زوال اقتصادی اسرائیل در قله فرار گرفته است


mustafa

ارسال های توصیه شده

75 درصد صهيونيست هاي ساكن سرزمين هاي اشغالي معتقدند سقوط اقتصادي و اجتماعي رژيم اسرائيل تهديدي به مراتب بزرگ تر از ايران است.

به گزارش کیهان، به گزارش خبرگزاري فرانسه و براساس نظرسنجي مؤسسه لاتت، سه چهارم اتباع رژيم صهيونيستي فروپاشي و زوال اقتصادي و اجتماعي را تهديدي بزرگ تر از برنامه هسته اي ايران توصيف كردند. اين مؤسسه صهيونيستي در گزارش خود از وضعيت اقتصادي اسرائيل در سال 2012 اعلام كرد «فقر و نابرابري اجتماعي» نگراني هاي عمده اغلب اسرائيلي ها را تشكيل مي دهد.

 

بنابراين گزارش، در فهرست نگراني هاي عمده اتباع اسرائيل، پس از فقر و نابرابري، تحصيل در جايگاه دوم و امنيت در جايگاه سوم قرار دارد.

 

خبرگزاري فرانسه به نقل از آخرين گزارش صندوق بين المللي پول درباره اسرائيل كه در آوريل سال 2012 منتشر شده مي گويد: اسرائيل در ميان 35 عضو سازمان توسعه و همكاري هاي اقتصادي يكي از بالاترين نرخ هاي فقر را دارد.

 

بنياد لاتت در گزارش خود تصريح كرد: «75 درصد از مردم اسرائيل بر اين عقيده اند كه سقوط و زوال اقتصادي بيش از ايران، اسرائيل را تهديد مي كند.»

 

براساس اين گزارش اين بنياد خيريه اسرائيلي، 50 درصد كودكان اسرائيلي در خانواده هايي كه از كمك هاي اقتصادي دولت بهره مي گيرند مجبور به كار هستند تا درآمد خانواده افزايش يابد. اين در حالي است كه اين رقم در سال گذشته تنها 19درصد بوده است.

 

10درصد از اين كودكان نيز به گدايي در خيابان ها روي آورده اند، در حالي كه اين رقم در سال گذشته تنها 3 درصد بوده است.

 

خبرگزاري فرانسه به نقل از مدير اين بنياد مي نويسد: گزارش تازه حاكي از آن است كه فقر و نابرابر ي اجتماعي به «ويژگي هاي دائمي» در اسرائيل تبديل شده است.

 

آشفتگي اوضاع اقتصادي اسرائيل در حالي است كه رژيم صهيونيستي سالانه فقط چند ميليارد دلار كمك مالي از دولت آمريكا دريافت مي كند. در جريان اعتراضات خياباني ماه هاي گذشته بالغ بر 13 صهيونيست خود را در وسط خيابان به آتش كشيدند. رژيم جعلي اسرائيل در جامعه جهاني نيز با انزواي فزاينده روبروست.

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.