درخواست (پیشنهاد)


NYZ4LI

ایجاد محدودیت زمانی برای گروه های کاربران  

14 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. به نظر شما ایجاد محدودیت زمانی برای حل درخواست به پیشرفت ارتقاع انجمن کمک می کند؟ (ایجاد محدودیت به نغع کابران تازه وارد می باشد)

    • بلی
      8
    • خیر
      6


ارسال های توصیه شده

سلام

 

 

با توجه به اینکه

۱- تعداد درخواست مقاله (کتاب و استاندارد) در فروم  بالا نیست

۲- درخواست های مطرح شده معمولا  سریع تر توسط اعضای با تجربه قدیمی حل می شوند

۳- راهی برای کسب امتیاز و پیشرفت کاربرهای تازه وارد شده هم باشه

 

پیشنهاد می کنم یه قانون ساده بدین صورت وضع بشه که بر اساس گروه کاربری یا امتیاز یا هر معیاری که مدیریت صحیح می داند برای حل درخواست ها زمان گذاشته شود. منظورم رو اگر ساده بیان کنم این میشه وقتی یک درخواست جدید در فروم مطرح میشه تا ۲ ساعت اول از زمان ارسال درخواست فقط کاربران زیر ۵۰۰ امتیاز بتونند Claim کنند در ۲ ساعت بعدی زیر مثلا ۲۰۰۰ و بعد از اون همه کاربران.  (مقدار امتیاز و ساعت ها مثالی هستند و با تصمیم تیم مدیریت سایت وضع می شوند)

 

متشکر می شوم که پیشنهادم مورد توجه قرار بگیره.

ویرایش شده توسط سیمرغ
لینک به دیدگاه

دوست عزيز 

به نظر بنده كه نظرتون خوبه 

ولي نگاه اجمالي به اصل موضوع داشته باشيم 

در خصوص درخواست ها بيشترين هدف رسيدن هرچه سريعتر درخواست كننده به درخواستش هست تا كسب امتياز 

چون واقعا واسه بعضي دوستان بعضي درخواست ها خيلي حياتي هستند و بدست آوردن اونها هرچه سريعتر انجام بشه به نفع كاربر درخواست كننده است. 

مطمئنا مديران عزيز و اساتيد انجمن هم تا حالا از زاويه شما به اين موضوع نگاه نكرده بودند .

ممنون از نظرتون 

لینک به دیدگاه

سلام...

 

 

من هم فکر می کنم پیشنهاد خیلی خوبی هست!!! البته اگر ریا نشه توی فکر من هم بود :-j

 

این مورد معمولا توی سایت های خارجی دیده می شود... و معمولا هم خوب جواب می ده!!! 

 

تا ببینیم نظر دیگر دوستان چیست؟ 

 

@};-

لینک به دیدگاه

با سلام.

به نظر بنده، یکی از اهداف نهایی از  کسب امتیاز، بدست آوردن امتیاز کافی برای تهیه پسوردهای قوی می باشد.  بهتر است هر چند گاهی دوستان با تجربه و قدیمی، برخی از پسوردهای قوی را در اختیار دوستان جدید قرار دهند حد اقل با هزینه کمتر (امتیاز کمتر، البته در برخی مناسبتها این امر اتفاق می افتد) و یا آموزشهایی ( در حد رفع نیاز، نه خیلی تخصصی) جهت دوستان جدید بزارن. یا روشی تعبیه کنن تا هم امتیاز دوستان جدید کمی بالاتر بره تا بتونن پسورد قوی بخرن و هم گروه پیشرفت کنه.

واقعیت اینه که قیمت پسوردهای قوی بالاست و ممکن است خیلی زود از بین بروند ( برای بنده پیش اومد، پسورد 50 هزار تومنی در عرض چند روز غیر فعال شد).

لینک به دیدگاه

به نظر من هم خوبه =D>  . ولی پیش شرطش اینه که از در خواست کننده بخواهیم درجه احتیاجش به اون سند را ذکر کنه.برای اینکه همه نگن فوری درجه بندی کنیم امتیاز ها را. مثلا فوری 200 امتیاز. طی ا روز 150 امتیاز و ... و بعد پیشنهاد دوستمون اعمال بشه. البته بگم تو بخش مقاله اصولا بعضی مقالات کمیاب درخواست میشه که دسترسی کاربرهای تازه وارد شاید سخت باشه.

