اطلاعات جدید از وثیقه آزادی مهدی هاشمی


vahidvms

ارسال های توصیه شده

این اسناد به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیست بلکه متعلق به ۸ نفر از فرزندان و بستگان ایشان است و ثالثاً این اسناد مربوط به واحدهای ساختمانی است که در زمین مربوط خانه قبل از انقلاب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شمیران ساخته شده‌اند.

 

 

برخلاف جنجال‌هائی که توسط بعضی رسانه‌ها بر سر سند وثیقه گذاشته شده برای آزادی مهدی هاشمی به راه افتاده، اطلاعات موثق حکایت از این دارد که اولاً 8 سند به وثیقه گذاشته شده نه یک سند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ثانیاً این اسناد به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیست بلکه متعلق به 8 نفر از فرزندان و بستگان ایشان است و ثالثاً این اسناد مربوط به واحدهای ساختمانی است که در زمین مربوط خانه قبل از انقلاب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شمیران ساخته شده‌اند و با واگذار شدن زمین به فرزندان و بستگان آنها واحدهائی را که خود ساختند و در آنها سکونت دارند به نام خود سند گرفتند و اکنون همان سندها به وثیقه گذاشته شده‌اند.

 

ضمنا خانه‌ای که اکنون 8 واحد مسکونی در ملک آن ساخته شده، همان خانه ایست که در سال 1358، یعنی چند ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توسط گروهک فرقان در آن ترور شد و به توصیه مسئولین امنیتی آنجا را ترک کرد و به خانه‌ای استیجاری در جماران نقل مکان نمود که هم اکنون نیز در همان خانه مستأجر است.

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.