ترفند Word: استخراج تصاویر به صورت یکجا از هر فایل*خیلی کاربردی*


ارسال های توصیه شده

باید این کار را انجام دهید، پسوند فایل آفیس را به ZIP تغییر دهید. صرف‌نظر از اینکه فایل‌تان یک فایل PPTX، XLSX یا DOCX است، فایل خود را تغییر نام دهید طوری که قسمت بعد از «.» در نام فایل به ZIP تغییر کند.


سیستم عامل شما به طور خودکار فایل ZIP را تشخیص خواهد داد. در قدم بعدی روی فایل‌تان راست‌کلیک کنید و محتویاتش را به پوشه‌ای extract کنید و به پوشه‌ای که انتخاب کرده بودید بروید. درون این پوشه، پوشه‌ای دیگر با نام Word (اگر روی یک فایل MS Word را این کار را کرده بودید) یا PPT (اگر روی یک فایل MS PowerPoint این کار را کرده بودید) خواهید دید. در این پوشه به دنبال پوشه‌ای با نام Media بگردید و درون آن هر تصویری که در فایل اصلی استفاده شده است را پیدا خواهید کرد.



 

471.gif

 


وقتی که فایل ZIP را extract کردید می‌توانید پسوند فایل‌تان را دوباره به DOCX یا PPTX تغییر دهید و از آن استفاده کنید. از این حقه برای فایل‌های که انتهای پسوندشان X ندارند نمی‌توانید استفاده کنید، برای مثال این حقه برای فایل‌های DOCX کار خواهد کرد اما برای فایل‌های DOC‌ نه. دلیل این اتفاق این است که فایل‌های DOCX، PPTX، XLSX‌ و غیره از XML استفاده می‌کنند. این حقه هم روی Windows و هم روی OS X کار می‌کند.


لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.