موسوي و کروبي از فتنه تبري جويند


seyed

ارسال های توصیه شده

عسکراولادي:

موسوي و کروبي از فتنه تبري جويند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه میرحسین موسوی و مهدی کروبی گرفتار فتنه شده اند؛ گفت: اینان باید همت کرده از فتنه گران تبری جویند.

100769465883.jpg

به گزارش روابط عمومی رادیو گفت وگو، حبیب الله عسکر اولادی، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پی اظهار عقیده شخصی خود درباره فتنه گر نبودن میر حسین موسوی و مهدی کروبی در فتنه سال 88، در برنامه 45 دقیقه رادیو گفت وگو به مناظره با حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم در مجلس نهم پرداخت.

عسکراولادی در ابتدای این مناظره رادیویی اظهار داشت: سخن من این است که فتنه از جانب آمریکا و انگلیس و اسرائیل در شرایط انتخابات طراحی شد و کسانی نیز عوامل این کشورها در ایران بودند و آقای موسوی و کروبی دو نامزدی بودند که اهالی فتنه در اطراف آنها جمع شدند. این دو نفر نیز از فتنه گر بودن اطرافیان خود غفلت کردند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه تصمیم گیری در باب مسائل امنیتی و قضائی کشور بر عهده مسئولان امر است، گفت: عرایض من و امثال من اینان را از محاکمه نجات نمی دهد و عامل تبرئه آنان نیست. اما آنچه مطرح است این است که این دو نفر فتنه ساز اصلی نبوده اند و فتنه سازان اصلی در اطراف ایشان جمع شدند. البته این عزیزانی که نام برده شدند باید از فتنه تبری جویند و الا حمایتی از آنان نخواهد شد.

این نامزد چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به دیدار خود با دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اشاره و تصریح کرد: با هردوی اینها در زمان مهلتی که رهبر عزیزمان برای بازشماری آرا دادند ملاقات کردم و گفتم در روند بازشماری آرا شرکت کنند؛ اما از اتاق آقای مهندس موسوی که بیرون آمدم، عوامل فتنه ساز در ساختمان محل اقامت ایشان حضور داشته و ایشان را محاصره کرده بودند.

وزیر بازرگانی دولت اول میرحسین موسوی ادامه داد: اگر آنان فتنه ساز بودند؛ اصلا من را راه نمی دادند. اینان گرفتار فتنه شده اند و باید همت کنند و از فتنه تبری جویند. کسانی که اطراف اینها جمع شده بودند؛ الان از جانب آمریکا و اسرائیل پست دارند و از ایران خارج شده‌اند.

عسکراولادی گفت: در انتخابات 88، فتنه سازان اصلی گسلهایی ایجاد کرده و بین مردم تفرقه انداختند و کوشیدند تا بین مردم و رهبری فاصله بیاندازند و الحمدلله تدبیر رهبری و بصیرت مردم در نه دی، تمام فضای فتنه را نابود ساخت.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات آینده نباید میدان جنگ باشد؛ تصریح کرد: این انتخابات باید میدان جشن ملی شود و باید همه مان در خدمت رهبری و قوای سه گانه باشیم.

این عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی ضمن اشاره به اینکه استنباط خود را در پیشگاه قضاوت عمومی عنوان کرده است، گفت: سخن من این است که اینان اگر تاکنون غفلت کرده‌اند، اکنون باید همراه با مردم، تابعیت خود از ولایت را اعلام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مناظره رادیویی با اشاره به اینکه آقای عسکراولادی نظر شخصی خود را گفته است، اظهار کرد: هر کس در بیان نظرات شخص خود آزاد است.

وی در تایید بخشی از سخنان عسکراولادی، عامل اصلی فتنه در سی و چهار سال گذشته را سران آمریکا و انگلیس و اسرائیل دانست و گفت: سوژه فتنه گران در داخل کشور، مسأله انتخابات ریاست جمهوری بود و نیز هدف اصلی از فتنه، براندازی نظام بود.

سخنگوی سابق جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه نباید اقدام موسوی و کروبی را غفلت خواند؛ گفت: اینها آدمهای عاقل و با تجربه ای بوده اند و اینگونه نیست که چنین افرادی در مقابل قانون و ولایت بایستند و بگویند غفلت بوده است.

منتخب مردم اصفهان در مجلس نهم ادامه داد: طراحان پشت پرده فتنه افرادی را پشت سر این دو نفر قرار دادند تا امیال خود را از طریق آقایان موسوی و کروبی تعقیب کنند. نمی توان پذیرفت که با وجود جلسات بسیاری که با آنان برگزار شد، آنان در تمام اوقات غافل بوده‌اند.

وی گفت: آقای موسوی و آقای کروبی از موضع خود برنگشتند و مباشر در فتنه بودند. مباشر فتنه که خواسته سازنده فتنه را فراهم کرده است، همان عامل فتنه است.

حجت الاسلام سالک با طرح این سوال از آقای عسکر اولادی که آیا فرصت این چند ساله کافی نبود که آنان از فتنه تبری جویند؟ گفت: آنان در مهلتی که جمهوری اسلامی به آنان داد برنگشتند و این نشان از آن است که معتقد به فتنه بوده‌اند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگشت این دو نفر به آغوش کشور را منوط به گذشتن از فیلترهایی دانست و گفت: اینان باید محاکمه شوند. اینان سران فتنه بوده اند و باید از کانال قوه قضائیه بگذرند و بعد نیز باید در برابر مردم که شهدای بسیاری در مقابله با فتنه داده اند پاسخگو باشند. این دو نفر مباشر فتنه و تابع کمیته اپوزوسیون 17 نفره خارج از کشور بوده‌اند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تدبیر مقام معظم رهبری و مدیریت ایشان توانست توطئه را خنثی کند؛ اظهار کرد: بعید می دانم آقایان تبری جویند چون در فرصت چند ساله خود اقدام نکرده‌اند

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.