

این هم متن تقدیم به پایان نامه بنده.

 

تقدیم به:  

 شکر شایان نثار ایزد منان که توفيق را رفیق راهم ساخت تا اين پايان نامه را به اتمام برسانم وآن را در کمال        افتخار و امتنان تقدیم می نمایم به:

-         ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان (عج)

-         به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع)

-         به همه کسانی که لحظه ای بعد انسانی و وجدانی خود را فراموش نمی کنند و بر آستان گران سنگ انسانیت سر فرود می آورند و انسان را با همه تفاوت هایش ارج می نهند.

-        به آنان که نفس خیرشان و دعای روح پرورشان بدرقه ی راهم بود.

-        به استادان فرزانه و فرهیخته ای که در راه کسب علم و معرفت مرا یاری نمودند. و در نهایت تقدیم به محضر ارزشمند پدر و مادر مهربانم آن دو فرشته ای که از خواسته هایشان گذشتند، سختی ها را به جان خریدند و خود را سپر بلای مشکلات و ناملایمات کردند تا من به جایگاهی که اکنون در آن ایستاده ام برسم.

خدای را بسی شاکرم که از روی کرم پدر و مادری فداکار نصیبم ساخته تا در سایه درخت پر بار وجودشان بیاسایم و از ریشه آنها شاخ و برگ گیرم و از سایه وجودشان در راه کسب علم ودانش تلاش نمایم. والدینی که بودنشان تاج افتخاری است بر سرم و نامشان دلیلی است بر بودنم چرا که این دو وجود پس از پروردگار مایه هستی ام بوده اند دستم را گرفتند و راه رفتن را در این وادی زندگی پر از فراز و نشیب آموختند.

 

 

 

موفق و پاینده باشید @};-

لینک به دیدگاه
  • 0
  • 0

 

ممنون از همه دوستان گل

هدیه ناقابلی بهتون تقدیم میشه هرچند قابل جبران نیست

 

خواهش میکنم ، قابل شمارو نداشت ، دیگه چیکار کنیم کمک کردن در ذاتمه :D 

لینک به دیدگاه
  • 0

خواهش میکنم ، قابل شمارو نداشت ، دیگه چیکار کنیم کمک کردن در ذاتمه :D

اعتماد بنفس تو من بیشتر دوس داشتم :))

ویرایش شده توسط سیمرغ
هدیه ناقابل از رضا +100
لینک به دیدگاه
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.