انتخابات آينده سه قطبي است


seyed

ارسال های توصیه شده

انتخابات آينده سه قطبي است

جام جم آنلاين: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، انتخابات آینده را انتخاباتی سه قطبی خواند و گفت: سه ضلع در انتخابات آینده تلاش می‌کنند و لازم است مردم با بصیرت و توجه به رهنمودهای رهبری افراد را انتخاب کنند.

100891610345.jpg

 

غلامعلی حداد عادل، سه‌شنبه شب در همایش دانشگاهیان یزد به مناسبت 12 دی‌ماه،‌ سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد اظهار داشت: ملاک شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت افراد، محاکمه، دستگیری و زندانی شدن یا نشدن افراد نیست بلکه سوابق آنهاست زیرا عده‌ای در دستگاه قضایی محاکمه نشدند اما در محکمه ملت و در دادگاه 9 دی توسط ملت حذف شدند و این حذف خانگی به نفع آنها بود.

وی با بیان اینکه در انتخابات آینده، سه ضلع برای کسب پیروزی تلاش می‌کنند، افزود: مردم باید با بصیرت همیشگی خود و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری دست به این انتخاب سرنوشت‌ساز بزنند و گول ظاهر و سوابق افراد را نخورند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در بصیرت نباید گول شهرت افراد را خورد زیرا ممکن است شخصی خدمات بسیاری کرده اما در جایی که حرف ناحقی زده شده و باید در برابر آن موضع می‌گرفت، سکوت کرده است.

وی با تشریح ابعاد مختلف بصیرت عنوان کرد: برای شناخت افراد باید دید که چه جریانی پشت سر و حامی اشخاص هستند و این جریان چه اقداماتی کرده‌اند و چه فتنه‌هایی برپا کرده‌اند.

حداد عادل خاطر نشان کرد: یکی دیگر از علائم بصیرت آن است که ببینیم کاری که می‌کنیم دشمن را خوشحال می‌کند یا ناراحت و این عین فرمایش امام راحل است که «اگر دیدید دشمنان از کار شما خوشحال هستند و آن را تایید می‌کنند، بدانید راه را غلط رفته‌اید».

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: در انتخابات 88، انتخابات طبق روال قانونی پیش رفت و شور و هیجان بسیاری در کشور حکمفرما بود، در روز پنج‌شنبه، 21 خرداد نیز همه چیز آرام بود و جمعه، 22 خرداد، 85 درصد مردم پای صندوق‌های رأی رفتند و رهبری نیز از این حضور حداکثری تقدیر کردند.

حداد عادل ادامه داد: از غروب جمعه در حالی که هنوز رای گیری تمام نشده بود، عده‌ای مقابل وزارت کشور تجمع کرده بودند که فتنه‌گری را آغاز کنند و یکی از کاندیداها نیز قبل از اعلام آرا، خود را برنده و امتیاز بالاتر از رقیب خود اعلام کرده بود و آن زمان کسی از او نپرسید که شما از کجا اطمینان دارید که قبل از اعلام آرا، خود را برنده معرفی می‌کنید.

وی یادآور شد: کسی که دائم انتخابات را به قانون‌مداری و قانون‌پذیری توصیه می‌کرد، طرفدارانش با آتش زدن اتوبوس‌ها و مغازه‌ها و شکستن شیشه‌ها مشغول بودند و او هرگز از آنها نخواست که دست از این اقدامات بردارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: شبکه‌های ماهواره‌ای نیز هر چند دقیقه یک بار اطلاعات خیابان‌های ایران را پخش و اعلام می‌کرد که انقلاب ایران در تلاطم است و مردم علیه آن قیام کرده‌اند.

حداد عادل عنوان کرد: شورای نگهبان از سلیقه‌های مختلف سیاسی شش نفر را انتخاب کرد که پنج روز تمام در قالب یک گروه سوم، رابط بین شورای نگهبان و مسئولان ستادها و کاندیداها باشند.

وی ادامه داد: اگر مشخص می‌شد که تقلب شده، بررسی و پیگیری می‌شد و اگر مشخص می‌شد که تقلب نشده است، باعث استحکام نظام می‌شد اما هرچه از این افراد، راهکاری برای اثبات تقلب می‌خواستیم، فقط حرف‌های کلی می‌زدند و راهی برای ارائه نداشتند و حتی حاضر نشدند که صندوق‌ها بازشماری شود و داغ به پیشانی نظام زدند و این حوادث باعث شد که رهبری این حرکات را فتنه بنامند و راه عبور از فتنه را نیز بصیرت دانستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بعد از این حوادث دیگر تقلب انتخاباتی مطرح نبود و مردم آخرین جلوه این نابکاری را در روز عاشورا دیدند که یک‌باره فتنه‌گران به خیابان‌ها ریختند و به آتش زدن ماشین‌ها، درگیری با پلیس و ... پرداختند و در نهایت نیز در پاسخ به این حرکات، حماسه 9 دی رقم خورد، حماسه‌ای که بعد از انقلاب بی‌سابقه بود.

حداد عادل خاطر نشان کرد: مردم ایران بارها از گردنه‌های خطرناک با موفقیت و سربلندی عبور کرده‌اند اما یک گردنه دیگر در پیش رو دارند و در سال 92 باید محکم‌تر و با بصیرت در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند زیرا این یک میدان آزمایش است تا به دشمن بفهمانیم با سنگ‌اندازی و تحریم‌ها نمی‌توان مانع حضور و وحدت و ولایتمداری مردم ایران شد.(فارس)

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.