رقص و آواز همراه با دعا و حجاب با افتتاح دیسکوی اسلامی !


mrg7160

ارسال های توصیه شده

رقص و آواز همراه با دعا و حجاب با افتتاح دیسکوی اسلامی !

 

 

کشور ترکیه یکی از عمده کشورهایی است که به شدت در آن ترویج اسلام غربی شدت گرفته است و با تبلیغات گسترده مردم مسلمان این کشور را به سمت و سوهای مشخص می کشانند.

 

هفته گذشته یک دیسکو در استانبول ترکیه افتتاح شد که در شروع مراسم افتتاحیه این مرکز که برخی مسئولین شهر استانبول ترکیه نیز حضور داشته اند ، «دعای افتتاح» را خوانده! و از خداوند پیشرفت این مرکز را مسالت نمایند! نکته جالب توجه دیگر این مراسم ،‌ رقاصی زنان با حجاب پس از خواندن دعای افتتاح در مقابل چندین هزار نفر بود.

پس از رقص زنان با حجاب در مقابل مردان مسلمان ترکیه و مسئولین شهر استانبول یک زن کاملا محجبه مالزیایی ( خواننده زن مشهور مالزیایی یونا ) پشت تریبون محل مراسم رفته و اقدام به خوانندگی و نوازندگی کرده است

لینک به دیدگاه

وَلَا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَكْتُمُوا الْحَقَّ وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ ﴿البقرة: ٤٢﴾

و حق را (که از جانب خدا فرو فرستاده شده است) با باطل (که خودتان آن را به هم بافته‌اید) نیامیزید، و حق را (که از جمله‌ی آن صدق محمّد است) پنهان نکنید. و حال آن که می‌دانید (پیغمبری او، راست است).

 

يَا أَهْلَ الْكِتَابِ لِمَ تَلْبِسُونَ الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَكْتُمُونَ الْحَقَّ وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ ﴿آل عمران: ٧١﴾

ای اهل کتاب! چرا حق را با باطل می‌آمیزید و کتمانش می‌کنید، و حال آن که شما می‌دانید (که عقاب و عذاب خدا در برابر چنین کاری چیست)؟

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.