کودکان سوخته در آتش طعمه جديد ضد انقلاب


vahidvms

ارسال های توصیه شده

فتنه گران و ضدانقلاب با سوء استفاده از حادثه دلخراش آتش سوزي مدرسه شين آباد به عقده گشايي بر عليه نظام مي پردازند و در برابر اتفاقاتی چون حادثه دلخراش کشتار دانش آموزان در امریکا و ... سکوت ميکنند

حادثه تأسف بار آتش سوزی در مدرسه روستای شین آباد آذربایجان غربی که در آن چند نفر از کودکان معصوم کرد زبانمان آسیب دیده و یکی از آنان چندی قبل مرحوم شد اگر چه کوتاهی مسئولین مقصر در این حادثه دل‌خراش غیر قابل اغماض است.

 

در این میان عده ای فرصت طلب با سوء استفاده از موج همدردی و تأسف هم‌وطنان با بازماندگان این حادثه برای مطرح ساختن خود و حمله به نظام در هفته قبل جنجال‌ها آفریدند.

شبکه صدای آمریکا که در برابر بسیاری از جنایت‌ها و قتل‌عام‌های بدست کشور خود و هم‌پیمانانشان سکوت کرده بود با پخش ویژه برنامه ای با عنوان آتش سوزی بخاری در این کلاس درس به عقده گشایی پرداخت حضور فردی مطرود که عشق مطرح شدن کورش کرده است اعلام داشته که اگر وزیر آموزش و پرورش استعفا ندهد در برابر این وزارتخانه دست به تحصن خواهد زد.

در روز گذشته یک آمریکایی با حضور در مدرسه ای در کانتيکت کودکان حاضر در کلاس را به گلوله بسته و ۲۷ نفر بی‌گناه را که ۲۰ نفرشان را دانش آموزان بودند وحشیانه به رگبار بست و به قتل رساند.

626620_661.jpg

 

بسیاری از ضد انقلاب و فتنه گران پناهنده به غرب با تلاش بر سوء استفاده قومیتی از این حادثه دل‌خراش در فضای اینترنت با انتشار کاریکاتور دعوت به تحصن و آشوب در سطح جامعه دارند سکوت معنا دار وطن‌فروشانی که همانند لاش‌خور بر بدن سوخته دانش آموزان مدرسه شین آباد گریبان چاک می‌کردند ولی در برابر کشتار کودکان به دست تروریست‌های وابسته ب غرب در سوریه و کشتار کودکان فلسطینی و عراقی و پاکستانی و... همواره سکوت معنا داری دارند قابل توجه و غیر قابل توجیه است مواضع دوگانه غربی‌ها و حامیان وطن‌فروششان در این دو حادثه باعث انتقاد مخاطبان فارسی زبان صفحه فیس‌بوک صدای آمریکا شده است. یکی از کاربران این شبکه نوشته است پس چرا وزیر آموزش پرورش آمریکا در برابر این حادثه وحشیانه عمدی استعفا نداده؟ و حتی کسی در برابروزارتخانه‌اشقصد تحصن ندارد؟

لینک به دیدگاه

مگه تقصیر وزیرش بوده که یه دیونه رفته توی یه دبستان اونارو کشته که استعفا بده!!رئیس جمهورش گریه کرد برای این کشته شدگان.مدارس ما خیلی وقته دچار سومدیریته اینا همه اش فرا فکنیست.وزیر محترم درایران مجبور شد عذر خواهی کند!

 

قیاس مع الفارق نکنید وحید جان این کجا و اون کجا

لینک به دیدگاه

اونجا مشکل آزاد بودن حمل سلاحه، گریه رئیس جمهورش هم در این مورد دردی رو دوا نمیکنه، یه چیزیه شبیه اشک تمساح

http://forum.weare.i...مدرسه-سندی-هوک/

باید برای اون چاره جویی بشه

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.