لینک به دیدگاه

با احترام به نظر دوستان, به نظرم در نحوه ریپلای افراد نباید محدودیت گذاشت سرعت  پاسخ و رضایت درخواست کننده رو کم میکنه با بیان دوستمون یونس که مطرح کردند کاملا موافقم

دوست عزيز 

در خصوص درخواست ها بيشترين هدف رسيدن هرچه سريعتر درخواست كننده به درخواستش هست تا كسب امتياز 

 

لینک به دیدگاه

با احترام به نظر دوستان, به نظرم در نحوه ریپلای افراد نباید محدودیت گذاشت سرعت  پاسخ و رضایت درخواست کننده رو کم میکنه با بیان دوستمون یونس که مطرح کردند کاملا موافقم

 

من فکر نمی کنم برای یه مقاله که سیستم ایران پیپر نتونسته بگیره و ساده نیست اگر کاربر درخواست دهنده ۲تا ۴ ساعت صبر کنه مسئله حتی غیر مهمی پیش بیاد. این زمان گاها اگه این طرح هم نباشه حادث میشه تا یه کاربر با تجربه بخواد برسه و جواب بده.

به هر حال کاربرها جدید هم مایل هستند امتیاز کسب کنند و مثل بقیه با تجربه بشوند و پیشرفت کنند. یک فرصت کوچک برای رشد کاربرهای علاقه مند است.

لینک به دیدگاه

حق با شماست دوست عزیز اما باید یاداور شد که کسی با رشد کاربران و کسب امتیازشون در انجمن مخالف نیست صحبت سر دسترسی پذیری در حداقل زمانه " بعضی از دوستان زمان براشون در الویته"
دوست عزیز برام قابل توجیه نبود که اگر کاربران جدید که دسترسی داره انلاین نباشه و همزمان کاربری دسترسی داره باید محدود بشه؟؟!!!!!
میشود کاری کرد که کاربر باتجربه دعوت کنه با ریپلای از تازه واردانی که تمایل به دانلود دارند در تایم مشخص مثلا یک ربع اگر شخصی نبود خودش دانلود کنه
چون به نظرم میزان انلاین بودن هر دو نوع کاربر نامشخصه و کسی دسترسی داره ممکنه نتونه 3 یا 4 ساعت بعد مراجعه کنه و زمان انلاین مجددش هم مشخص نباشه.

درخواست دهنده در زمان انتظار نامشخص گرفتار میشه. بارها برام پیش اومد نیاز فوری به همون مقاله درخواستی ام داشتم مثلا ار ingentaconnect یا ProQuest که خیلی از کاربران دسترسی دارند و سخت نبود ومن دسترسی نداشتم .

من فکر نمی کنم برای یه مقاله که سیستم ایران پیپر نتونسته بگیره و ساده نیست اگر کاربر درخواست دهنده ۲تا ۴ ساعت صبر کنه مسئله حتی غیر مهمی پیش بیاد. این زمان گاها اگه این طرح هم نباشه حادث میشه تا یه کاربر با تجربه بخواد برسه و جواب بده.

به هر حال کاربرها جدید هم مایل هستند امتیاز کسب کنند و مثل بقیه با تجربه بشوند و پیشرفت کنند. یک فرصت کوچک برای رشد کاربرهای علاقه مند است.

ویرایش شده توسط sari
لینک به دیدگاه

سلام...

 

 

با توجه به این که این طرح موافقان و مخالفانی داشت... تصمیم گرفتیم که یک نظرسنجی برای این طرح را در همین تاپیک بگذاریم...

 

لطفا در نظرسنجی بالا شرکت کنید و رای مخالف و موافق خود را بدهید تا به یک جمع بندی کلی برسیم! هر دو نظر ارزنده هست و قابل تامل!! 

 

اگر پیشنهادی با حاشیه اضافه دارید می توانید در ادامه این تاپیک مطرح کنید...

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

سلام دوستان

این پیشنهاد هم خوبه هم بد . خوب و بدش هم همه گفتن. به نظر من درخواست کننده اگر نیاز فوری داره تو درخواستش بگه تا دوستانی که براحتی میتونن این نیاز برطرف کنند زودتر جواب بدن. اما اگه نیاز فوری نداره این فرصت تا مدت معلوم به کاربرهای کم تجربه بده. این ایده من بود بقیه رو مدیران محترم انجمن میدونن :)]]  رای من نه بله و نه خیر به خاطر همین تو نظرسنجی شرکت نکردم 8->

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.