انتقال فایل با دوستانتان از طریق مرورگر وب ، بدون نیاز به آپلود!


ارسال های توصیه شده

برای انتقال و یا اشتراک گذاری فایل با دوستان خودتان چه راهی می‌شناسید؟ به طور ما فایل مورد نظرمان را در سایت‌های میزبانی فایل ، آپلود می‌کنیم (از معروفترین سرویسهای ایرانی میتوان به PicoFile و Persiangig و معمول‌ترین سرویس‌های غیروطنی میتوان به  Google Drive یا Dropbox اشاره کرد) .

اما یک مشکل همیشگی این است که شما ابتدا باید مدت زمانی را برای آپلود فایل صرف کنید و بعد لینک دانلود را برای دوست‌تان ارسال کنید تا او فایل مورد نظر را دریافت کند . خصوصا اگر فایل مورد نظر شما حجیم باشد این روند معمولا زمان بر و خسته کننده است . علاوه بر آن تقریبا همه سایتهای موجود دارای محدودیتهای مختلف در آپلود فایلهای شما هستند. مثلا تنها آپلود فایلهایی با پسوند مشخص را مجاز می دانند و یا فایلهای شما را تا حجم مشخصی برای دریافت در سرویس خود پشتیبانی می کنند! مثلا نهایتا یک گیگابایت.
خیلی از اوقات هم برای استفاده از این خدمات نیازی به پرداخت وجه و خرید اکانت و یا مشاهده تبلیغات اجباری دارید.

اما در این مطلب از #شاهوار قصد معرفی سرویس بسیار جالب و رایگان را به نام FilePizza داریم که بی‌شک راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای اشتراک گذاری فایلهای بزرگ و کوچک با هر پسوندی با دوستانتان است .

با FilePizza شما نیازی به آپلود فایل و سپس ارسال لینک دانلود به دوست‌تان ندارید چرا که در واقع روند دانلود و آپلود به صورت همزمان اتفاق می‌افتد!

همچنین در این سرویس هیچ محدودیتی در نوع فایل یا اندازه آن نخواهید داشت.

همه عملیات انتقال فایل از طریق مرورگر اینترنتی انجام می‌شود و برای این کار نیازی به هیچ نرم افزاری برای آپلود و یا دریافت نخواهید داشت . حتی  نیازی به شناب دهنده‌های دانلود (Download Manager) نیز نخواهید داشت .

در FilePizza نیازی به آپلود فایل و ذخیره سازی آنلاین آن ندارید . تنها کافی است با ورود به صفحه اصلی فایل پیتزا بر روی دکمه Select a File کلیک کنید و فایلی را که قصد رسال آن را برای دیگران دارید را انتخاب کنید . مهم نیست فایل شما چه مقدار بزرگ باشد ، بلافاصله فایل پیتزا یک لینک تصادفی به شما نشان می دهد که حالا تنها کاری را که باید انجام دهید ، ارسال این لینک برای دوست‌تان است .
2611.pngفقط یادتان باشد نباید پنجره «فایل پیتزا» را در مرورگر خود ببندید .

 
filepizza-select-a-file.gif

دوست شما نیز تنها کافی است این لینک را در مرورگر خود وارد کرده و بر روی دکمه سبز رنگ Download کلیک کند. همین !

 
filepizza-download.gif

توضیح اینکه:  لینک دانلود هنگامی که پنجره فایل پیتزا توسط ارسال کننده فایل بسته شود ، منقضی خواهد شد ، بنابراین شما لازم نیست که در مورد مسائل امنیتی نگران باشید. همچنین فایلهای ارسال شده ، در  سرور FilePizza ذخیره نخواهند شد و همانطور که اشاره شد اساسا هیچ محدودیتی در اندازه فایل و یا نوع فایل در هنگام انتقال وجود ندارد. تصور کنید با این روش میتوانید مثلا یک فایل ۲۰ گیگابایتی را برای دوستتان در جایی دیگر از دنیا ارسال کنید .

و نکته جالب دیگر اینکه : هم دریافت کننده فایل و هم ارسال کننده فایل ، هر دو از میزان پیشرفت انتقال فایل باخبر می‌شوند!

 
filepizza-download-progress.gif

پس از پایان عملیات فایل تنها کافی است پنجره مرورگر را ببندید و یا صفحه را Refresh کنید.

سرویس فایل پیتزا از فن‌آوری P2P یا همان Peer to Peer بهره می‌برد که در این فن‌آوری برای نقل و انتقال فایلها نیازی به سرور جداگانه نمی‌باشد و دو یا چند کامپیوتر که به وسیله این روش به یکدیگر متصل شوند برای هم نقش Server را ایفا می کنند و هر کاربر با انتخاب فایلهای مورد نظر برای انتشار ، بدون نیاز به آپلود، آن را در اختیار سایرین قرار می‌دهد. سرعت انتقال فایل هم بسته به سرعت شماو سرعت طرف مقابل دارد . بنابراین اگر هر دو طرف سرعت اینترنت قابل قبول و خوبی داشته باشند ، میتوانید فایل ها را با بالاترین سرعتی که دارید انتقال دهید .

 

2B05.pngورود به FilePizza

راستی حالا علاقه تان به پیتزا 1F355.pngبیشتر از قبل نشد ؟ 1F60A.png

لینک به دیدگاه

اقا دستت درد نکنه

به عنوان هدیه +200 بهتون تعلق میگیره 

خیلی کاربردی @};-  @};-

 

تشکر از شما :)]]@};-

ویرایش شده توسط فرانچیز!!!
لینک به دیدگاه
  • 2 سال بعد...

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.