اشکال در سیستم جستجوی سایت


entehaye.ofogh

ارسال های توصیه شده

سلام به همه دوستان

اخیراً آی پی و پورت مربوط به یک دانشگاه ترکیه ای را پیدا کرده بودم که به سایت نیز ارسال کردم. مطلب فرستاده شده در سایت جستجو نیز شد ولی برای آن آی پی و پورت ارسالی هیچ نتیجه ای دیده نشد.

امروز می خواستم ببینم سطح دسترسی پسورد های ارائه شده در بخش کلاه زردها در چه اندازه است که حین گشت زنی در آنجا متوجه شدم که دانشگاه ترکیه ای مورد اشاره در آن بخش وجود دارد.

با کنجکاوی بیشتر به بخش جستجوی پیشرفته رفتم و آی پی ارسال شده توسط خودم را دوباره برای جستجو وارد کرده ولی اینبار در لیست بخش های مورد جستجوی سایت تمام بخش های سایت را انتخاب کردم که دیدم همان تاپیک ارسال شده در بخش کلاه زردها را پیدا کرد. یعنی با جستجوی ساده پیدا نمی شد ولی با جستجوی پیشرفته و انتخاب تمامی بخش های سایت، همان مطلب پیدا می شد.

چون قبلاً هم مشکلات مشابهی برای خودم ایجاد شده بود، شایسته دیدم که گزارش کنم.

 

با احترام

لینک به دیدگاه

ممنون! صحبت شما درسته! سطح دسترسی کاربران عادی توی سرچ عادی کافی نیست و نمیتونند همه جای سایتو سرچ کنند! البته کاربران وی ای پی این اشکال براشون وجود نداره و اشکال در خصوص کلاه سزها هست که انشالله آقا احسان زحمت میکشند و مشکل برطرف میشه!

لینک به دیدگاه

سلام. جستجوی این انجمن یاز بسیار قدرتمند است. اما بدلیل مشکلاتی که همیشه با یونیکد وجود داشته مجبور به غیرفعال کردن Fulltext Search شدیم که این مورد عملا موتور جستجوگر هوشمند سایت را از کار انداخته. همچنین چون بخش vip تنها برای اعضا vip قابل مشاهده است بنابراین در جستجو نیز همین مورد وجود دارد. شاید لازم باشد مانند گذشته مشاهده (نه ریپلای) بخش vip را برای عموم باز کنیم...

سعی می کنم چند روز اینده موتور گوگل هم به لیست جستجوگرها اضافه کنم...

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.